Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 sd] ROVER 200 DIESEL KLEKOCZE
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 sd] ROVER 200 DIESEL KLEKOCZE
Autor Wiadomość
ligierator 



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 23
Skąd: Gdańsk,Irlandia CORK



Wysłany: Sob Sie 15, 2009 01:41   [R220 sd] ROVER 200 DIESEL KLEKOCZE

Witam Wszystkich!
Mam problemik z moim roverkiem 220D (sd) a mianowiecie od jakiegos czasu silniczek zaczoł głosniej pracować, chodzi normalnie bez szarpniec wahań na obrotach iTP.
Od jakiegos czasu zaczoł głośniej chodzic znaczy klekotać zamochodzik ma juzprzejechane 220tys, nie bieże grama oleju, olej wymieniany co 10tyś, co proponujecie zrobić?

Serdecznie pozdrawiam Damian
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sie 15, 2009 01:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Sie 15, 2009 08:14   

może wydech przeżarło ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Nie Sie 16, 2009 12:14   

A JAK z odpalaniem ? możliwe że kąt wtrysku .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
ligierator 



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 23
Skąd: Gdańsk,Irlandia CORK



Wysłany: Nie Sie 16, 2009 22:05   

Witam:)
Więc tak odpala od pierwszego bez jakiegoś tam zbędnego kręcenia.
A co do wydechu to nie wszystko szczelne bez dziur i takich tam....
Hmmm a może zawory do regulacji?Czy w tych silnikach za zawory hydrauliczne?
Jesli to kąt wtrysku samochodzik wiecej by palił?
i jaki jest mniej wiecej koszt i czas ustawinia wtrysków? Serdecznie pozdrawiam Damian
 
 
czarek2208 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 62
Skąd: Z Białegostoku



Wysłany: Nie Sie 16, 2009 23:42   

Sprawdzenie i ustawienie kąta to coś koło 120 zł u mnie było...

[ Dodano: Nie Sie 16, 2009 23:43 ]
I faktycznie pali troszkę więcej jak masz zły kąt...
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sie 17, 2009 18:52   

zawory hydrauliczne ... też zacząłbbym od sprawdzenia kąta wtrysku :ok: Tyle, że masz ppompę mechaniczną i tam też "mechanicznie" się to jakoś sprawdza .... dobry mechanik od diesli potrzebny ...
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [R200, 98r. 1.4, 16v] silnik klekocze, chodzi jak diesel
longas Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Wrz 07, 2010 13:26
longas
Brak nowych postów [R220] diesel zatankowany benzyną
arczi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pon Sie 12, 2013 23:23
arczi
Brak nowych postów [r220 diesel 97r] Ten termostat bedzie pasowal?
swiety007 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Gru 30, 2009 18:00
swiety007
Brak nowych postów [r220 diesel 98r] problemy z odpalanie i elektryka
browar814 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Wto Wrz 08, 2009 23:22
thef



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink