Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620Ti] max power
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adrian
Czw Mar 08, 2012 05:10
[R620Ti] max power
Autor Wiadomość
edi06 



Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 7
Skąd: Bobolice



Wysłany: Sro Mar 07, 2012 19:36   [R620Ti] max power
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam mam małe pytanko. Posiadam rovera 600 Ti i chcę go troche podkręcic na mocy wie ktos moze ile wytrzymuja te silniki i podzespoły. Z tego co mi wiadomo skrzynia wytrzymuje 250KM ale nie jestem pewien. Z gory dzieki za informacje
Ostatnio zmieniony przez edi06 Sro Mar 07, 2012 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 07, 2012 19:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Mar 07, 2012 21:44   

Wiesz co ja widziałem Ti podkręconego na 280kM na ori gratach. Ale czy to jest max możliwości skrzyni i silnika to nie wiem..
Skrzynia myślę, że może i wiecej wytrzyma. W końcu to nie automat ale nie wiadomo jak sprzęgło no i silnik.
W każdym razie 280kM osiągniete było przez kogoś. A jaki max to ja nie wiem. Może inni więcej pomogą
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Czw Mar 08, 2012 20:44   

Sam silnik według chłopaków z UK ogarnia nawet 500 km oczywiście po zakuci paru elementów.

Co do skrzyni to pogadaj z kolega dobryziom on ci powie o jej wytrzymałości wszytko .

Ale myślę że ok 300 przy odpowiednim użytkowaniu ogarnie , nie wiem jak z oponami bo ciężko to będzie przenieść na asfalt , ja u siebie brykam raptem na 0.45 bara bo szkoda mi zimówek i kręci na 2 bez kłopotu
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Czw Mar 08, 2012 21:06   

myśle, że dobre 205 albo 215 to ogarną. Ja jezdze teraz Acco i w serii na zime mam 205 to myśle jak na taką moc opona rzędu 205 to będzie akurat a może i za mała/ chodzi oto aby opona była w stanie przenieść nie tylko moc ale i rozpędzanie/hamowanie i przeciążenia itd tego typu rzeczy.
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
edi06 



Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 7
Skąd: Bobolice



Wysłany: Czw Mar 08, 2012 22:17   

Tez widziałem Ti podkrecone na 280 koni ale mial rozwiercony silnik na 2.1. Nie wiem czy skrzynia jest orginalna ale mysle ze tak. Narazie zmienilem wtryski na 440 do 500 koni i wydech 3 cale. Zobacze przy doładowaniu 1 bara co sie bedzie dzialo i ile osiągne mocy.
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Czw Mar 08, 2012 22:33   

Inaczej.. Przede wszystkim ile daje przelot o wiekszej srednicy, dolot, sportowe kolektory 4-2-1?? czy jakie one tam maja być (nie pamietam bo padam na ryj) i tego typu mody a na końcu wystrojenie. Ile można uzyskać z samego takiego modzenia? Bo jeśli przyrosty były by wymierne to może wystarczy reszte mocy tylko nadgonić doładowaniem turbo?
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Pią Mar 09, 2012 08:00   

Jakie wtryski jakie rozwiercanie
Panowie spokojnie, załóż regulator ciśnienia paliwa i koniecznie zmień pompkę paliwa bo nasza ledwo serie ogarnia .

Nie trzeba większych wtrysków ustaw regulator na ok 4 bary daj mu doładowanie ok 1.2 1.4 bara i poczujesz niesamowita różnice ale bez ecu mastera sie nie obędzie .

Można pokusić sie tez o wymianę turbiny nasz nie jest zła ale t28 poradzi sobie lepiej , i albo dajesz inny kolektor albo montujesz przejściówkę masz na allegro .

oczyiwście za wydech masz + ale do tego koniecznie zrób odpowiedni dolot
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Mar 09, 2012 15:45   

edi06 napisał/a:
Witam mam małe pytanko. Posiadam rovera 600 Ti i chcę go troche podkręcic na mocy wie ktos moze ile wytrzymuja te silniki i podzespoły. Z tego co mi wiadomo skrzynia wytrzymuje 250KM ale nie jestem pewien. Z gory dzieki za informacje


przy dobrym strojeniu i pod warunkiem ze tłoki, panewki, piersciecie itd... są w dobrym stanie te 280-300km spokojnie zniesie... Co do skrzyni jeśli nie regenerowałes to po jakimkolwiek podkreceniu silnika od razu padna łozyska... sprzegło przenosi bez wiekszego problemu 250KM i koło 350Nm. Pożniej lepeij wejsc w spieka.

davidlive napisał/a:
Sam silnik według chłopaków z UK ogarnia nawet 500 km oczywiście po zakuci paru elementów


kute tłoki, korby i spokojnie można tyle ładowac blok jest pancerny... gorzej ze skrzynią...

tomii620si napisał/a:
myśle, że dobre 205 albo 215 to ogarną.

pod warunkiem ze bedzie to opona typu performance jakas potenza RE050, Parada Spec, sportcontact 5 itd... im wyższa moc tym bardziem semi slick

edi06 napisał/a:

Narazie zmienilem wtryski na 440 do 500 koni i wydech 3 cale. Zobacze przy doładowaniu 1 bara co sie bedzie dzialo i ile osiągne mocy.


440cc w życiu cię ograną 500koni na ta moc to min 660cc :) a tak z ciekawosci z czego brałes sky? Wydech łacznie z DP? rura i tłumiki na całosci 3 cale, przelotowe czy nie?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
edi06 



Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 7
Skąd: Bobolice



Wysłany: Pią Mar 09, 2012 20:04   

[quote="davidlive"]Jakie wtryski jakie rozwiercanie
Panowie spokojnie, załóż regulator ciśnienia paliwa i koniecznie zmień pompkę paliwa bo nasza ledwo serie ogarnia .


Z tego co wiem to nasza pompka pompuje 5 barów

Nie trzeba większych wtrysków ustaw regulator na ok 4 bary daj mu doładowanie ok 1.2 1.4 bara i poczujesz niesamowita różnice ale bez ecu mastera sie nie obędzie .


Jezeli zmieniłem już wtryski to narazie nie bede zwiekszał cisnienia a narazie wystroje go sada AFR
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Pią Mar 09, 2012 20:32   

nie chodzi o to ile pompuje ciśnienia tylko jaka ma wydajność nasz silnik pracuje na ok 3 barach ciśnienia na listwie ale z tego co wiem a wiem na pewno sporo aut z o wiele mniejszymi i słabszymi silnikami pracują na około 3 barach .

Chodzi o wydajność w litrach aby przy tych twoich 5 barach przy nagłym dodaniu gazu czyli zapotrzebowaniu na te 5 barów dała rade je utrzymać .

Oczywiście regulator można kupić nie zaszkodzi przydatna rzecz ale bez większej tzn bardziej wydajnej pompy raczej tylko bajer
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Mar 10, 2012 10:33   

edi06 napisał/a:
[

Jezeli zmieniłem już wtryski to narazie nie bede zwiekszał cisnienia a narazie wystroje go sada AFR


to od czego te wtryski wiozłeś?

PS co tam chcesz i czym stroić jak tam nie ma żadnych modów? AFR to można tylko zobaczyć ale to czysto informacyjnie.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
edi06 



Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 7
Skąd: Bobolice



Wysłany: Sob Mar 10, 2012 18:49   

wiem ze pasuja do focusa z-tec nie sa orginalne bo motuje je tylko do silników turbo. A co do strojenia to po samej zmianie wtrysku jest duzo wieksza dawka wiec musze podkrecic doładowanie w miare optymalnie do paliwa
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Mar 10, 2012 21:29   

masz ich numery? bo szukam pasujących seryjnych wtrysków w dobrej cenie.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
edi06 



Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 7
Skąd: Bobolice



Wysłany: Nie Mar 11, 2012 00:24   

te co mam kosztuja 360zł za sztuke numer moge wysłac w poniedziałek jak byl bys zainteresowany to z cena mozemy sie dogadac
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Mar 11, 2012 11:22   

edi06 napisał/a:
te co mam kosztuja 360zł za sztuke numer moge wysłac w poniedziałek jak byl bys zainteresowany to z cena mozemy sie dogadac


hmmm za tyle to mam komplet z nissana :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
edi06 



Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 7
Skąd: Bobolice



Wysłany: Wto Mar 13, 2012 17:37   

numeru narazie nie zdobyłem ale wiem ze sa od audi s4 i od jakiegos porshe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów power box
panorafix Tuning mechaniczny 10 Pon Kwi 14, 2008 09:41
michone
Brak nowych postów [R200 1.4 8v 97r] -more power:)
DIL Tuning mechaniczny 29 Pią Gru 28, 2007 21:54
michone
Brak nowych postów X-Power do MG ZR160
adik7891 Tuning mechaniczny 0 Sob Sie 19, 2017 17:49
adik7891
Brak nowych postów R200 MG-POWER
NFSU9 Tuning mechaniczny 12 Pon Paź 12, 2009 13:36
tian
Brak nowych postów [R220 98r] Power Tuning Box. POLECAM!
Rozan99 Tuning mechaniczny 22 Czw Cze 07, 2007 15:08
Kalah



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink