Forum Klubu ROVERki.pl :: [R all] Przeguby zewnętrzne w Dieslu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R all] Przeguby zewnętrzne w Dieslu
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

  Wysłany: Pon Mar 28, 2011 19:51   [R all] Przeguby zewnętrzne w Dieslu
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam,

mam takie pytanie czy przegub od 220 SD/SDi będzie pasował do Rover 45 iDt :?:

Rożnica jest tylko taka:
Przegub 220:
Ilość zębów zewnętrznych A - 26
Ilość zębów wewnętrznych B - 32
Średnica pierścienia uszczelniającego (mm) C - 49
Średnica zewnętrzna (mm) E - 92
Pierścień ABS - 43

Przegub 45:
Ilość zębów zewnętrznych A-26
Ilość zębów wewnętrznych B-32
Średnica pierścienia uszczelniającego (mm) C-55
Średnica zewnętrzna (mm) E-92
Pierścień ABS - 43


Czy te 6mm różnicy w pierścienia uszczelniającego to ma tylko wpływ na ta osłonę gumowa :?: :bezradny:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 28, 2011 19:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Mar 28, 2011 21:52   

Remi55 napisał/a:
Czy te 6mm różnicy w pierścienia uszczelniającego to ma tylko wpływ na ta osłonę gumowa
IMO, to nie włożysz go odpowiednio głęboko w piastę, tak, aby się zatrzasnął, ale mogę się mylić ;p
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 28, 2011 21:54   

Paul, Czemu od 220 jest mniejszy niz od 45 wiec do 45 akurat wjedzie bo go nic nie przyblokuje :wink:

Sam akurat nie wiem do czego to służy i czekam na jakaś konkretna odpowiedz :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Mar 28, 2011 22:05   

Remi55 napisał/a:
wjedzie bo go nic nie przyblokuje
fakt, to w te stronę ;p
No to nie wiem, czy to jeszcze ma jakieś znaczenie :(
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 28, 2011 22:07   

Remi55, bądź pionierem ! :P
_________________
Driving is believing !
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Kwi 04, 2011 08:31   Re: [R all] Przeguby zewnętrzne w Dieslu

Remi55 napisał/a:
Witam,

mam takie pytanie czy przegub od 220 SD/SDi będzie pasował do Rover 45 iDt :?:

Rożnica jest tylko taka:
Przegub 220:
Ilość zębów zewnętrznych A - 26
Ilość zębów wewnętrznych B - 32
Średnica pierścienia uszczelniającego (mm) C - 49
Średnica zewnętrzna (mm) E - 92
Pierścień ABS - 43

Przegub 45:
Ilość zębów zewnętrznych A-26
Ilość zębów wewnętrznych B-32
Średnica pierścienia uszczelniającego (mm) C-55
Średnica zewnętrzna (mm) E-92
Pierścień ABS - 43


Czy te 6mm różnicy w pierścienia uszczelniającego to ma tylko wpływ na ta osłonę gumowa :?: :bezradny:


A dlaczego chcesz kombinować z przegubem od 45-ki. Przecież przeguby są w podobnych cenach... więc kup do R25.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Kwi 04, 2011 10:10   

Tomi, nie chce Kupic bo mam od swojej 220 te przeguby jeszcze i chcialem je wykorzystać bo maja nie cale 25tys km na karku. dlatego sie pytam tak z ciekawości czy by nie podeszly :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kamax_19 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 503
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 11:09   

Ja w soim Roverku miałem przegób z R400 i musiałem ten pierścień uszczelniający zciągnąć zeby pasował w piaste.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 13:02   

kamax_19, Czyli by dało rade :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kamax_19 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 503
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 13:38   

Remi55, Powinno dać rade.
Ja mam teraz podobno (a podobno dalatego ze gość nie wiedział czy to w 100% od 400 ale wszystko pasuje) całą kompletną półoś od 400SDi po małym crashu z dziurą w jezdni, musiałem wymienić wszystko bo mi pół oś z krzywiło i przeguby rozwaliło :/ :/
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 13:43   

kamax_19, To teraz trzeba czekać aż mi się zepsują przeguby :mrgreen: Myślałem ze mi ten przegub poszedł ale się okazało się mi ta blacha osłona tarczy tarła o tracze hamulcowa przy skręcaniu :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kamax_19 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 503
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 13:47   

Remi55, Heh przynajmniej nie trzeba wydawać kasiorki. A mi się udało kupić cała kompletną półos za 80zł całkiem przypadkiem bo gosc gadał ze to od 400 i sama oś jest za długa i mi opuścił 20 zł na inną ośke i tak głupim sposobem kupiłem to za grosze w BDB stanie :grin: :grin:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R & MG ALL] Przeguby - diagnoza
Armandoo Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Czw Lip 10, 2008 22:26
Kozik
Brak nowych postów [all diesel]Pryska olej z bagnetu w dieslu!
cinek79 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Sro Sie 01, 2007 01:46
sTERYD
Brak nowych postów SOLVED [Seria L] Klekotanie dźwigni zmiany biegów w dieslu
damek5 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 9 Wto Paź 30, 2007 16:26
pawciu87



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink