Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 SDi '97]Opóźnić czy przyspieszyć kąt wtrysku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 SDi '97]Opóźnić czy przyspieszyć kąt wtrysku
Autor Wiadomość
marord 



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 16
Skąd: Tarnów



  Wysłany: Pią Gru 28, 2007 17:39   [R220 SDi '97]Opóźnić czy przyspieszyć kąt wtrysku

Po zapoznaniu się z klubowym materiałem o regulacji kąta wtrysku w FAQ technicznym mam pytanie: czy opóźnić kąt oznacza, że będzie on miał większą wartość czy też odwrotnie ? Na zimnie mam problemy z zapalaniem. Po podłączeniu do KTS kąt wynosi 4 stopnie aby zmienić np. na 5 stopni w którą stronę mam przekręcić koło ?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 28, 2007 17:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Gru 28, 2007 17:45   

Opóźnić oznacza zwiększyć, czyli przekręcić koło zgodnie ze wskazówkami zegara.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Gru 28, 2007 18:08   

Tak tylko zapytam ;) czy pozostałe elementy odpowiedzialne za poprawne odpalanie są sprawne (świece, przekaźnik) ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
marord 



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 16
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pią Gru 28, 2007 18:41   

Świece wymieniłem przed 10 000 km., przekaźnik jest sprawny bo sprawdzałem napięcie na świecach i prąd przez nie płynący i jest ok. rozrząd mam wymieniony ok. 20000 km wstecz.
 
 
 
mi_sza1 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 287
Skąd: Terespol



Wysłany: Sro Lis 04, 2009 16:41   

thef napisał/a:
Opóźnić oznacza zwiększyć, czyli przekręcić koło zgodnie ze wskazówkami zegara.

Dzisiaj mi przestawili kat wtrysku z 4,5 na 2,6 i według cytatu przyspieszyli go. Idąc dalej według technicznego faq zamiast lepiej palić rano, bedzie palił gorzej??
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Lis 04, 2009 17:21   

mi_sza1 napisał/a:
Dzisiaj mi przestawili kat wtrysku z 4,5 na 2,6 i według cytatu przyspieszyli go. Idąc dalej według technicznego faq zamiast lepiej palić rano, bedzie palił gorzej??
Moim zdaniem niekoniecznie, natomiast powinien chodzić troszkę ciszej.
 
 
mi_sza1 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 287
Skąd: Terespol



Wysłany: Sro Lis 04, 2009 18:02   

thef napisał/a:
Moim zdaniem niekoniecznie, natomiast powinien chodzić troszkę ciszej.

Być może trochę. Ale napewno jest mniej żwawy. Jeżeli bedzie to na korzyśc odpalania rannego to trudno. Jezeli bez zmian to bede przestawial sam metoda prób i błedów bo zbankrutuje zanim trafią. Chociaż proponowali przyjechac na sprawdzenie ciśnienia sprężania na zimnym silniku i wtryskiwaczy. Czyżby podejżewali ze nie ma odpowiedniej kompresji? Droga jest wymiana pierścieni, na forum chyba nikt tego nie robił.
 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lis 04, 2009 19:38   

mi_sza1 napisał/a:
hociaż proponowali przyjechac na sprawdzenie ciśnienia sprężania na zimnym silniku i wtryskiwaczy. Czyżby podejżewali ze nie ma odpowiedniej kompresji? Droga jest wymiana pierścieni, na forum chyba nikt tego nie robił.

Z ciekawości ile będzie cię to sprawdzenie kosztowało? Bo obawiam się o pierścienie tez u mnie, tyle że objawem nie jest złe odpalanie a spore kopcenie...
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
mi_sza1 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 287
Skąd: Terespol



Wysłany: Nie Lis 08, 2009 19:03   

czapaja napisał/a:
Z ciekawości ile będzie cię to sprawdzenie kosztowało
e
Dzwoniłem z reklamacja bo wcale nie odpalil :cry: , to za sprawdzenie kompresji 40 zł, ale niestety nie mają takich końcówek wiec nie sprawdzą.
 
 
bogdan24 



Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 6
Skąd: polska



Wysłany: Czw Lis 19, 2009 21:16   

Witam mam problem bo nie wiem jaki powinien byc ustawiony kat wtrysku , mam rover 45 2,0 IDT 2000 r. na komputerze pokazuje -1,5 do -2
prosze o pomoc
 
 
mi_sza1 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 287
Skąd: Terespol



Wysłany: Pią Lis 20, 2009 08:35   

Tutaj masz odpowiedz.
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#68
U mnie obecnie jest 5,3 bo na 2,6 nie palił wcale.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lis 20, 2009 09:55   

no właśnei nie wiem czy w iDT jakoś inaczej się go nie ustawia :roll: u emesa w 45 tez było chyba -2 stopnie a auto normalnie śmiga :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220 SDI]Kat wtrysku
Bordos Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Czw Lip 09, 2009 23:32
Remigiusz
Brak nowych postów [R220 SDI '97]Ciśnienie wtrysku
kadzaf Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Sro Paź 10, 2007 08:51
kadzaf
Brak nowych postów [R220 SDI] Jak ustawić/sprawdzić kąt wtrysku?
kadzaf Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 22 Czw Gru 17, 2009 21:30
iwan00
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R220 SDI]Jaki kąt wtrysku w rover 220 sdi?
visionperfect Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Sty 18, 2013 17:09
szoso
Brak nowych postów [R220 SDi '97]Kąt wtrysku TDi - w którą stronę przekręcić ?
marord Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Gru 20, 2007 20:53
giewu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink