Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 all] Hamulce zaleznie od wersji
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 all] Hamulce zaleznie od wersji
Autor Wiadomość
groohaa 



Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 30



Wysłany: Pon Kwi 07, 2014 11:47   [R25 all] Hamulce zaleznie od wersji
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Szukałem, ale nie znalazłem nigdzie konkretnej odpowiedzi:

Jaka jest zależność wersji silnikowej (lub wyposażeniowej) od tego jakie ma się hamulce (czy tarcze lite czy wentylowane z przodu, czy z tylu bębny czy tarcze)?

Ja mam 25 2.0 iDT (101KM) z 2001 z ABS - na wyposażeniu skora, klima (wiec chyba dość wysokie): z tylu bębny, z przodu lite tarcze.
Czy to normalne? Spodziewałem się wentylowanych :wink: Czy za to trzeba było dopłacić, czy może ktos podmienił hamulce przednie z jakimś 1.4 ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 07, 2014 11:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Kwi 07, 2014 11:57   

groohaa napisał/a:
Ja mam 25 2.0 iDT (101KM) z 2001 z ABS - na wyposażeniu skora, klima (wiec chyba dość wysokie): z tylu bębny, z przodu lite tarcze.
Czy to normalne?

normalne to jest :ok:
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Kwi 07, 2014 12:12   

Niestety nei wiem czym się kierowali inżynierowie albo raczej księgowi ...ale w R200 SDi już dawali tarcze wentylowane na przód i lite na tył .... a im auto było później produkowane tym gorsze hamulce były. Niestety chyba rzeczywiście R25 iDT miała takie hamulce fabrycznie jak są u Ciebie. Jeśli chcesz, to bez problemu można zmienić na wentylowane. trzeba wymienić oczywiście jarzma, zaciski, tarcze i klocki. Proponuję, jak juz chcesz wymieniać, poszukać tarcz o większej średnicy - 282mm ... takie były w MG ZR 160 np.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
groohaa 



Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 30



Wysłany: Pon Kwi 07, 2014 12:24   

Brt napisał/a:
Niestety nie wiem czym się kierowali inżynierowie albo raczej księgowi

a ja chyba niestety wiem, o ile w 1999r mogla to byc tajemnica, to wszystko wyszło w 2005 :razz:
25 w porównaniu z 200 miały tez podobno gorszej jakości wiązkę elektryczna... i pewnie jeszcze wiele innych rzeczy.

Dzieki za potwierdzenie.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Kwi 07, 2014 12:29   

groohaa napisał/a:
25 w porównaniu z 200 miały tez podobno gorszej jakości wiązkę elektryczna...
co?
 
 
 
groohaa 



Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 30



Wysłany: Pon Kwi 07, 2014 12:32   

tak mi powiedział wrocławski specjalista od Roverow, bardzo polecany na tym forum :mrgreen: i tyle wiem w temacie...
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Kwi 07, 2014 12:44   

a o co niby chodzi? wiem że offtop ale jestem ciekaw
 
 
 
groohaa 



Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 30



Wysłany: Pon Kwi 07, 2014 12:46   

a nie wiem, chyba o sama jakość/grubość/kruchość itp. kabli, mogę przy okazji się dopytać jak nie zapomnę...
 
 
Julek 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 520

Rover 25

Wysłany: Wto Kwi 08, 2014 19:18   

hihi owszem niestety montowali u nas w autach takie kijowe hamulce :D jak zaladujesz 4 osoby to ciezko to cudo zatrzymac :D przekladaj na wieksze i po klopocie wiele zamiennikow z innych aut np zaciski od preludy ale inne jarzmo i troche ciasno wtedy jest mi na 16" idealnie wlazil jak przymierzalem;p Odczujesz ogromna zmiane w hamowaniu;p
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ R25, 1.4l, 00r.]Rozrząd w wersji ang
Ronnix Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pią Wrz 14, 2007 08:05
giewu
Brak nowych postów [MG ZR 105] obudowa filtra powietrza z wersji 160
scorpio-x Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Lis 30, 2012 12:32
scorpio-x
Brak nowych postów [R200] Sprężyny z wersji Silverstone
leszczu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Sob Wrz 15, 2012 16:45
leszczu
Brak nowych postów [R200 8V 97r] Zamiana kanapy z wersji 3d do 5d
strala1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Cze 09, 2009 19:58
PHJOWI
Brak nowych postów [R200] Sprężyny w wersji Silverstone
Patelek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Czw Maj 24, 2012 08:25
krzdry



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink