Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover Streetwise 2.0 tdi] brak reakcji na wcisniecie pedalu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover Streetwise 2.0 tdi] brak reakcji na wcisniecie pedalu
Autor Wiadomość
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Mar 10, 2008 10:52   

zacząłbym od sprawdzena na zimno potencjometru przy pedale :???:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 10, 2008 10:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Sob Sie 16, 2008 23:18   

Podłącze się pod temat, bo u mnie dzieje się tak samo. Opiszę całą sytuację. Od czwartku 7 sierpnia jestem posiadaczem R25 2.0iDT z 2000r. Przejechałem w zeszły weekend ok 500km i 20km przed domem walnął mi wąż łączący intercooler z kolektorem, efekt: spadek mocy. Poczytałem na forum,że łączycie to rurami, a jak zobaczyłem ile nowy kosztuje, to też stwierdziłem, że tak zrobię. Wsadziłem kolanko pcv, niestety nie zdało egzaminu, ale znalazłem kolanko stalowe o idealnej średnicy, więc wstawiłem je zamiast przeciętego kawałka. Przy wyjmowaniu zauważyłem,że wiązka idąca pod nim, która powinna być przykręcona do pompy jest luźna, na dole też była odpięta, więc chciałem już prawidłowo zamocować, ale sobie w końcu odpuściłem, bo musiałem jechać. Poskładałem, roverek jechał super. Ale że dzisiaj intensywnie padało, były kałuże na drogach i jedna polówka, gdy ją wyprzedzałem trochę mnie nakryła wodą, po czym obroty spadły na 1200 i zero reakcji na gaz. Odpalanie na nowo nic nie dawało, w końcu dojechałem do chaty jadąc max 45km/h(1200obr na IV :wink: ). W domu posprawdzałem ciągłość przewodów modulator-ecu, pompa-ecu i niby wszystko ok, modulator wykazuje jakąś rezystancje, zmienia się ona po odchyleniu,napięcie też daje, gdy się go odchyla na włączonym zapłonie, więc już nie wiem. W końcu w ogóle go wypiąłem i silnik tak samo reagował, więc zachowuje się tak, jakby go wcale nie było. Co do kontrolki check engine, ta z wykrzyknikiem nie świeci, a ta druga świeciła już wcześniej("uczciwy" sprzedawca wyjął żarówkę, a miało być to niby naprawione, takie składał deklaracje, nie myślałem,że w taki sposób :???: ). W moim roverku musiało już być coś z tym grzebane, bo kawałem przewodów od modulatora był zmieniony, sam modulator miał przylutowane kable do wtyczki, ecu prawdopodobnie też było zmienione, jest na nim naklejka z napisem wykonanym długopisem. Dodatkowo wariuje mi tylna wycieraczka, tzn. czasem sama się włączy, a czasami włącza się przy włączeniu przednich, piszę to, bo jeden kolega miał problem podobny do mojego i to miało coś wspólnego, ale u mnie niestety tak nie zadziałało. Gdzieś w wiązce jest wspólny punkt, który odpowiada za te dwa elementy?? Gdzie jest ten czujnik hamowania, o którym pisaliście, sprawdzę ile mam przewodów. W czasie prób odpiąłem klemę z aku, myślałem,że się rozkoduje i mu przejdzie, ale nie przeszło :wink: czy trzeba go jakoś potem programować?? Proszę o pomoc, bo już lekko się podłamałem tym samochdem

[ Dodano: Nie Sie 17, 2008 01:57 ]
Poczytałem forum, sprawdziłem czujnik hamulca, nie wiem, jak to możliwe, ale ma dwa przewody, zielono-biały i zielono-żółty, chyba że źle coś widziałem :wink: Opisany był również przypadek z przerwanym przewodem w wiązce pomiędzy modulatorem a ecu, ale u mnie miernik wykazuje ciągłość przewodów, myślicie,że mimo wszystko warto ją wyjąć i to posprwdzać??

[ Dodano: Nie Sie 17, 2008 10:50 ]
Ta mała, złośliwa, angielska franca :grin: Dzisiaj rano, po nocce w garażu z otwartą maską odpalił i trzyma normalne obroty, powrócił gaz, ale wolę jechać dzisiaj polonezem, bo trochę deszczowa pogoda jest,więc poczekam i wszystko na spokojnie zaizoluje
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
lineumaciel 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 360
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Pon Sie 18, 2008 10:46   

maras83 zobacz ten wątek .

Najprawdopodobniej czeka Cię ta robota. W 25 ta usterka była nagminna. Innym rozwiązaniem jest pociągnięcie nowych kabli.
_________________
pozdrawiam ;-)
 
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Wto Sie 19, 2008 00:23   

lineumaciel, znam ten wątek, znalazłem go :smile: W moim roverku już ktoś pokusił się o puszczenie nowych przewodów, są sporo grubsze, niż fabryczne. Sam modulator też był wymieniany, tylko nie wiem po co, ktoś lutował wszystkie kable przy wtyczce, właśnie tam miał przerwę(na żółtym kablu). Dlatego też miernik wykazywał ciągłość, ja sprawdzałem między wtyczkami, a nie założyłem,że przewody mogą być walnięte na tym krótkim odcinku modulator-wtyczka
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
lineumaciel 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 360
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Wto Sie 19, 2008 07:17   

maras83 napisał/a:
lineumaciel, znam ten wątek, znalazłem go :smile: W moim roverku już ktoś pokusił się o puszczenie nowych przewodów, są sporo grubsze, niż fabryczne. Sam modulator też był wymieniany, tylko nie wiem po co, ktoś lutował wszystkie kable przy wtyczce, właśnie tam miał przerwę(na żółtym kablu). Dlatego też miernik wykazywał ciągłość, ja sprawdzałem między wtyczkami, a nie założyłem,że przewody mogą być walnięte na tym krótkim odcinku modulator-wtyczka



Dobrze że namierzyłeś mam nadzieje że teraz będzie ok
_________________
pozdrawiam ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [R25 2.0 IDT 2004] Brak reakcji na wciśnięcie gazu...
Marcinus Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Sie 01, 2010 11:59
Marcinus
Brak nowych postów [Rover 25 ITD 2000r] obroty silnika brak reakcji na pedał
Cezool Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Maj 10, 2010 09:52
Brt
Brak nowych postów [MG ZR] brak reakcji gazu
kubakgb Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Lut 25, 2017 23:34
BigBoyPL
Brak nowych postów [R25] 2.0 IDT brak jakiejkolwiek reakcji
Error Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Mar 16, 2014 21:01
pgrad



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink