Wkladajac solid cams trzeba zestroic komputer, bo na fabrycznym sofcie podejrzewam ze sie pogubi. Zatem trzeba zamontowac albo nowy komputer (stand-alone), albo wpiac sie pod obecny z tak zwana "swinia" (piggyback) modyfikujaca jego dzialania. Oczywiscie trzeba to wszystko zestroic u specjalisty .
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lip 28, 2008 23:05
Te 4 przepustnice to tzw ITB Ciekawe jak do tego daloby rade podlaczyc nitro:) Mnie ITB interesuje, ale dopiero na przyszly sezon jak sie uporam ze wszystkimi wyciekami i usterkami, zrobie zawias i klatke
A nie wydaje wam sie ze ten silnik sie wysra po takich modach? więcej powietrza, większe wtryski plus większą dawka paliwa= większe EGT i to na seryjnych gratach pachnie dziura w tłoku lub tłokiem w misce... pewnie świnia mogła by to podratować... ale pamiętajmy ze koszt ostateczny takich 200KM w NA tani nie będzie
mialem pisac wczoraj, ale cos serwer siadl i nie byl dostepny, wg mnie to bedize zarlo duuuuuzo paliwa i pewnie dlatego baaaardzo rzadko ktos to wrzuca
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Lip 29, 2008 22:47
teki secik 4 przepustnic siedzi w praktycznie każdej replice lotusa super7 wyposażonej w K serię (ewentualnie jest zrobiona przeróbka na 4 poziome gaźniki), więc nie jest to jakis ewenement. A palić, to napewno trochę spali, bo cztery gęby wykarmić, to nie to co jedną
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum