Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Wahacz przedni czy będzie pasował od ....... ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Wahacz przedni czy będzie pasował od ....... ?
Autor Wiadomość
MateuszG 



Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 40
Skąd: sandomierz



Wysłany: Sob Maj 07, 2011 13:32   [R75] Wahacz przedni czy będzie pasował od ....... ?
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Czy ten wahacz od ROVER 75 MG ZT KOMBI 2.5 V6 WAHACZ LEWY PRZÓD ( http://allegro.pl/rover-7...1603036494.html ) , będzie pasował do rover 75 cdt, rok 2000 ?
Ostatnio zmieniony przez apples Czw Maj 19, 2011 07:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 07, 2011 13:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
witgut 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 496
Skąd: Szczytno/Lidzb.Warm.



Wysłany: Sob Maj 07, 2011 13:38   

Pasować będzie, pytanie tylko ile na nim pojeździsz, i czy już nie ma luzów.
Czy warto ryzykować oceń sam. Nowy masz np tu http://allegro.pl/wahacz-...1584428557.html
sprawdzony sprzedawca i produkt, a cena chyba najniższa za teknorota
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Sob Maj 07, 2011 16:56   

popieram przedmowce.Takie czsci nalezy wymieniac na nowe a nie uzywki.Pozorna oszczednosc,niedawno sam wymienialem ,kupilem teknorota najlepsze opinie posiada
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Maj 07, 2011 17:54   

a ja daję regenerować sworznie. Regenerowałem w R200 i było bajeczka 300pln za oba razem z geometrią, zrobiłem jakieś 20 000km na tym i żadnych problemów. Teraz mam zamiar zrobić R75 jeszcze nie znam ostatecznej ceny ale ponoć podobnie to ma wyjść a nawet gdyby tam nie to mechanik wozi do regeneracji i ma to kosztować po 250-270 za wachacz w tym geometria.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Sob Maj 07, 2011 18:19   

Regeneracja,owszem,jak się ma własne części po wymianie.
Jednak co ma związek z zawieszeniem,układem kierowniczym i hamulcami nie powinno być zastępowane używkami. Moje wieloletnie doświadczenia udowodniły,że to pozorne oszczędności.Różnica kilkudziesięciu zeta,a zysk ewidentny na przebiegu.
Używane dobre są wszystkie części nie wpływające na bezpieczeństwo.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Maj 07, 2011 18:32   

Dziadek napisał/a:
Regeneracja,owszem,jak się ma własne części po wymianie.

To przecie oczywista oczywistość :wink:
Jak bym miał dostać jakieś krzywe obce wahacze to by mnie chyba skręciło.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Sob Maj 07, 2011 19:40   

To bardzo tanio sknerko to zrobiles.Za moj jeden wachacz dwie koncowki i dwa wklady gumowe z przodu gosciu chcial 1400zl.Wolalem kupic wszystko nowe
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Maj 08, 2011 07:57   

sknerko napisał/a:
po 250-270 za wachacz
Tyle zapłacisz za nowy. Opłaca się bawić w regeneracje.
sknerko napisał/a:
w tym geometria.
Po wymianie wahacza nie ma potrzeby robić geometrii, chyba że była wcześniej ustawiana na uszkodzonym sworzniu.


Dziadek napisał/a:
Używane dobre są wszystkie części nie wpływające na bezpieczeństwo.
:ok:
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Maj 08, 2011 14:26   

apples napisał/a:
Tyle zapłacisz za nowy. Opłaca się bawić w regeneracje.

Pokaż gdzie, bo ja najtańszy znalazłem za 320. A geometrię trzeba ustawiać, nie słyszałem jeszcze od żadnego mechanika żeby nie trzeba było (wahacze nie są przecież identyczne w 100%).Poza tym wolę na własnych oponach nie sprawdzać czy trzeba czy nie, ustawiam zawsze jak grzebię poważnie przy wahaczach
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Maj 08, 2011 16:05   

sknerko napisał/a:
Pokaż gdzie, bo ja najtańszy znalazłem za 320
Jak poszukasz to by się znalazło.
sknerko napisał/a:
A geometrię trzeba ustawiać, nie słyszałem jeszcze od żadnego mechanika żeby nie trzeba było (wahacze nie są przecież identyczne w 100%)
Można i tez ustawić od razu i z tyłu. :wink: Tak na serio to wahacz wchodzi w to samo miejsce i nie ma możliwości przestawienia się przy demontażu. Szybciej bym powiedział że trzeba robić zbieżność kiedy rozepniesz zwrotnicę z Mac Personem. Pewnie jak dawno nie była robiona zbieżność to i tak się rozjechała trochę przez nasze wspaniałe dziury, więc może i warto ustawić.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Maj 08, 2011 16:10   

apples napisał/a:
Pewnie jak dawno nie była robiona zbieżność to i tak się rozjechała trochę przez nasze wspaniałe dziury, więc może i warto ustawić.

No i to jest pewnie głównym powodem że za każdym razem słyszałem że mam jechać na zbieżność.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
kerbi 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 301
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Maj 08, 2011 18:04   

Koledzy, jak czytam ostatnio posty to wychodzi, że płyn w układzie sprzęgła zmienia się ze trzy razy w miesiącu, geometrię kół ze dwa razy w roku. Trochę osobiście mnie to śmieszy, i nie uważam że przy wymianie wahaczy trzeba było by robić geometrię, a że mechanik mówi to inna sprawa, chłop chce zarobić, a pewnie i tak dobrze tej geometrii nie ustawi. Takie jest moje zdanie, a co do zbieżności to i wykładowców z radomskiej politechniki. Pozdrawiam.
 
 
arczi220 
Klubowicz





Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 399
Skąd: Radlin



Wysłany: Sob Cze 29, 2013 22:44   

kerbi napisał/a:
Koledzy, jak czytam ostatnio posty to wychodzi, że płyn w układzie sprzęgła zmienia się ze trzy razy w miesiącu,

Ciekawa teoria :} a kto tak ci powiedział.
_________________
--------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
 
 
 
wschodni 



Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 233
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Nie Cze 30, 2013 09:04   

Ja bym polecał jednak robienie zbieżności. Pół roku temu robiłem, ostatnio wymieniałem wahacz i pojechałem do tego samego gościa i co: 6mm. A to już dużo.
Więc po takich zabiegach nie ma co żałować tych 50 zł i dłużej cieszyć się oponami:)
 
 
kerbi 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 301
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Cze 30, 2013 10:44   

Artamati, nikt mi nie powiedział tego, tylko poczytaj posty o pompkach i sprzęgłach to zobaczysz co tam wypisują. Lekarstwem na bolączki sprzęgła jest jego permanentane odpowietrzanie i wymiana płynu. Co post to porady "czy płyn masz czysty" Cztery lata na jednym jeździłem i było ok. (pompka z bmw). Co do geometrii 5 lat jej nie robiłem (lewy wachacz raz wymieniany, prawy 3 razy, łączników stabilizatora to nie liczę) i jakoś opon mi nie cięło. Ale to oczywiście wybór indywidualny. A co do zbieżności za 50 zł, (to chyba jaka cena taka zbieżność)
 
 
tetigon 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 39
Skąd: poznań



Wysłany: Nie Cze 30, 2013 11:37   

Co do zbieżności - trzeba ją robić po wymianie wahacza i nie ma co tu dyskutować - przykład u mnie robiłem prawy wahacz jakiś rok temu nie zrobiłem zbieżności - samochód ściąga, opony się źle ścierają.
Rozmawiałem ze specami (zaprzyjaźnionymi od wieków) i mówią że zawsze trzeba, zawsze są minimalne różnice i potem tak jest jak u mnie - nie dziwi ich to i radą się wybrać do jakiego warsztatu i ustawić co trzeba.
Oczywiście wcześniej nic mi nie ściągało było cacy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Przedni wahacz
Warlike Rover serii 75, MG ZT 144 Sro Lis 09, 2016 10:00
longer86
Brak nowych postów [R75] Wahacz przedni
piochu1 Rover serii 75, MG ZT 14 Sro Mar 18, 2009 11:52
haszczyc
Brak nowych postów [R75] wahacz
dario1282 Rover serii 75, MG ZT 1 Sro Maj 09, 2012 17:40
kris-tofer
Brak nowych postów [R75] wahacz
grota10 Rover serii 75, MG ZT 11 Sob Kwi 21, 2012 14:19
Gość
Brak nowych postów [r75] wahacz
plonex25 Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Sie 14, 2016 20:07
pablo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink