Forum Klubu ROVERki.pl :: [ R 214 i ] SWAP 1.4 i na 2.0 TDI ( 101 KM )
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ R 214 i ] SWAP 1.4 i na 2.0 TDI ( 101 KM )
Autor Wiadomość
najnowszy85 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 202
Skąd: Pruszkow

Rover 200

  Wysłany: Czw Sty 17, 2008 22:02   [ R 214 i ] SWAP 1.4 i na 2.0 TDI ( 101 KM )

Witam , pewnie jest to temat dlugi jak rzeka , ale porusze go jeszcze raz ....
Chce zeswapowac 2.0 TDI czy SDI w gruncie rzeczy ten 101 km do 200 'tki .
Mam pare pytan :\
1 . Co trzeba wymienic ( silik uklad wydechowy itd ... )
2 . Szacowany koszt przeszczepu
3 .WARSZTAT SAMOCHODOWY KTORY SIE TYM ZAJMIE ZA ROZSADNA CENE W OKOLICACH W-WY !! !!
4. Jaki silnik kupic , czy z tego samego rocznika ,czy mozna nowszy ?

Ma ktos doswiadczenie w czyms takim .......
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 17, 2008 22:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Sty 18, 2008 01:18   

chcesz zamieniac 1.4 benzyne na olej napedowy ??

operacja mocno skomplikowana, pewnie inne jest wszystko,
a to znaczy ze koszty beda wysokie
jednym slowem taniej pewnie wyjdzie sprzedac ten kupic inny
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Przemo0282 



Dołączył: 18 Sty 2008
Posty: 11
Skąd: Andrychów



Wysłany: Pią Sty 18, 2008 01:58   

Witam jestem nowym uzytkownikiem przepraszam ze sie wcinam ale chciałem tylko zapytac czy da sie cos zrobic aby kierunki mi migały przy włą/wył alarmu w R 214 98
dziekuje
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:36   

Przemo0282 nie ten dział!!! I nie doklejaj sie do postów związanych w ogóle z czym innym... Załóż temat w dziale Porady techniczne>Usterki i czekaj na rezultaty!!!

P.S. PRZECZYTAJ REGULAMIN!!! :evil:
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:40   

Operacja totalnie nieopłacalna i bardzo skomplikowana. Silnik, osprzęt, układ chłodzenia, zegary, zawieszenie, wlew paliwa i pewnie jeszcze kilka innych rzeczy, które wyszłyby w praniu.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:41   

najnowszy85 napisał/a:
1 . Co trzeba wymienic ( silik uklad wydechowy itd ... )

Skrzynia biegów, półosie, elementy zawieszenia, układ wydechowy, osprzęt silnika (łącznie z klimatyzacją), chłodnica, bak paliwa (?), zegary w środku i wszystko to, o czym zapomniałem. ;-)

Nie opłaca się!
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SWAP z VTi
ciekawość
spider666 Tuning mechaniczny 2 Sob Lis 14, 2009 13:37
dobryziom
Brak nowych postów swap
ivi199 Tuning mechaniczny 45 Sro Sty 22, 2014 12:24
tuners
Brak nowych postów SWAP 1.8 VVC na 1.8 T
spider Tuning mechaniczny 41 Wto Mar 04, 2014 11:39
spider
Brak nowych postów Swap [r75] 1,8 -> 1.8t/v6
Tomekkk Tuning mechaniczny 3 Pon Maj 28, 2012 22:40
7Tomi
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98R] Swap na 2.0 V6 z 75
kolin Tuning mechaniczny 11 Sro Sie 20, 2008 13:13
Senn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink