Forum Klubu ROVERki.pl :: [R623] Problem z paleniem na paliwie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R623] Problem z paleniem na paliwie
Autor Wiadomość
junkers1964 



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 13:59   [R623] Problem z paleniem na paliwie
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.3 Rok produkcji: wszystkie

Witam, mam problem w rowerku 623 z paleniem na paliwie gdy jest zimny silnik, gdy tylko się lekko rozgrzeje pali i na paliwie bez problemu.Problem zaczął się po wymianie głowicy, a mój mechanik niewie co może być przyczyną.

maciej: poprawiłem temat na właściwy przez sympatę do modelu ;) ale następnym razem dopisz jeszcze rocznik, bo czasem to ma znaczenie
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 22, 2011 01:02, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 27, 2008 13:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10895
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 14:13   

1. popraw temat na zgodny z zasadami
2. mógł zostać uszkodzony, lub zabrudzony silniczek krokowy, w Twoim przypadku również zawór podciśnieniowy wolnych obrotów
3. może też czujnik temperatury jest niepodłączony, albo uszkodzony i komputer myśli, że silnik jest cały czas ciepły.
na razie tyle mi przychodzi do głowy :???:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 27, 2008 14:16   

Przeczytaj zasady tego kącika i zmień temat na zgodny z nimi (użyj przycisku "Edytuj" przy pierwszym poście w tym temacie) - to pozwoli łatwiej znaleźć Twój temat osobom znającym się na Twoim modelu - niektórzy zaglądają tylko do tematów dotyczących modelu, na którym się znają.

Hmm... A czy nie masz przypadkiem problemu z falującymi obrotami?
I jak już odpali na zimnym to czy obroty w czasie nagrzewania zachowują się prawidłowo (tzn. czy najpierw jest około 1500, a potem powoli maleje do około 850 obr/min)?
Bo ja bym obstawiał uszkodzenie zawou termicznego jałowych obrotów albo przewodów podciśnienia w okolicach przepustnicy - może ktoś coś poruszył w czasie roboty...

Sam walczę z falującymi obrotami w 623 - jak coś znajdę to napiszę.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
junkers1964 



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 14:23   

Czasami są falujące obroty ale jak założyłem gaz to na gazie tego nie mam więc szukanie przyczyny zaprzestałem, a co do obrotów to nie wiem czy się zmieniają.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 27, 2008 14:33   

junkers1964 napisał/a:
Czasami są falujące obroty ale jak założyłem gaz to na gazie tego nie mam więc szukanie przyczyny zaprzestałem

A jaką masz instalację?
Która generacja, jaki model?
Czy masz automat, czy manual?
junkers1964 napisał/a:
obrotów to nie wiem czy się zmieniają.

Jak będziesz odpalał zimny, to przyjrzyj się ile masz obrotów na biegu jałowym tuż po uruchomieniu i jak potem maleją. Może to coś podpowie...
Możesz jeszcze podrzucić takiego linka swojemu mechanikowi: hondaaccord.strefa.pl - znajdzie tam pełny manual serwisowy do Hondy Accord CC7 po polsku, a to jest bliźniacze auto z tymi samymi silnikami co R600.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
junkers1964 



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Sty 28, 2008 20:53   

Cytat:
A jaką masz instalację?
Która generacja, jaki model?
Czy masz automat, czy manual?

co do instalacji to nie jestem specem, zwykła za 1200 zł czyli bez bajerów, a samochód jest manual.
maciej napisał/a:
Jak będziesz odpalał zimny, to przyjrzyj się ile masz obrotów na biegu jałowym tuż po uruchomieniu i jak potem maleją. Może to coś podpowie...

Próbowałem, zapaliłem na gazie jak był zimny i zaraz przerzuciłem na paliwo i na początek było 1000 obr. i później raczej nie malało i później pojechałem ale na postojach też było 1000 obr.
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pon Sty 28, 2008 21:03   

junkers1964 napisał/a:
Próbowałem, zapaliłem na gazie jak był zimny i zaraz przerzuciłem na paliwo i na początek było 1000 obr. i później raczej nie malało i później pojechałem ale na postojach też było 1000 obr.

No właśnie i to chyba będzie to:
maciej napisał/a:
Bo ja bym obstawiał uszkodzenie zawou termicznego jałowych obrotów albo przewodów podciśnienia w okolicach przepustnicy - może ktoś coś poruszył w czasie roboty...
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 29, 2008 10:09   

junkers1964 napisał/a:
co do instalacji to nie jestem specem, zwykła za 1200 zł czyli bez bajerów

Aaaa... Ale krzywda, aż boli. ;(
Sam wstawiłem II gen. do 623, ale wtedy nie byłem do końca świadomy co robię. :(
junkers1964 napisał/a:
Próbowałem, zapaliłem na gazie jak był zimny i zaraz przerzuciłem na paliwo i na początek było 1000 obr. i później raczej nie malało i później pojechałem ale na postojach też było 1000 obr.

A na gazie Ci odpala?
Bo jak jest tak zimno, to parownik chyba raczej marnie pracuje...

Po objawach to mogę tylko potwierdzić podejrzenie: zawór terminczny obrotów jałowych, silnik krokowy lub przewody.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
junkers1964 



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Sty 30, 2008 12:36   

Cytat:
A na gazie Ci odpala?

Jak jest zimny to tylko na gazie, na paliwie to chyba rozrusznik bym zamordował.
maciej napisał/a:
Bo jak jest tak zimno, to parownik chyba raczej marnie pracuje...

narazie palony był jak było max 3 na minusie przy większych temp. pewnie będzie problem
 
 
junkers1964 



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Sty 30, 2008 12:41   

jeszcze takie pytanko: ile taki zawór termiczny może kosztować?
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Sty 30, 2008 13:52   

junkers1964 napisał/a:
Jak jest zimny to tylko na gazie,

Tak bez problemu całkowicie?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
junkers1964 



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Sty 30, 2008 20:22   

Nie, no tak po 2-3 sekundach zapala przy takich temperaturach jak teraz.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sob Lut 02, 2008 23:05   

junkers1964 napisał/a:
Nie, no tak po 2-3 sekundach zapala przy takich temperaturach jak teraz.

Jeżeli na gazie pali normalnie, a na benzynie NIE, to wykluczyłbym przyczyny typu zawór termiczny, silnik krokowy, ale skupił się bardziej na wtryskiwaczach, filtrze paliwa i innymi elementami układu paliwowego...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620ti] Problem z paleniem na benzynie
jaroxx Rover serii 600, Honda Accord 0 Nie Gru 25, 2011 11:57
jaroxx
Brak nowych postów [R623] Problem z odpaleniem
polok4 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Cze 11, 2007 12:34
piter34
Brak nowych postów [R623] Problem po stłuczce
polok4 Rover serii 600, Honda Accord 21 Czw Cze 07, 2007 12:49
piter34
Brak nowych postów [R623] Problem z zapłonem
KatoSBE Rover serii 600, Honda Accord 0 Pon Kwi 30, 2012 15:23
KatoSBE
Brak nowych postów [R623] PROBLEM Z UKŁADEM KIEROWNICZYM
ziajn Rover serii 600, Honda Accord 12 Czw Paź 30, 2008 01:23
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink