Nie rozumiemy się Nie musiałem robić żadnego moda, bo fabrycznie już miałem tak połączone (kontrolka fabrycznie jest połączona z ABS IN zamiast OUT), a pomimo to świeci się cały czas
MaTiX_lama, Zrób fote jak to u ciebie wygląda z tylu.
Po w tych zegarach w na zegarze gdzie idzie ABS-IN i OUT jest taki mały układ scalony nalutowany i jak gdzieś nie przerwiesz połączenia miedzy in i Out to będzie się non-stop świeciło.
[ Dodano: Sro Sty 20, 2010 12:58 ]
Problem jest prosty, jak świeci non-stop ABS to moda nie ma i tyle
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Zrób proszę zdjęcie twojego starego licznika i wrzuć tutaj bo jakieś dziwne sa te twoje nowe liczniki
[ [i]Dodano: Czw Sty 21, 2010 19:22 ]
Byla w tych twoich nowych zegarach w ogole lampka do ABS [/i]
Porównałem te twoje zegary i musi działać jak jest tak jak teraz Od wtyczki idzie syg ABS jak na starych Chyba ze twoje stare maja PIN na wtyce w innym miejscu.
A wsadz stare zegary z powrotem i zobacz czy świeci dalej ABS, może sie cos zepsuło na ABS i nie działa albo wypróbuj czy sie ABS włączy bo śniegu kupę jest to można testować
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Byla w tych twoich nowych zegarach w ogole lampka do ABS
Była i działała...
Remi55 napisał/a:
Porównałem te twoje zegary i musi działać jak jest tak jak teraz Od wtyczki idzie syg ABS jak na starych Chyba ze twoje stare maja PIN na wtyce w innym miejscu.
Momencik... Obydwie fotki z poprzedniego postu przedstawiają nowe zegary. W tym poście dopiero wrzucam dwie fotki starych zegarów.
Remi55 napisał/a:
A wsadz stare zegary z powrotem i zobacz czy świeci dalej ABS, może sie cos zepsuło na ABS i nie działa albo wypróbuj czy sie ABS włączy bo śniegu kupę jest to można testować
ABS na pewno działa, bo słyszę go, jak mocnej przyhamuje na śniegu Na starych zegarach kontrolka gasła zaraz po odpaleniu silnika, więc było ok.
Rozkręć twoje stare zegary i wyciągnic obrotomierz będzie tam układ salony dla ABS który miałeś na początku w swoich starych zegarach. Przełóż go do tych nowych zegarów przetnij na nowych zegarach ścieżkę i polacz 4 srube, na ktore jest dziurka w nowych zegarach do lampki.
oglądnij sobie zegary z allegro typowe dla Rovera 200 nie maja takiego czegos jak ABS in i Out (stare zegary bez LCD), nowe zegary z LCD czyli te od Rovera 25 maja dopiero ABs in i ABS out. Takie tez trzeba bylo kupic z ABs in I ABs out to bys nie mial problemow, nie musial bys nawet moda robic
[ Dodano: Czw Sty 21, 2010 19:50 ]
Ma to wyglądać tak:
[ Dodano: Czw Sty 21, 2010 19:56 ]
Tylko nie wiem czy stary obrotomierz będzie pasował bo jakoś inne położenie on ma śrubek
Jak nie będzie pasował to wytnij z starego licznika ten układ od ABS i go stylu przyklej na nowe zegary i połącz tak jak tobie pokazałem. Tylko trzeba w tedy ABs in i OUt zrobić jak na starych zegarach czyli jeszcze dodatkowy kabelek musisz dac pod wtyczkę i do ABs in podłączyć.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Układ śrubek faktycznie jest inny, ale akurat ta śrubka, którą trzeba dodać wydaje mi się, że jest w tym samym miejscu w obydwu licznikach... No nic, jak będę miał chwilę wolnego to to obadam Dzięki bardzo za pomoc Jak to zrobię to dam znać, czy działa. Pewnie innym też się taka wiedza przyda
Dzięki jeszcze raz i pozdro
Ale jakieś dziwne te liczniki są, dodaj jeszcze zdjęcia nowego i starego licznika od przodu
Może i są dziwne, ale ważne, ze wszystko (poza tą kontrolką) działa
W tym starym liczniku mi się wskazówka od paliwa ułamała, jakby się ktoś pytał, czemu tak dziwnie na zdjęciu wygląda
Ostatnio zmieniony przez MaTiX_lama Czw Sty 21, 2010 20:25, w całości zmieniany 1 raz
szczerze Ci powiem że też jestem w szoku... ja długo polowałem na licznik od R25 sam Remi55, wiesz zresztą... i przeglądałem kilkanaście jak i nie kilkadziesiąt liczników i jakoś taki układ jak Tobie MaTiX_lama, nie widziałem... kurde ciekawe ciekawe a powiedz mi jakie są tam kontrolki może to najnowsza wersja jakaś albo cuś... dziwne to
_________________ mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy
Generalnie tam, gdzie były wstawione żarówki to kontrolki są chyba takie same jak w zegarach z R200. Teraz za bardzo nie mam możliwości, żeby sprawdzić te bez żarówek, bo na dworze już ciemno i zimno i nie bardzo chce mi się teraz licznik w aucie rozbierać Jak będę robił ten mod z kontrolką ABS to przy okazji porobię fotki tych kontrolek Ewentualnie mogę teraz zrobić fotki kontrolek z tego oryginalnego licznika z R200...
Próbowałem dzisiaj coś podziałać z tą kontrolką ABS. Myślałem, że po prostu podmienię układ obrotomierza i wstawię ten ze starego licznika, no ale niestety po rozebraniu nowego licznika okazało się, że układ obrotomierza jest połączony ze wskaźnikiem prędkości i wyświetlaczem LCD, więc nijak nie dało rady tego przełożyć... Jednak w tym układzie w nowym liczniku zauważyłem, że na płytce obok śrubek (w tym tej jednak brakującej) są oznaczenia ABS IN i ABS OUT, więc pomyślałem, że jeśli połączę to tak jak w starym liczniku (ABS IN do gniazdka, a ABS OUT do kontrolki) to powinno działać. Jednak wyszło na to, że teraz kontrolka ABS wcale się nie świeci, nie zapala się nawet na chwilę po przekręceniu kluczyka... Poniżej wrzucam fotki wnętrza nowych zegarów, kontrolek w tych zegarach, oraz moda jakiego zrobiłem.
po moim ostatnim modzie podswietlenia wkazówka paliwa nie opada tylko zatrzymuje się idealnie na środku dopiero jak samochod odpale to wraca do poziomu stanu paliwa to są dopiero jajca
po moim ostatnim modzie podswietlenia wkazówka paliwa nie opada tylko zatrzymuje się idealnie na środku dopiero jak samochod odpale to wraca do poziomu stanu paliwa to są dopiero jajca
Pewnie źle ją włożyłeś Mi po rozebraniu licznika, wyciąganiu wskazówek i ponownym ich włożeniu żadna dobrze nie pokazuje Ale mam na to patent Trzeba zdjąć tą szybkę z licznika, ale mając cały czas podłączony ten licznik w samochodzie. Wtedy odpalamy silnik i wkładamy wskazówki tak, żeby dobrze pokazywały. Trzeba trochę poczekać, aż silnik się nagrzeje i wtedy wkładamy wskazówkę od temp. tak, żeby pokazywała, trochę przed połową skali, obrotomierza, żeby pokazywał 850obr/min i benzyny, jeśli pamiętamy ile było. Natomiast trzeba trochę poeksperymentować z licznikiem prędkości. Najlepiej próbować różnych ustawień i potem przejechać się kawałek, sprawdzając z GPSem, czy dobrze pokazuje prędkość
Remi55 może jeszcze nie wszystko stracone Wpadłem dzisiaj na taki pomysł, żeby może po prostu dołożyć układ obrotomierza ze starego licznika do nowego i odpowiednio to połączyć. Tak, żeby za obroty był odpowiedzialny układ z nowego, a za ABS ten ze starego Trochę z tym będzie zabawy, ale może zadziała
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum