Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Dziurka w przewodzie od pompy sprzegła
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Dziurka w przewodzie od pompy sprzegła
Autor Wiadomość
Tiger_____27 



Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 1
Skąd: Głogów



  Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 15:21   [R75] Dziurka w przewodzie od pompy sprzegła
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

Witam mam dziurke w przewodzie od pompy sprzegła i chciałbym wiedziec czy moge go osobno wymienic lub naprawic czy musze wymieniac cała pompe z przewodem??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 19, 2010 19:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 15:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 16:16   

Ja nie widze przeciwskazań, żeby wymienić sam przewód :roll:
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 16:19   

Mozesz go tez sprobowac naprawic, ale raczej w jakims dedykowanym ku temu seriwsie, pamietajac, ze pojawia sie tam stosowne cisnienie.

Decydujac sie na demontaz, mozesz wyprzedzic fakty i zalozyc
sobie pompke od BMW w/g schematow zamieszczonych w odpowiednim watku w tym dziale.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 18:59   

i zmieniać biegi jak w jelczu :D :twisted:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 11:07   

Wszystko zalezy jakie rozwiazanie sie zastosuje.
Gwoli scislosci, to biegi zmienia sie normalnie, a opor na pedale sprzegla jest wiekszy niz w oryginale.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Zawleczka pompy sprzęgła.
jesse Rover serii 75, MG ZT 16 Sro Maj 26, 2010 21:26
Boncky
Brak nowych postów [R75] Regeneracja pompy sprzęgła
maryba Rover serii 75, MG ZT 127 Czw Lip 16, 2015 17:24
longer86
Brak nowych postów [R75] uszczelka grodziowa pompy sprzęgła
hribsatan Rover serii 75, MG ZT 3 Pon Lis 11, 2013 22:37
kerbi
Brak nowych postów [R75] Wyjęcie trzpienia z tłoczka pompy sprzęgła
0L0 Rover serii 75, MG ZT 10 Czw Lis 28, 2019 20:37
0L0
Brak nowych postów [R75]Problem z pedałem sprzegła po wymianie pompki sprzegła
taba19 Rover serii 75, MG ZT 19 Sro Sie 10, 2016 23:22
taba19



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink