Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Wąż do obudowy filtra powietrza
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Wąż do obudowy filtra powietrza
Autor Wiadomość
michal_s. 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 45
Skąd: Wschowa



Wysłany: Pią Paź 19, 2007 20:14   

U mnie wogóle nia ma węża, tylko krótki króciec od filtra powietrza i tyle.....
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 19, 2007 20:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Paź 19, 2007 20:50   

U mnie wygląda to mniej więcej tak (rysunek poglądowy, ale na pewno będziecie wiedzieć o co chodzi). Jest zaraz przy otworze wlotowym tego przewodu otwór w pasie przednim w który wchodzi jeszcze aluminiowa rurka od klimy. Na obwodzie tego otworu są trzy małe otworki - tak sobie myślę, może w oryginale jest w tym miejscu zamontowany plastykowy początek dolotu, w który wchodzi ten przewód. Innego rozwiązania (oprócz luźnego, jak mam) nie widzę u siebie, dlatego pytam jak to u Was wygląda ;) .
 
 
adam665 



Dołączył: 09 Lut 2002
Posty: 87
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Paź 19, 2007 22:12   

Zaraz zaraz,ta fota oczywiscie dzieki za dobre checi ale chyba zalozycielowi tematu chodzilo o otwor pod polka akumulatora z ktorego powinna wychodzic rura czerpiaca powietrze i jaki powinien byc jej fabryczny przebieg.
Jezeli sie myle to sorki.
Pozdrawiam
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Paź 21, 2007 20:02   

adam665 napisał/a:
Zaraz zaraz,ta fota oczywiscie dzieki za dobre checi ale chyba zalozycielowi tematu chodzilo o otwor pod polka akumulatora z ktorego powinna wychodzic rura czerpiaca powietrze i jaki powinien byc jej fabryczny przebieg.
Dokładnie o to samo pytam, fotę wstawiłem poglądowo - tak to wygląda po prostu u mnie, a sam chciałbym wiedzieć jak powinno być.
mcteusz napisał/a:
Jutro zrobię fotkę i wrzucę.... Ale czy u mnie jest oryginalnie to nie wiem :jezor:
No i?
 
 
adam665 



Dołączył: 09 Lut 2002
Posty: 87
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Paź 21, 2007 22:32   

Dobrze by bylo jakby ktos z Was majacy 600-tke dieselka znalazl chwilke i zrobil pare fotek jak powinna przebiegac ta rura czerpiaca powietrze to pewnie pare osob zyskaloby wiedze w tym temacie (ja tez :smile: ).
A tak przy okazji, skoro niektorzy jej nie maja to moze jakies pomysly co wykorzystac zamiast niej, z czego zrobic adaptacje i gdzie szukac; na oryginal sadze,ze nie warto porywac sie ze wzgledu na koszty.
Pozdrawiam
 
 
mcteusz 



Pomógł: 28 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysokie Mazowieckie



Wysłany: Pon Paź 22, 2007 21:08   

Heheh.... Żeby nie było to już jest....
Plany się pogmatwały i nie było kiedy maski podnieść....
Robione telefonem i tyle widać....
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Paź 22, 2007 21:15   

Dzięki za fotki :) . No, to jest dokładnie tak, jak u mnie. Na pierwszym zdjęciu widać mały otworek na obrzeżu dużego otworu, w który wchodzi rurka od klimy. Tak sobie dlatego myślałem, że może tam powinien być zamocowany jakiś plastykowy chwyt powietrza, do którego wchodzi z kolei przewód ssący. No ale jeszcze nikt nic takiego nie potwierdził, więc pewnie czegoś takiego nie ma. Z kolei pod podstawką akumulatora nie ma miejsca na przeprowadzenie przewodu ssącego ani żadnego otworu, w który mógłby wejść. Ktoś ma to jakoś inaczej rozwiązane?
 
 
ezy 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 134
Skąd: Góra Kalwaria



Wysłany: Pią Paź 26, 2007 18:44   

thef napisał/a:
U mnie wygląda to mniej więcej tak (rysunek poglądowy


Ekhm ekhm, a prawa autorkie? :mrgreen:
Przynajmniej nie na darmo wstawione (jak to było pierwotnie) :razz:
_________________
R620SDi (Super Diesel installed) BRG '96
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Paź 26, 2007 18:50   

ezy napisał/a:
Ekhm ekhm, a prawa autorkie? :mrgreen:
Przynajmniej nie na darmo wstawione (jak to było pierwotnie) :razz:
Hihi, no to przynajmniej w jakiś sposób opłaciłem - Twój silniczek robi karierę modela ;) :mrgreen: .
 
 
ezy 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 134
Skąd: Góra Kalwaria



Wysłany: Pon Gru 03, 2007 19:34   

Sprawdziłem podczas ostatniego pobytu we Polsce - jest dokładnie tak jak narysowałeś - czyli jakiś beznadziejne rozwiązanie. Ot tak bezwiednie leży sparciały przewód.
_________________
R620SDi (Super Diesel installed) BRG '96
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620si]zaślepka obudowy filtra powietrza
manifestorian Rover serii 600, Honda Accord 0 Sro Kwi 06, 2011 20:12
manifestorian
Brak nowych postów [R600] Klapka obudowy filtru powietrza
gajowy Rover serii 600, Honda Accord 3 Czw Kwi 07, 2011 18:32
gajowy
Brak nowych postów [R600] Rura ssąca do filtra powietrza
tomek200791 Rover serii 600, Honda Accord 23 Nie Sie 28, 2011 16:02
maciej1
Brak nowych postów [ Rover 620 Si ] obudowa filtra powietrza
Pachel_97 Rover serii 600, Honda Accord 1 Nie Mar 13, 2016 17:06
KRYS
Brak nowych postów [R620ti] Wężyk od filtra powietrza
Marshall7 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Sie 13, 2012 21:09
hidy



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink