Forum Klubu ROVERki.pl :: Kupno Rovera serii 75
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Admin
Sob Mar 31, 2007 22:34
Kupno Rovera serii 75
Autor Wiadomość
Xytras 620 sdi Wronki
Gość





Wysłany: Pią Mar 16, 2007 13:30   Kupno Rovera serii 75

Witam - wiem. temat byl aczkolwiek trudno sie go doszukac. Znajoma koleżanka
napaliła sie na to cudo tzn R75.
Przegladajac strony w niemczech widze dosc sporo autke z silnikiem 1.8 oraz 2.0
v6 i 2.5 v6 - chcialbym sie dowiedziec ktory z tych silnikow benzynowych
radzilibyscie - cos slyszalem ze ktores z nich nawalaja.

czy w roverach serii 75 wystepuje takze dodatkowy klucz od odtworzenia nowego
kompeltu kluczyka i pilota?

prosze o porady !! serdecznie dziekuje z gory

--
xytras Wronki
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 16, 2007 13:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
irek kwiecien
Gość





Wysłany: Pią Mar 16, 2007 13:56   Re: Kupno Rovera serii 75

Xytras 620 sdi Wronki napisał(a):
Cytat:
Przegladajac strony w niemczech widze dosc sporo autke z silnikiem 1.8
oraz 2.0 v6 i 2.5 v6 - chcialbym sie dowiedziec ktory z tych silnikow
benzynowych radzilibyscie

1.8 turbo

pozdr

--

irek (irek@british-garage.waw.pl)
Jest: Rover SD1 3500 VDP '85, Rover SD1 2600S '82, LR Discovery 300 TDi
ES '95
Było: Rover 200 1,4 '99, Rover 25 1,4 '99, Rover Montego 2.0 DSL '93
Wa-wa Ursus / Starachowice
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Pią Mar 16, 2007 15:01   Re: Kupno Rovera serii 75

irek kwiecien napisał(a):
Cytat:
Xytras 620 sdi Wronki napisał(a):
Przegladajac strony w niemczech widze dosc sporo autke z silnikiem 1.8 oraz
2.0 v6 i 2.5 v6 - chcialbym sie dowiedziec ktory z tych silnikow benzynowych
radzilibyscie
1.8 turbo

Zdecydowanie. :)
Jeśli benzynka, to ja bym szukał właśnie tego motoru.
Niestety trudniej znaleźć jest wypasioną wersję wyposażeniową.
KV6 są bardziej awaryjne od zwykłej serii K, bardziej skomplikowane... ale dają
oczywiście większą frajdę z jazdy.

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
gipsy2
Gość





Wysłany: Pią Mar 16, 2007 21:58   Re: Kupno Rovera serii 75

Użytkownik "piter34" <piter34@roverki.pl> napisał

Cytat:
KV6 są bardziej awaryjne od zwykłej serii K, bardziej skomplikowane... ale
dają oczywiście większą frajdę z jazdy.

Pod jakim sensem bardziej awaryjne? Po co Rover znów wypuszczał padło
benzynowe ..
 
 
Marian_K
Gość





Wysłany: Pon Mar 19, 2007 09:03   Re: Kupno Rovera serii 75

Cytat:
Przegladajac strony w niemczech widze dosc sporo autke z silnikiem 1.8
oraz 2.0 v6 i 2.5 v6 - chcialbym sie dowiedziec ktory z tych silnikow
benzynowych radzilibyscie - cos slyszalem ze ktores z nich nawalaja.

Tutaj niestety się nie wypowiem :-(

Cytat:
czy w roverach serii 75 wystepuje takze dodatkowy klucz od odtworzenia
nowego kompeltu kluczyka i pilota?

Nic mi o czymś takim nie wiadomo.
Pilot jest w kluczyku. Ja przy zakupie dostałem dwa identyczne kluczyki - i
zgodnie z moimi informacjami tak powinno być.

Pozdrawiam!

--
Marian Krzak
R75 CDT 2000r.
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Pon Mar 19, 2007 11:19   Re: Kupno Rovera serii 75

gipsy2 napisał(a):
Cytat:
Użytkownik "piter34" <piter34@roverki.pl> napisał
KV6 są bardziej awaryjne od zwykłej serii K, bardziej skomplikowane...
ale dają oczywiście większą frajdę z jazdy.
Pod jakim sensem bardziej awaryjne? Po co Rover znów wypuszczał padło
benzynowe ..

Opieram się na słowach Mariusza418 z ECC Babice. Pisał on kiedyś o
"ponadprzeciętnej" awaryjności tych motorków. Co tam się dokładnie dzieje, nie
wiem. Wiem natomiast, że jest tam o 1/2 więcej cylindrów niż w zwykłej serii K,
bardziej skomplikowane sterowanie wtryskiem paliwa i w ogóle hi-tec.

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
markwiatek
Gość





Wysłany: Pon Mar 19, 2007 21:28   Re: Kupno Rovera serii 75

Xytras 620 sdi Wronki wrote:

Cytat:
Witam - wiem. temat byl aczkolwiek trudno sie go doszukac. Znajoma koleżanka
napaliła sie na to cudo tzn R75.
Przegladajac strony w niemczech widze dosc sporo autke z silnikiem 1.8 oraz
2.0
v6 i 2.5 v6 - chcialbym sie dowiedziec ktory z tych silnikow benzynowych
radzilibyscie - cos slyszalem ze ktores z nich nawalaja.

czy w roverach serii 75 wystepuje takze dodatkowy klucz od odtworzenia
nowego
kompeltu kluczyka i pilota?

prosze o porady !! serdecznie dziekuje z gory

--
xytras Wronki


Witam, wg angielskich katalogow to wlasnie 1.8 najmniej polecaja, cos w
nich wlasnie nawala, ja moge polecic 2.0 turbo diesela a najlepiej CDTI
silnik bardzo elastyczny, turbo dziala bardzo dobrze a spalanie w
okolicach 6 litrow tez robi wrazenie
--

Rover 75 CDTI, 2003r
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Wto Mar 20, 2007 09:58   Re: Kupno Rovera serii 75

markwiatek napisał(a):
Cytat:
Witam, wg angielskich katalogow to wlasnie 1.8 najmniej polecaja,

A gdzie te katalogi? :)

Cytat:
cos w
nich wlasnie nawala,

Co konkretnie?

Cytat:
ja moge polecic 2.0 turbo diesela a najlepiej CDTI
silnik bardzo elastyczny, turbo dziala bardzo dobrze a spalanie w
okolicach 6 litrow tez robi wrazenie

Ktoś może diesla nie chcieć. :)

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
markwiatek
Gość





Wysłany: Wto Mar 20, 2007 20:52   Re: Kupno Rovera serii 75

piter34 wrote:

Cytat:
markwiatek napisał(a):
Witam, wg angielskich katalogow to wlasnie 1.8 najmniej polecaja,

A gdzie te katalogi? :)

cos w
nich wlasnie nawala,

Co konkretnie?

ja moge polecic 2.0 turbo diesela a najlepiej CDTI
silnik bardzo elastyczny, turbo dziala bardzo dobrze a spalanie w
okolicach 6 litrow tez robi wrazenie

Ktoś może diesla nie chcieć. :)

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków


Opieralem sie glownie na What car? , jest to czasopismo gdzie na podstawie
serwisow i wlasnych testow polecaja lub odradzaja dane silniki lub modele.
Jest tam wlasnie napisane ze zwlaszcza silniczki 1.8 sa podatne na awarie,
O innych silnikach tego nie pisza wiec jakas przyczyna musi byc.
--

Rover 75 CDTI, 2003r
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Sro Mar 21, 2007 09:03   Re: Kupno Rovera serii 75

markwiatek napisał(a):
Cytat:
piter34 wrote:
markwiatek napisał(a):
Witam, wg angielskich katalogow to wlasnie 1.8 najmniej polecaja,
A gdzie te katalogi? :)
cos w
nich wlasnie nawala,
Co konkretnie?
Opieralem sie glownie na What car? , jest to czasopismo gdzie na podstawie
serwisow i wlasnych testow polecaja lub odradzaja dane silniki lub modele.
Jest tam wlasnie napisane ze zwlaszcza silniczki 1.8 sa podatne na awarie,
O innych silnikach tego nie pisza wiec jakas przyczyna musi byc.

Możesz podać źródło?
Chętnie poczytam co pada w 1.8...

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Sro Mar 21, 2007 09:08   Re: Kupno Rovera serii 75

piter34 napisał(a):
Cytat:
Możesz podać źródło?
Chętnie poczytam co pada w 1.8...

Znalazłem:
http://www.whatcar.co.uk/...?RT=2399&type=1

Cytuję:
"WHATCAR? SAYS...
Go for... 2.0 CDT Club
Avoid... V6s"

a także:
"For: Excellent over long distances and smoothes out bumps like a luxury car
Against: Rear seats are cramped and you get a much sharper drive from its
German rivals
Verdict: A comfortable, refined motorway hauler with a superb, supple ride"

oraz:
"The rest of the line-up are all petrol engines: a reasonable non-turbo 1.8, a
much keener 1.8 turbo, a 2.0 V6 that feels underpowered and a 2.5 V6 that seems
to have sourced its 174 horses from poor stock"

a co najważniejsze:
"Of these, the 1.8 turbo gives the best all-round balance of performance,
economy and refinement."

A zatem polecają przede wszystkim diesla, a z benzynowców 1.8 turbo :)

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
Maciej
Gość





Wysłany: Wto Mar 27, 2007 15:33   Re: Kupno Rovera serii 75

Cytat:
Opieram się na słowach Mariusza418 z ECC Babice. Pisał on kiedyś o
"ponadprzeciętnej" awaryjności tych motorków. Co tam się dokładnie dzieje,
nie wiem. Wiem natomiast, że jest tam o 1/2 więcej cylindrów niż w zwykłej
serii K, bardziej skomplikowane sterowanie wtryskiem paliwa i w ogóle
hi-tec.

O ile pamietam, to glowny problem to przegrzewania - standardowa w tym
modelu awaria wentylatora + bardzo mala chlodnica w stosunku do pojemnosci w
KV6.

--
Pozdrawiam,
Maciek (Wa-wa Wola)
R623Si Lux '95 LPG i R827Si '93 LPG
był inny R623Si Lux '95 LPG i kilka innych, glownie LPG :)))
 
 
ketang
[Usunięty]






Wysłany: Nie Mar 15, 2009 20:24   

Witam
Jestem na zakupie takiego autka -- czy ma ktos jakies doswiadczenia z gazem w tym aucie?
Czy duzo problemow?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Kupno Rovera 75 2.0 v6
tomii620si Offtopic 24 Sro Gru 30, 2015 10:05
longer86
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Kupno akumulatora
bartek-mrc Offtopic 2 Pon Maj 31, 2010 08:39
maniaq
Brak nowych postów kupno zegarka
dobryziom Offtopic 29 Sro Wrz 16, 2009 10:19
Markzo
Brak nowych postów Różnice w oznaczeniach serii 400
String Offtopic 6 Pon Sty 07, 2008 13:21
String
Brak nowych postów kupno paliwa hurtem
kadzaf Offtopic 16 Czw Lut 19, 2009 01:46
kadzaf



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink