Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400/R45/MG ZS] ] Montaż orurowania FMIC bez ciecia pasa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400/R45/MG ZS] ] Montaż orurowania FMIC bez ciecia pasa
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 17:11   [R400/R45/MG ZS] ] Montaż orurowania FMIC bez ciecia pasa

Hej,

Jest na forum kilka opcji montażu FMIC ale przy każdej trzeba odcinać trochę od pasa przedniego :mrgreen: Nie jest to nic strasznego ale tak bo gdybaniu nad tym pomyślałem sobie czemu nie podmienić chłodnice wody na jakaś inna :wink:

Nasza chłodnica jest taka i ma u góry i dołu obudowę:





Wiec Czemu nie poszukać chłodnicy co ma dokładnie ten sam rdzeń ale obudowę po bokach :wink:

Bo większym szukaniu trafiłem na kilka kandydatów:

Te chłodnice można nowe dostać za 100-150zl :mrgreen:
Sa dwie opcje albo wloty wody po lewej stronie (kolo alternatora )albo po prawej stronie (puszka powietrza)

VW Passat 32B 1.6 72KM 86-88


VW Golf I Caddy I 1.6 83-88



Chłodnice maja tak samo wloty i wylotu 32mm oraz wyjście na wężyk przelewowy 8mm.

Takie coś nam daje ze uzyskujemy wolna przestrzeń nad górnym pasem a chłodnica i spokojnie tam się robi szczelina 60mm :mrgreen: Kolejny plus jaki uważam to taki ze długość rur IC jest o wiele krótsza i mniej kolanek oraz zagięć powstaje :wink:

Myślałem żeby jeszcze w pakować większa chłodnice, leć niestety kolejne rozstawy idą już ponad 700mm szerokości chłodnicy co jest zbyt za duże już jak dla nas. Nie udało mi się nic poszukać żeby miała chłodnica max szerokość do 650mm :wink:

[ Dodano: Nie Lis 10, 2013 17:11 ]
Mniej więcej coś takiego by się uzyskało ale bez ciecia pasa ;)



_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Pon Lis 11, 2013 13:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 10, 2013 17:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 11, 2013 10:39   

Nie trzeba ciąć pasa żeby zamontować fmica nawet sporych rozmiarów.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 11, 2013 12:37   

Cytat:
Nie trzeba ciąć pasa żeby zamontować fmica nawet sporych rozmiarów.

x2
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 11, 2013 13:29   

To jakim cudem wy chcecie rury przepuścić do komory silnika bez ciecia :-| Trzeba ciąć pas albo z jednej strony albo z obu stronach.

Ja nie pisze ze trzeba pas ciąć pod FMIC tylko pod orurowanie :P



Jak tutaj maja niby pójść rury jak nie ma na tyle miejsca :wink: Trzeba to tak wyciąć mniej więcej:





[ Dodano: Pon Lis 11, 2013 13:29 ]
Efekt ma być raczej taki, dodałem jeszcze jedno foto do postu :wink:

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 11, 2013 13:35   

2 otwory fi 60mm wystarczyły na puszczenie orurowania u mnie.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 11, 2013 14:43   

Albo lecisz rurami pod lampami, wywalasz zbiorniczek spryskiwaczy i masz po obu stronach pustkę.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pon Lis 11, 2013 23:06   

To ostatnie zjecie tego zielonego ryjka to akurat MG ZR po swapie na T16 :)
 
 
 
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lis 15, 2013 17:20   






_________________
części z rozbiórki 820ti coupe
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lis 15, 2013 19:21   

Tylko w przyadku 45/zs sprawa ma się inaczej niż przy Coupe ;) ale dalej da się to zrobić mało inwazyjnie :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów R400 Montaż Intercoolera do wersji SD - fotorelacja
Projekt ukończony w 100%.
michu1123 Tuning mechaniczny 56 Pią Paź 02, 2009 16:38
Remigiusz
Brak nowych postów [R45, R400] Montaż silnika serii T z R420 Si do R45
ArekL Tuning mechaniczny 5 Sro Lip 31, 2013 08:04
Markzo
Brak nowych postów Montaż IC, jak?
Markzo Tuning mechaniczny 17 Sro Sie 29, 2012 13:43
Markzo
Brak nowych postów [R75] Montaż MBC
szpynior Tuning mechaniczny 4 Sob Lip 28, 2012 21:22
szpynior
Brak nowych postów [R 600 SDI] Montaż tempomatu
NFSU9 Tuning mechaniczny 6 Pon Cze 21, 2010 13:05
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink