Forum Klubu ROVERki.pl :: [214SEi 95] dziwny dzwiek przy gwaltownym ruchu przepustnica
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Wto Lis 23, 2010 09:48
[214SEi 95] dziwny dzwiek przy gwaltownym ruchu przepustnica
Autor Wiadomość
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Sob Kwi 14, 2007 16:30   [214SEi 95] dziwny dzwiek przy gwaltownym ruchu przepustnica
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1995

rover 214 16V 103KM 95r kanciak. ostatnio zauwazylem ze podczas gwaltownego przesuniecia przepustnicy z okolic silnika wydobywa sie dziwny dzwiek (przypomina troche zawor upustowy z rajdowych aut) a nastepnie slychac jak silnik wchodzi na obroty. to normalny efekt czy cos jest nie tak?? dziekuje i pozdrawiam!!
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Lis 23, 2010 09:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 14, 2007 16:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Kwi 14, 2007 16:45   

jesli zrobisz to dosc gwaltownie to jest to normalny dzwiek, chyba ze gdzies masz nieszczelny dolot, sprawdz
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Sob Kwi 14, 2007 17:04   

dolot jest raczej szczelny ale sprawdze na wszelki wypadek. jezeli bedzie ok czy oznacza to ze silnik lapie gdzies falszywe powietrze?? da sie to jakos sensownie sprawdzic?? dziekuje za pomoc!!
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Kwi 14, 2007 17:15   

w silniku na wolnych obrotach panuje dosc spore podcisnienie, otworzenie przepustnicy powoduje gwaltowne zassanie powietrza
gdyby gdzies byl nieszczelny dolot to ten syk wystepowalby raczej caly czas
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Adolf 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 62
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Kwi 15, 2007 16:26   

mam dokładnie to samo..
a że silnik za plecami to słyszę wyraźnie..
chwilowe "syknięcie" po naciśnięciu pedału gazu..

normalny objaw.. choć myślałem na początku,
że to może przypchany filtr powietrza..
_________________
ex - MGF
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Nie Kwi 15, 2007 16:55   

marekpodcz napisał/a:
to normalny efekt czy cos jest nie tak??


To jest normalne zjawisko
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Nie Kwi 15, 2007 18:16   

Witam,

ja zapytam z ciekawości
- jak sprawdzić szczelność dolotu/uszczelki kolektora?
- jakie sa konsekwencje nieszczelnego dolotu?
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 09:02   

no poza wzrokowa i sluchowa obeserwacja na zamontowanym ukladzie to niewiele wiecej chyba mozna zdzialac

przez nieszczelny dolot silnik moze trzymac podwyzszone obroty biegu jalowego
u mnie lewe powietrze (przez gwizdek gazowy) powoduje zubożenie mieszanki dla dwoch pierwszych cylindrow i zly sklad spalin przez co mam tam paskudne swiece, chyba ze znowu dostaje sie tam petrygo
dzis ledwo go odpalilem, zalapal chyba tylko na dwa gary, po ok 30 sekundach bylo ok
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
marekpodcz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2002
Posty: 130
Skąd: WW



Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 21:50   

kurcze ja tez mam od kilku dni problemy z odpalaniem. efekty sa takie jak przy zalanych swiecach. zbieglo mi sie to dokladnie z wymiana prawie calego ukladu wydechowego. tzn. od pierwszego odpalenia po powrocie z warsztatu. czy mozliwe ze jest to okres przejsciowy do czasu zaadoptowania sie komputera do nowych warunkow pracy??
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Kwi 17, 2007 10:23   

nie bardzo mi sie chce wierzyc zeby komp byl az taki madry i czuly chyba zeby wydechbyl totalnie zapchany to wtedy sonda moze gorzej pracowac, ale i tak wskazania sondy brane sa w danej chwili
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416 1.6 16v Si 95 r] dziwny dźwięk silnika
Marcin83 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Pią Mar 20, 2009 13:41
Marcin83
Brak nowych postów [R416]Dziwny dźwięk podczas jazdy samochodem.
Wojtek88 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Pon Sty 23, 2012 21:05
Wojtek88
Brak nowych postów [R216 Coupe]Dziwny dzwięk i suchy bagnet
TheArt Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
20 Czw Sie 01, 2013 13:31
Wojtek88
Brak nowych postów [r214si] Potrzebny schemat bezpieczników 214sei (kanciak)
yezozwierz Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
0 Nie Mar 10, 2013 20:31
yezozwierz
Brak nowych postów [R220 Turbo]Regeneracja maglownicy gdzie robic?+przepustnica
Rhos Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Pon Paź 08, 2012 22:16
Rhos



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink