Forum Klubu ROVERki.pl :: [r220]Rover 220 gsi 136km
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r220]Rover 220 gsi 136km
Autor Wiadomość
dexdry 



Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 6



Wysłany: Sob Kwi 18, 2015 10:19   [r220]Rover 220 gsi 136km
Typ: GSi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam,
Nurtuje mnie pewne pytanie, a nie znalazlem odpowiedzi we wczesniejszych tematach.

Mam Roverka 220 coupe gsi o mocy 136km. Czy montaż turbo z modelu Ti 220 jest tzw. "plug and play" czy konstrukcyjnie silnik wolnossacy o mocy 136km jest inny niz ten w wersji turbo?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 18, 2015 10:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 18, 2015 13:18   

Jest troszkę inny. Np. inne są tłoki.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Kwi 18, 2015 14:18   

t seria n/A nie wytrzyma turbo, musisz zmienić słupek :sad:
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Kwi 19, 2015 18:29   

Tak na prawdę w słupku to inne tłoki i jedno z kółek rozrządu. Dodatkowo oczywiście wszystkie te elementy które są przy kolektorze dolotowym i zazwyczaj działają na podciśnienie a przy turbo będzie nadciśnienie ( coś tam przy zaworze ciśnienia paliwa). mechanicznie aż tak dużo różnic nie ma.
poz tym inne ECU, wiązka (jest EBC), pompa paliwa, sprzęgło skrzynia biegów
 
 
dexdry 



Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 6



Wysłany: Czw Kwi 23, 2015 11:40   

Dziekuje bardzo za odpowiedzi.
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Kwi 26, 2015 13:09   

Najlepiej po prostu kup sobie jakiegoś Ti na częsci - dla samego silnika - przerzuć silnik .. T16 na T16 to będzie prawie, że P&P - szczególnie jak bedziesz miał cała graciarnie z 220/620/820ti a reszta co Ci zostanie to posprzedawaj łacznie z Twoim silnikiem i wyjdzie Cie taniej (ale wolniej - licząc czas sprzedazy) niż przeróbka n/a na turbo.. no i jednak seria to seria a nie składany z dwóch :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220 T] problem z ABS
dobryziom Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
7 Pon Sty 14, 2013 20:49
tmsiwy
Brak nowych postów [R220 GTi] Części zamienne od 2.0 T do 2.0 [92]
props Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Pon Maj 27, 2013 11:08
props
Brak nowych postów [R220 Tomcat '95] Rozrusznik
Wojtek Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Sro Gru 19, 2007 10:29
piter34
Brak nowych postów [R220 GTi] Kąt wyprzedzenia zapłonu [92]
props Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
9 Wto Cze 04, 2013 20:18
sTERYD
Brak nowych postów [R220] od czego fotele
Rhos Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Pon Lut 04, 2013 16:01
Rhos



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink