Forum Klubu ROVERki.pl :: [R & MG ALL] Przeguby - diagnoza
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 23:09
[R & MG ALL] Przeguby - diagnoza
Autor Wiadomość
Armandoo 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 354
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lip 10, 2008 21:43   [R & MG ALL] Przeguby - diagnoza

Witam,

mam takie być może głupie pytanie ale co tam.

Czy jeżeli przy przegubach zewnętrznych jest sucho to wyklucza to ich usterkę lub jej początki?
Czy jeżeli przegub zaczyna nam się psuć to zawsze towarzyszy temu wyciek ?


Proszę o pilna odpowiedź bo wyjeżdżam w trasę i mam paranoję.
Nie chcę stanąć gdzieś w polu z uszkodzonym przegubem :cry:



Przy ruszaniu mam czasem taki delikatny stukot po prawej stronie ( ale tylko przy ruszania ) . Mechanik przeglądał mi zawieszenie przednie i powiedział , że jest wszystko w najlepszym porządku.

Nic z tego już nie rozumiem :?:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 10, 2008 21:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Lip 10, 2008 21:55   

Jeśli będziesz delikatnie jeździł to jeszcze sporo kilometrów na takim zrobisz, w późniejszej fazie na zakręcie będzie się nabijał a jak tylko przy ruszaniu to wystarczy ostrożność i można jechać śmiało :)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Armandoo 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 354
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lip 10, 2008 22:06   

Słychać go bardzo mało tylko przy delikatnym ruszaniu.

Domyślam się , że przez ostrożność rozumiesz nie dodawanie gazu na zakrętach ?? ?

Jakieś jeszcze wskazówki odnośnie dbania o przegub ?? ?
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Lip 10, 2008 22:11   

Armandoo napisał/a:
Domyślam się , że przez ostrożność rozumiesz nie dodawanie gazu na zakrętach ?


Przez ostrożność rozumiem unikania ruszania z piskiem opon, a już na pewno przy skręconych kołach.
Na zakrętach można dodawać gazu ale unikać zrywania przyczepności przy ruszaniu.

Wg mnie z tego co piszesz to można śmiało jeździć i się nie przejmować, jeśli nie uprawiasz kawalerskiej jazdy to swobodnie zrobisz kilka tysięcy km na takim czymś.
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Armandoo 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 354
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lip 10, 2008 22:16   

Dzięki Kozik
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Lip 10, 2008 22:26   

Nie ma sprawy :)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R all] Przeguby zewnętrzne w Dieslu
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 11 Wto Kwi 12, 2011 13:47
kamax_19



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink