Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam,
jak w tytule poszukuje chętnych żeby powstawiać mi kilka zdjęć z waszych instalacji LPG jak tytuł sam tematu mówi
Glownie mi interesuje jak to wygląda od spodu kola zapasowego i w środku jak jest butla zamocowana. Jeszcze było by jakoś fajnie dostać foty jak to wygląda jak się ma wlew gazu przy korku paliwa, miejsce parownika oraz prowadzenie wężyków do komory silnika
Aha i jeszcze jak by się dało kila info dostać jaki zbiornik macie, jaki reduktor, wielozawór i jak wygląda podłączenie reduktora.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 09, 2013 18:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jest caly - ja tez mam tak samo - super sprawa. Nic nie dokręcasz i nie widać ze masz instalacje
[ Dodano: Czw Wrz 12, 2013 06:40 ]
przełącznik gazu tez mam w tym samy miejscu, jest pod reka chociaż sie z niego nie korzysta. Jedynie co to nie widac ile diodek sie świeci bo kierownica zasłania podczas jazdy i trzeba sie wychylać
Ja mam parownik tu, gdzie widać Przełącznik gazu w tym samym miejscu.
Wtedy jeszcze miałem pojedyncze wtryskiwacze, ale w międzyczasie któryś zaczął popuszczać i wymieniłem na listwę.
To był filtr, z którego szły cztery węże do wtryskiwaczy. Teraz mam inny filtr, z którego idzie jeden wąż do listwy. Komputer Agis, parownik Skorpion, a listwa to prawdę mówiąc nie wiem (wtryski były Apis).
Kurcze nie wiem gdzie to u siebie upchnąć ten redutkor
Po prawej stronie zero miejsca na co kol wiek Będę musiał chyba kupić sobie jakiś parownik i wypróbować albo może pojadę do jakiegoś zakładu LPG niech mi założą cala instalacje
Jeszcze zapytam jakie duże (ilu litrowe) butle gazu macie w kole zapasowym
[ Dodano: Czw Wrz 12, 2013 13:20 ]
Myślę zamontować dwa wtryskiwacze i wpuścić je od razu do prezplwyki
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
gammathough, Ekonomia jest na ostatnim planie choć minimalnie liczę możne na 10 % oszczędności czyli cale nic Choć nawet jak bym mógł zrobić już 100km więcej na jednym baku to bym był happy U mnie jest ta zaleta ze ja w 80% robię tylko długie trasy czyli jak jadę to 3/4 baku nie ma za jednym razem. Trzeba to po prostu wypróbować .
Ale głownie chce to założyć ze względu na przyrost mocy i momentu Zobaczmy czy za pomocą LPG i VNT się dojdzie do 200KM
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remigiusz,
Masz Kliknij sobie Rover i masz xd
http://www.autogaz-busko..../content/start/
Reduktor Parownik w instalacji Stag jest bardzo mały prawie połowę mniejszy niż u kolegi w roverku 400 instalacja BRC
DENIZOTAC, Dzieki Bylem dziś na szrocie i maja akurat autko z cala instalacja i taki fajny mały parownik AC był oraz funkiel nówka butla prawie Kupiłem tylko elektrozawór sobie
Dobrze wiedzieć ze staga jest mały parownik Choć myślę ze lepiej zainwestować w nowy parownik. Choc jak na moje próby na razie wystarczy my elektrozawór
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum