Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam!
Mam pytanie odnośnie paska wielorowkowego może ktoś miał taki przypadek. Chodzi o to że:
pasek napędzający pompę wody, wspomaganie, alternator nie pasuje typowy katalogowy ponieważ jest za krótki 5PK2030 tylko musi być zastosowany dłuższy 5PK2063 - typowy od BMW 3.0 litra
Moje zapytanie jest następujące co może być przyczyną takiej sztuki.
Oczywiście silnik chodzi bez zarzuty jeden mankament to ostatnio oberwało mi jedną krawędź tego paska ale wymieniłem i zobaczymy (na poprzednim przejeździłem 2 lata)
pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 13, 2014 18:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a jaka powinna być średnica rolek zmierzyłem i prowadząca ma 7 cm a napinająca też w granicach 7 cm dokładni nie mogłem zmierzyć bo nie ma za bardzo miejsca.
Hej witajcie mam takie pytanie przymierzam, się do wymiany w moim cdt dwóch pasków tego od klimy i tego od alternatora.... co jeszcze muszę wymienić żeby było zgodnie ze sztuką wiem że jakieś rolki, no ale jakie ? no i ile ich jest...... ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum