Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4 8v 97r] -more power:)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1.4 8v 97r] -more power:)
Autor Wiadomość
Szymon 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 306
Skąd: Katowice

Rover 200

Wysłany: Nie Gru 23, 2007 16:18   

BONUS napisał/a:
A ile koniuchów ma ten motor? I jak później z turbo?

Poczytasz to będziesz wszystko wiedział ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 23, 2007 16:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Gru 23, 2007 16:22   

200KM a z turbo?? Jak dbasz tak masz ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Owsik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 164



Wysłany: Nie Gru 23, 2007 16:27   

BONUS napisał/a:
autko hamuje po prostu cudownie


To chyba nie masz pojęcia co to jest dobry hamulec...

Ja bym zaczął od zrobienia zawiasu, hamulców a potem myślał o większym kopycie...
_________________
BYŁ Rover 200 '99 1.4 16v - Midnight Blue
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 23, 2007 16:27   

To jest silnik, który ma turbinę fabrycznie i fabrycznie ma 200 KM.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
BONUS 



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 22
Skąd: Raro



Wysłany: Pon Gru 24, 2007 03:55   

Ołrajt, doczytane. Tylko: a) w jakiej cenie kupi sie średnio taki silniczek? b) jak z chłodzeniem, czy wystarczy to moje obecne? i c) ma to być silnik bez osprzętu, wyjmuję ten, podłączam nowy i chodzi? Wiem, że dziwne trochę te moje pytania, ale wiecie, jestem żółtodziobem w kwestii tuningu... Proszę o odpowiedź. WESOŁYCH ŚWIĄT I DUŻO RADOCHY Z JAZDY! ;)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 24, 2007 09:16   

W grę wchodzi raczej przekładka razem z chłodzeniem - podpytaj dokładnie kolegi stanleya, do tego wymiana hamulców, zawieszenia i przeniesienia napędu.
Będziesz musiał tez przełożyć cały osprzęt i będziesz miał sporo zabawy z wiązkami elektrycznymi, immo, pilotami, etc.
Najprościej jest włożyć 1.8 albo 1.8 VVC, bo to dokładnie taki sam silnik tylko z większymi cylindrami, ale to nie da Ci 200 KM, tylko 120-160 KM.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
BONUS 



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 22
Skąd: Raro



Wysłany: Pon Gru 24, 2007 10:02   

Aha, a koszt tego 1.8?
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 24, 2007 10:15   

No to już musisz poszukać i popytać - www.roverki.pl/garage.php i tu będziesz miał firmy takie jak Art-Bizar - jest ich kilka, sprowadzają używane autka z GB i sprzedają na części.
Albo www.allegro.pl i szukasz odpowiednich części.
Najlepiej najpierw znajdź mechanika, z którym się na to umówisz, to on Ci pomoże kupić właściwe elementy.
W Wawie robi takie rzeczy czasami Mariusz418wwa.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Gru 28, 2007 21:38   

Koszt silnika 1.8 golego to przedział między 1500 a 3000 zl w zaleznosci od sprzedajacego. Najdrozszy jest Art- Bizar.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Gru 28, 2007 21:54   

ale 1.8 zwykly czy VVC :P bo ten drugi to zdwa razy drozszy bedzie :P
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów R200 MG-POWER
NFSU9 Tuning mechaniczny 12 Pon Paź 12, 2009 13:36
tian
Brak nowych postów power box
panorafix Tuning mechaniczny 10 Pon Kwi 14, 2008 09:41
michone
Brak nowych postów [R620Ti] max power
edi06 Tuning mechaniczny 15 Wto Mar 13, 2012 17:37
edi06
Brak nowych postów X-Power do MG ZR160
adik7891 Tuning mechaniczny 0 Sob Sie 19, 2017 17:49
adik7891
Brak nowych postów [R220 98r] Power Tuning Box. POLECAM!
Rozan99 Tuning mechaniczny 22 Czw Cze 07, 2007 15:08
Kalah



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink