Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620Ti] Masakryczne szarpanie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620Ti] Masakryczne szarpanie
Autor Wiadomość
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Kwi 17, 2015 15:06   [R620Ti] Masakryczne szarpanie
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Siema

Znów mam problem z roverkiem... Nie wiem czy to ja coś robię nie tak.

Do rzeczy, autko szarpie i to masakrycznie, nie da się normalnie przyspieszać, mało tego szarpie tez kiedy jadę ze stała prędkością, chociaż mniej. Nie ma znaczenia czy PB czy LPG, jest dokładnie tak samo. autem buja, obroty na wskaźniku skaczą w dół, tak jak by pojawiały się takie jednorazowe odcięcia zapłonu.

1. Podmieniłem kable na sprawne, bez zmian
2. Świece podmienione, jedna była ułamana na tym porcelanowym kawałku, ale być może uszkodziłem ją podczas wykręcania - wymieniona - bez zmian.
3. kopułka podmieniona - bez zmian
4. Podmieniłem ECU, na ten w którym nie było ssania - bez zmian dokładnie takie samo szarpanie.
5. zamontowałem z powrotem DV'kę odłączyłem bova - bez zmian
6. Odłączałem lambde, bez rezultatu
7. odłączałem aku na 2h, także bez zmian
8. Na koniec, odłączyłem turbinę z "przepustnicy" tak żeby było N/A, przejechałem kawałek i o dziwo auto przyspiesza płynnie, bardzo wolno :D , ale bez najmniejszych szarpnięć.
9. CPWK wykluczam, bo auto nie szarpało bez turbo.

Teraz tak, czego się uchwycić? Nie sprawdziłem tylko cewki, ale ja bym ja wykluczył :D Czy fakt, że auto bez turbo jedzie normalnie można jakoś skomentować?

Może coś z MBC nie tak? a te szarpnięcia to boostcuty, jednak po wskaźniku tego nie widać bo mimo podkręconego boosta wskaźnik pokazuje ok 0,9bar, dodam że od paru dni śmigam na większym doładowaniu, ale teraz skręcałem do seryjnego i auto tez szarpie. Podłączył bym EBC, ale ułamałem jeden z króćców...

Drugi pomysł, to nieszczelności, ale czy to obawiało by się aż w taki drastyczny sposób? Rozumiem, przywieszanie falowanie obrotów, gaśniecie itp. Ale nic takiego nie występuje.

Trzecia sprawa, turbina. Może z nią coś nie teges? Oleju nie puszcza, przepustnice mam suchutką, autko "pomiędzy szarpnięciami" ciągnie jak trzeba.

Co myślicie o tym fancie?
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
Ostatnio zmieniony przez kruszan Pią Kwi 17, 2015 16:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 17, 2015 15:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 17, 2015 16:03   

Sprawdź podciśnienia i cewkę, może dawać za słabą iskrę i jak turbo pompuje to Ci ją zdmuchuje.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620Ti] Szarpanie silnikiem
papaey91 Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Lis 25, 2013 23:35
Markzo
Brak nowych postów [R620Ti] Złe sprzęgło?
Wolan95 Rover serii 600, Honda Accord 3 Wto Lip 24, 2018 16:21
Remigiusz
Brak nowych postów [R620ti] Pierścienie.
Wegorz Rover serii 600, Honda Accord 3 Pią Paź 14, 2016 12:04
Markzo
Brak nowych postów [R620Ti] ECU Komputer
Markzo Rover serii 600, Honda Accord 12 Nie Gru 16, 2012 13:14
Markzo
Brak nowych postów [R620Ti]Zawór MBC
rav020 Rover serii 600, Honda Accord 12 Czw Lis 21, 2013 20:29
rav020



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink