Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Accord] Problem z paskiem?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Pią Lis 19, 2010 17:32
[Honda Accord] Problem z paskiem?

[Honda Accord 2.0 iTD]
Autor Wiadomość
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Sro Maj 02, 2007 15:08   [Honda Accord] Problem z paskiem?
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Otórz z pod mojej maski wydobywa się charakterystyczne "mlaskanie", w okolicy alternatora przy którym jest (vakum pompa-nie wiem co to jest i do czego słuzy). Jak sie rozgrzeje samochód to w miare upływu czasu przestaje "mlaskać". Poradźcie czy to pasek do wymiany z napinaczem, jakieś łożysko, czy to (vakum czy cuś), a i jak do końca skręcę kołami to charakterystycznie piszczy pasek włąsnie ten od alternatora i wspomagania.
_________________
MG TF 160 z 2004r.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 16:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 02, 2007 15:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Maj 02, 2007 15:58   

Ta pompa wytwarza podcisnienie do wspomagania hamulców, a co do mlaskania to muszę sie swojemu przyglądnąć, ale nie sadzę, żeby to była wina paska.
Jeśli chodzi o piszczenie, to ten pasek tak ma, że jeśli zaczyna piszczeć to własnie na kole od wspomagania, bo w najmniejszym stopniu je obejmuje. Skoro zaczyna piszczeć, to za kilka kkm będzie do wymiany. Jak nie będziesz skręcał kół na maxa to jeszcze chwilę na nim pojeździsz ;) Jazda bez paska niestety nie jest możliwa, gdyz napędza one też pompę wodną. Jak miałem problemy z napinaczem, to woziłem jeden w zapasie ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Sro Maj 02, 2007 16:04   

czyli pompa pompa podciśnienia wspomagania hamulców to jest? OK. To mlaskanie jeżeli sie wydobywa to pewnie z pompy albo tej rolki (kółka), ona jest wymienna czy da się wymienić samo łożysko? Chyba że całą pompę szlag trafia, ale na hamulcach nie zauważyłem różnicy.
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
IInvit 



Dołączyła: 08 Gru 2006
Posty: 358
Skąd: Warszawa i okolice



Wysłany: Sro Maj 02, 2007 17:15   

Brt napisał/a:
eśli chodzi o piszczenie, to ten pasek tak ma, że jeśli zaczyna piszczeć to własnie na kole od wspomagania, bo w najmniejszym stopniu je obejmuje. Skoro zaczyna piszczeć, to za kilka kkm będzie do wymiany. Jak nie będziesz skręcał kół na maxa to jeszcze chwilę na nim pojeździsz ;) Jazda bez paska niestety nie jest możliwa, gdyz napędza one też pompę wodną. Jak miałem problemy z napinaczem, to woziłem jeden w zapasie ;)


a co się stanie z tym paskiem jeśli się go w porę nie wymieni?? czy moze spowodować jakieś większe szkody??

bo u mnie czasami tez sie zalacza takie "piszczenie" :D ale po przejechaniu kilku km cichnie

Pozdrawiam
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Maj 02, 2007 23:12   

U Ciebie IInvit jak pasek strzeli, to skończy Ci siewspomaganiei ładowanie, ale reszta bedzie chodziła i będziesz mogła przez kilkanascie km prezejechać. W dieslu jak pasek się urwie, to koniec jazdy właściwie, bo kończy się chłodzenie oprócz ładowania, wspomagania hamulców i kierownicy ;) Tyle, że wymiana paska trwa 5 min.Jjak się ma klucz 15 no i rzecz jasna pasek :D

Co do pompy, to niestety nie mam pojęcia czy jest naprawialna i w jaki sposób :( odpukać nie musiałem jej rozbierać ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
sardos 



Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 36
Skąd: Białogard



  Wysłany: Pią Maj 04, 2007 07:44   13

klucz 13 - bo przerabiałem to na żywo :smile: w układzie z pompą klimy nad alternatorem, ale worzę zapas 2 pasków
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Maj 04, 2007 09:21   

Napinacz automatyczny w dieslu z klimą jest odciągany kluczem 15, a odkręcany kluczem 14 ale taką gwiazdką 12sto kątową :D Tez przerobiłem ;) i też pasek woziłem, do czasu naprawy napinacza ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Pią Maj 04, 2007 10:11   

Jak wygląda naprawa napinacza, patrząc na strony z częściami samochodowymi, zauważyem, że tylko rolka jest wymienna (dostępna) i pasek, rolka około 80 zł, a pasek 50 coctitech. Co ztym napinaczem w takim razie?
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Maj 04, 2007 10:28   

W napinaczu sa takie plastikowe tuleje, na których się obraca cały napinacz i te tuleje sie wyrabiają, co prowadzi do odchylenia rolki od osi i przy dużym odchyleniu spadanie paska z koła pompy wspomagania. Cały napinacz jest masakrycznie drogi (był po 645PLN na alledrogo). Naprawa polega na wyjęciu, rozebraniu i dotoczeniu takiej plastikowej tulei, następnie nabiciu jej w napinacz i ewentualnie doszlifowaniu wałka, żeby lekko pracował i się nie zacierał (wałek jest stożkowy). Póżniej się to wszystko składa, zaklepuje zewnętrzną osłonę, zakłada do auta i spokój na (mam nadzieję 100kkm) ;)
Moze za 2m-ce sklecę jakiś artykuł na ten temat ;) Mnie naprawa kosztowała - flaszkę dla tokarza i 2h przy doszlifowywaniu i składaniu napinacza ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z obrotami
Skorpion81 Rover serii 600, Honda Accord 31 Nie Sty 27, 2013 17:09
szoso
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z mocą
przemoczeladz Rover serii 600, Honda Accord 30 Czw Paź 22, 2009 18:10
Jugol
Brak nowych postów [Honda Accord] problem po nagrzaniu
taynot4fun Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Cze 06, 2016 09:18
natsu9
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z odpaleniem
frodo_1981 Rover serii 600, Honda Accord 11 Nie Sty 27, 2008 21:07
frodo_1981
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z odpaleniem
maciej1 Rover serii 600, Honda Accord 18 Pon Lis 21, 2011 13:38
maciej1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink