Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Stag 300 - brak mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Stag 300 - brak mocy
Autor Wiadomość
dulis1 




Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 109
Skąd: ożarowice



  Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 20:26   [R416] Stag 300 - brak mocy
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

Mój Roverek posiada instalacje stag 300.Autko na gazie nie ma mocy.Byłem u gazownika i stwierdził że trzeba rozwiercić dysze,bo są orginalne nie rozwiercane i wymienić reduktor bo ma zza słabe ciśnienie.Koszt 800pln.Czy mogę sam rozwiercić dysze i jeśli tak to na jaką średnice?Czy mogę zastosować w moim samochodzie reduktor-TOMASETTO AT09 ALASKA.Czy po wymianie reduktora zmienią się parametry i konieczna jest regulacja instalacji?
_________________
dulis1. Pomóżcie mi pokochać marke ROVERA!!!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 20, 2011 18:23, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 20:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Wrz 16, 2008 21:38   

dulis1 napisał/a:
Byłem u gazownika i stwierdził że trzeba rozwiercić dysze,bo są orginalne nie rozwiercane i wymienić reduktor bo ma zza słabe ciśnienie.

Jaki reduktor? Jaka średnica dysz? Jakie wtryskiwacze?

Czy to ten sam gazownik, który zakładał instalację?

Koszt 800PLN jest z kosmosu. Reduktor kosztuje ok. 300PLN, robota razem z wierceniem dysz i programowaniem instalacji to ok. 100PLN.

dulis1 napisał/a:
Czy mogę zastosować w moim samochodzie reduktor-TOMASETTO AT09 ALASKA.

Teoretycznie NIE, a w praktyce DA SIĘ.
Lepiej jednak założyć reduktor EuroPegas.

dulis1 napisał/a:
Czy po wymianie reduktora zmienią się parametry i konieczna jest regulacja instalacji?

Tak.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dulis1 




Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 109
Skąd: ożarowice



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 16:23   

Reduktor mam jakiś z demontażu nie znam firmy,nie wiem jakie wtryski,jest listwa i dysze są takie jakie były w listwie,nie znam średnicy.Z gazownikiem który mi to robił rozstałem się w nieprzyjaznych stosunkach.
Jaka by musiała być średnica dysz?
Czy przewody od wtryskiwaczy do listwy muszą być tej samej długości i jak najkrótsze?
_________________
dulis1. Pomóżcie mi pokochać marke ROVERA!!!
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 16:56   

dulis1 napisał/a:
Reduktor mam jakiś z demontażu nie znam firmy,nie wiem jakie wtryski,jest listwa i dysze są takie jakie były w listwie,nie znam średnicy.

Czyli zasadniczo nic nie wiadomo. Dysze we wtryskach są bodajże 3mm, natomiast domyślnie w zestawie przychodzą dysze 1,8mm do wkręcenia w kolektor.

dulis1 napisał/a:
Jaka by musiała być średnica dysz?

Nie wiem jaka. To się dobiera razem z ciśnieniem reduktora tak, aby tzw. mnożnik nie był za duży ani za mały (polecam PDFa o instalacji i programowaniu Staga ze strony www.ac.com.pl). Musisz zaopatrzyć się w interfejs do instalacji i laptopa, zobaczyć jak jest ustawiona instalacja, jakie jest ciśnienie reduktora i dopiero wtedy kombinować. :P

dulis1 napisał/a:
Czy przewody od wtryskiwaczy do listwy muszą być tej samej długości i jak najkrótsze?

Powinny, nie muszą.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dulis1 




Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 109
Skąd: ożarowice



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 19:47   

Mam jaszcze jedno pytanie.Mapa mnożnika na wykresie jest u samej góry a podobno powinna być dużo niżej.Co to oznacza?
Wtryski są koloru żółtego,co do reduktora wszystkie oznaczenia są wytarte.
_________________
dulis1. Pomóżcie mi pokochać marke ROVERA!!!
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 19, 2008 11:41   

dulis1 napisał/a:
Mapa mnożnika na wykresie jest u samej góry a podobno powinna być dużo niżej.Co to oznacza?

Mnożnik powinien być w zakresie od 1 do 1,5 (tak chyba napisano w instrukcji).
Jeżeli jest za wysoko, to są za małe dysze albo za małe ciśnienie na reduktorze, albo jedno i drugie.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Brak mocy? Czy co?
piotrek821 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Gru 27, 2007 03:56
piotrek821
Brak nowych postów [R416] Brak mocy
Rady Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Lut 10, 2009 16:59
Rady
Brak nowych postów [R416] Szarpanie,brak mocy.
Pawel_416 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Lis 28, 2013 13:48
Pawel_416
Brak nowych postów [r416] brak mocy, słabo się zbiera
grzegorz1652 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 36 Nie Lip 06, 2014 14:47
sTERYD
Brak nowych postów [r416] szarpanie silnika i brak mocy
lleewwyy Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Maj 07, 2013 17:36
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink