Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Sro Lip 08, 2009 09:27
Aaaaa to dlatego nigdy mi sie rezerwa nie zapalila nigdy bo w R200, R25 i ZR takiej opcji poprostu nie ma! Niezla ze mnie sierota, po 2 latach sie o tym dowiedzialem! Tak sam bym na to wpadl jak by mi zabraklo paliwa w baku
Dzieki za info, pomysl rzeczywiscie mistrzowski, ale wytlumaczcie mi jedno, jak to jest mozliwe ze we wszystkch autach swiata jest cos takiego jak lampka rezerwy a w R200 akurat nie ma??? Czy to jest jakis chwyt marketingowy? Nie rozumiem, przeciez kazdy normalny czlowiek bedzie jezdzil az mu sie zapali lampka, jak nie ma stacji ktora mu pasuje, a tu nagle dup. i po jezdzie
Czasami mam wrazenie ze Anglicy to troche jak Ruscy, jak cos wymysla to nie dojdziesz jaki byl tok myslenia..
_________________ _____________________
MG ZR 180
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 08, 2009 09:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zrobie może max 10 takich sztuk bo więcej mi sie nie będzie chciało lutowacz ręcznie.
A co do gadżetu to jeszze mam taki pomysł zeby zrobić to na dwoch lampkach czerwona i żółta. Ze jak sie będzie miało tylko 10l w baku to będzie sie świeciła żółta a jak będzie tylko juz 5l to będą się obie świeciły
Tylko nie wiem chłopaki jak to chcecie miec przy ilu litrach sie ma świecić 5l czy 10l
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
A jeszcze mnie jedna sprawa zaciekawiła.
Dioda Zenera 3,9 V to 10l - dość duży zapas
Dioda Zenera 4,3 V to 5l - już nie taki duży Acz w Polsce przy dość gęstej sieci stacji wydaje się OK.
Zastanawiam się czy zastosowanie diody 4,1V (może i dość nietypowa) wynik oscylował by w okolicach 7-7,5 l, czyli tak dość klasycznie (Wszystko OK, o ile ten komparatorek ma charakterystykę liniową - a wydaje mi się ze tak).
i potem tam gdzie idzie kabelek to czujnika wskazówki trzeba by podłączyć pod małe napięcie niz 4.3V i nie powinna świecić a jak dojdziesz do 3.4V to powinna świecić.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum