Wysłany: Sob Cze 22, 2013 13:49 [R75] Luźno wiszący kabel przy bezpiecznikach.
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam. Zaglądając dziś w skrzynkę bezpieczników pod schowkiem znalazłem luźno wiszący gruby przewód. Kolor pomarańczowy z szarym paskiem. Na kablu jest + w pierwszej pozycji kluczyka. Wie ktoś od czego może on być i gdzie powinien być przypięty?
Ostatnio zmieniony przez MatiNitro Nie Cze 23, 2013 13:20, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 22, 2013 13:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
U mnie też jakieś kable wiszą luzem. Jeden jest nawet z jakąś końcowką (puszką) nie wiem teraz jak to powiedzieć, ale wydaje mi się że jest to kabel żeby wkręcić w te końcowkę zarówkę. No chyba że mi się wydaje. Nie wiem czy tak ma każdy czy u mnie ktoś sobie takie coś sprawił.
U mnie ten kabel jest zakończony metalową wsuwką, nie wiem jak to nazwać, i ktoś go zaizolował czyli musiał być gdzieś podpięty.
[ Dodano: Sob Cze 22, 2013 18:14 ]
mógłby ktoś u siebie sprawdzić czy posiada taki kabel i gdzie jest podłączony? Kabel średnicy Jakieś 3mm wychodzi z głównej wiązki przy bezpiecznikach. Kolor pomarańczowy z szarym paskiem zarobiony metalową wtyczką. Dodam że nie działa mi fabryczny tempomat. Czujnik wymieniłem i nadal nie pomogło. A widać że ktoś ten kabel specjalnie zaizolował.
Ten przewód służy do podłączenia gniazda haka przyczepy i jest opcjonalny. Jeżeli jest zaizolowany to z pewnością oryginalnie. Przewód ten idzie także do ECU i przekaźnika w skrzynce bezpieczników w kabinie ,którego pewnie nie posiadasz. Od przekaźnika do modułu świateł i razem do gniazda przy haku. Równie dobrze może być wykorzystany do czegoś innego.
Można CB ,lodówka itp. Sprawdź w dwóch położeniach stacyjki. Trzeba zastosować mniejszy bezpiecznik pośredni np10A bo przewód wychodzi z skrzynki bezpieczników pod maską ,a tam jest główny bezpiecznik 50A.
I sprawdź jaki bezpiecznik ma radio bo jeżeli ma 2A to pośredni powinien być 5A-6A.
radi, dzięki za pomoc a jeszcze jedno pytanie mam i za razem problem. Przestała mi działać elektryczna regulacja świateł. Jak i automatyczny ich ruch przy uruchomieniu. Słychać silniczki w obu lampach i w obu nic nie drgnie. A w dodatku zablokowało się to w najniższej pozycji. Co dziwne problem dotyczy obu lamp. W czwartek na pewno jeszcze obie działały prawidłowo.
A podłączałeś się i diagnozowałeś moduły innym narzędziem niż T4?
Na początek przejrzyj wszystkie bezpieczniki.
Jeśli będą okej, możesz wyłączyć wszystkie odbiorniki w aucie, a następnie odłączyć klemę (-) od akumulatora. Po ponownym podłączeniu sprawdź. Bezpieczniej dla wszystkich modułów, byłoby jednak odpięcie modułu LSM od auta i ponowne go podłączenie. Czasami moduł świateł potrafi się zawiesić w taki sposób, zwłaszcza po diagnostyce np. BWMScannerem lub INPA.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Zrób tak jak napisał MaReK na początek. Jeżeli słyszysz ,że działają silniczki to powinny się ustawiać. Chyba ,że masz xenony i czujniki samopoziomowania xenonów na wahaczach to w nich potrafi się wygiąć ramie czujnika i nie działa. Wszystko opiera się jednak na module LSM i mógł się zawiesić.
mam zwykle oryginalne soczewki. Żadnych xenonów. Akumulator odłączyłem Ale nie pomogło. Jak wrócę z pracy to Sprawdzę bezpieczniki choć w piątek wyciągałem LSM jak wymieniałem czujnik sprzęgla i może wtyczka nie łączyć.
[ Dodano: Pon Cze 24, 2013 18:23 ]
sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, każdy dobry. Wyjąłem LSM wypiąłem wtyczke i zobaczyłem... Przy dwóch pinach tj. 4 i 5 od góry w lewym skrajnym rogu rzędzie patrząc od przodu LSM delikatną śniedź. W odpowiadających gniazdach także jej ślady.
Witajcie zauważyłem dzisiaj że mam odpięty 4 żyłowy kabel zakończony wtyczką z napisem AMP wychodzi on od skrzynki bezpieczników tej pod maską samochodu. ktoś mi może powiedzieć gdzie on powinien być podłączony....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum