Wysłany: Czw Paź 31, 2013 09:33 [R25] zmiana z IDT na SD, brak gaszenia[gaśnie nie do końca]
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam.
Wie ktoś pod co podpiąć zaworek żeby, jak przekręce kluczyk auto gasło?
Jak silnik chodzi to w puszce z bezpiecznikami, wszędzie jest prąd mimo przekręconego kluczyka na pozycje zgaszoną.
Pomoże ktoś ?
Ostatnio zmieniony przez Adrian Nie Lis 03, 2013 11:21, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 31, 2013 09:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jakbyś mógł powiedzieć dokładnie pod który kabel się podłączyłeś byłbym wdzięczny
Ja tego nie robiłem. Tak było jak kupiłem auto. Jak będę miał czas to zobaczę i napiszę. Ja mam pompę mechaniczną i nie wiem czy będzie działać u Ciebie w SDI.
Dzięki mirwin podłaczyłem pod kostke od alternatora i ''pięknie'' gasnie teraz.
Tylko z odpalaniem jest problem, kręcić mogę z 10min i nie zapali dopiero jak puszcze kluczyk to wtedy załapie i chodzi, jak kręce to nie zapala, też tak masz ?
Możesz dać sobie normalnie przekaźnik od akumulatora i masz 12V po zapłonie na wtyczce od EGR oraz w schowku pod kierownica w puszce bezpieczników masz wolne miejsca na przodzie to wypinani wsuwek gdzie masz wszystkie możliwe kombinacje masy, świateł oraz zasilania po zapłonie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
stig, Przerób to nie pod alternator tylko jak tobie wyżej pisałem normalnie przez przekaźnik
A druga sprawa czemu ty sobie nie weźmiesz z wtyczki od pompy IDT po prostu napięcie po zapłonie tam masz wszystko Chyba ze ja wyciąłeś
Ta pompę do SD sam wyciągałeś czy kupiłeś i miała znaki na niej narysowane jak ma kolo zębate nachodzić
Trzeba ta pompę zablokować i zrobić sobie znaki jak się odkręca kolo zębate bo potem nie wiadomo jak ma najść a tam znaku nie ma i można kat niezłe przestawić
Mógł byś poddać jakieś wymiary tego pierścienia dla potomnych
[ Dodano: Sro Lis 06, 2013 20:11 ]
To widzę ty linki nowej w cale nie używałeś tylko stara wykorzystałeś
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remigiusz problem nie polega na tym żeby znaleźć 12V na kablu, nawet nie polega na tym żeby po przekreceniu kluczyka znikło 12V. Tylko na tym że jak silnik chodzi to wszędzie i tak jest prąd nawet jak wyciągne kluczyk, nawet na kostce od pompy. Jedynie na tym alternatorze nie ma[pod latarnią najciemniej]
Kąt jest tak ustawiony żeby odpalał, z tym że głośno chodzi klekocze itd, jak ustawie tak że nie chce odpalić to wtedy jest moc i w ogóle. Tylko nie odpale rano itd.
Nie jest wszędzie 12v po wyciągnięciu kluczyka bo jest takie coś w puszce bezpieczników jak switching plus i tam znika napięcie jak kluczyk przekręci na pożyję pierwsza. Mam tak podpięty sterownik pod VNT
Albo ja nie kumam gdzie ty masz problem
Na pompie masz jeszcze ten taki zaworek elektryczny i on jest od przestawieniu katu wtrysku na pompie. Mógł byś się pobawić i dorobić sygnal zeby na maxa otwierał lub zamykał się w tedy będzie lepiej odpala tobie.
Do tego tylko ECU z SD jest potrzebne ze na odpalanie właśnie przestawia kat
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum