najdalej w srode jade z reklamacja a wyobraźcie sobie, że na papierach do gazu dostałem wynotowane wszystko z numerami seryjnymi model itp a w miejscu WTRYSKI jest pusto! wszystko wymienione reduktor, komputer itp chyba 10 pozycji a przy wtryski - LUUUUUKA !
faced skopiowany twoj tekst i wydrukowany. Niestety do środy nie dam rady podskoczyć =\ więc do środy muszę jeździć z tym co mam
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 26, 2010 16:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Po pierwsze to valteki do wymiany a po drugie to trójnik pomiarowy ma być za filtrem gazu
filtr też powinien być lepszy to MJ
Bo potem bedziesz sie pytał czemu ci auto faluje na wolnych obrotach na zimnym silniku
MJ mają to do siebie ze są nie odporne na brudny gaz wiec filtr czaja FL-01 albo Czaja FL-02
sobrus, ja z zenitem walcze od wtorku! Problem tkwil w tym, ze nie zapisywal ustawien do centralki. Poki auto bylo odpalone to chodzil na ustawieniach, jak tylko zgasilem i odpalilem po okolo 20min ustawienia szlag trafial i gasl na gazie.
Podpowiedziano mi, ze moze interfejs byle jaki (w koncu samoroba) przelutowalem wczoraj styki interfejsu bo piny od wtyku byly na skretke lecz dalej to samo. Az dzis nacisnalem tajemniczy przycisk RESET ECU, po czym wgralem zapisana na twardzielu konfiguracje i ku mojemu zadowoleniu z wiekszym przejawem zdziwnienia ustawienia zapisaly sie!!!
Co prawda nie sa dobre, auto troche szarpie bla bla bla, ale teraz moge sie skoncentrowac na porzadnej konfiguracji!
memphisto, jak chcesz to Ci pstrykne fotke z pod mojej maski i zobaczysz o co mi chodzi z tym 6tym przewodem idacym od listwy! a i sobrus zobaczy gdzie mam kompa wstawionego. Moim zdaniem u mnie reduktor i komp sa w dobrym miejscu, wtryski nie. No i te wtryski do bani i reduktor wypadalo by wymienic...coz...jednym slowem kasa kasa kasa!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Rozchodzi się o ten 6ty przwod od listwy, który zaznaczyłem czerwoną strzałką. Zdaje się, że tam jest czujnik temp. gazu, choc glowy sobie za to nie dam urwac bo po prostu nie wiem
U mnie pod maska tez zestaw bajka, ale bedzie lepiej jak wymienie listwe na MJ, ukroce wezyki od listwy i wcisne ją "tam za silnik".
Zauważ, że u mnie przewod od reduktora do listwy jest krótszy niż u Ciebie!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 55 Skąd: kraków
Wysłany: Pon Mar 29, 2010 10:01
Panowie podepne sie bo widze paru posiadaczy R416 sie wypowiadało
Ma ktoś dobrze skonfigurowany gazik na Stagu 300 i byłby taki dobry żeby podesłać,powiedzieć jakie ustawienia?Macie jakieś czasy dotrysku ,ew co i jak ustawione.
pozdro
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 55 Skąd: kraków
Wysłany: Pon Mar 29, 2010 12:22
Wszystko super tylko że Roverek to auto w miare nietypowe i wielu gazowników nie potrafi tego dobrze ustawić wiec nie wiem czy na tamtym forum znajde opinie,wolałbym u źródła u kogoś kto ma takie autko i jest dobrze ustawione
Komputer masz na komputerze Roverkowym czyli dobrze. Też tam bym chciał.
Natomiast wtryskiwacze powinny być pod rurkami biegnącymi z kolektora dolotowego w kierunku silnika.
Listwa Valtek na oko jest większa niz MJ moze dlatego nie dało sie jej upchać?
Parownik mam taki sam. AT-09.
moja listwa wtryskowa jest na 100% podgrzewana (osobiście gruuubo w to wątpię - powiedziałem, teorię faced'a że podgrzewanie polega chyba tylko na tym, że nagrzewa się pokrywa silnika.. zaprzeczali i w ogóle.)
Pytanie : Czy mogę samodzielnie sprawdzić czy ta listwa jest podgrzewana? np numer seryjny cokolwiek?
Kwestia MJ - Stwierdzili, że magic jet'y otwierają się czy jakoś tak przy 0,3 milisekund a mój rower otwiera się przy 0,2 milisekund (lub dane na odwrót) i dlatego musieli mi dać valtek'i ponieważ listwa na MJ przy takim układzie wytrzymała by 15.000km..
Pytanie: Ile w tym prawdy?
Dodam, że Pan twierdził, że jak robili 16V to dawali MJ i wszystko grało a przy 8 zaworówce klops. Inny R200 16v tam stał bo widziałem, ale co mu dali? nie wiem..
Dodatkowo przy moim aucie grzebał facet który przyjechał autem firmy STAG jakiś dystrybutor pewno lub ktoś całe auto nowe kia oblepione na STAG i tego byłem świadkiem, jak sznupali oboje przy moim aucie a mechanik stwierdził, że nawet TEN OD STAG'A był zdziwiony, że MJ nie trybią.
Ogólnie po pokazaniu kartki wydrukowanej od kolegi faced po kolei każdy z nich jak to doczytał wyglądał jakby liścia dostał xD
była masa klientów i od razu wyprowadzili mnie na "plac"
Prosiłbym o zweryfikowanie tych danych, i dodatkowo najlepiej napisanie znów takiej fajnej "rymowanki" jak faced napisał
widze że dobrze trafiłem na swojego gaziarza.
Wtryski miedzy kolektorem a pokrywą. zmieściły się jakoś okablowanie wszystko od spodu. Komputer niestety na scianie grodzowej ale może być.
Wlew pod klapką bez przejściówki . Zmieścił się na styk
MJ stag 300-4 toomatsoo 8.5 na 100
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Kolego co do valteków to pracują one stabilnie od 4 ms a wolne obroty rover ma na poziomie 2.7 ms
Żądaj wymiany na MJ i tyle i niech kitu nie wciskaja że masz podrzewaną listwe
Niech ci dadzą sreen-y z komputera to ocenimy na forum jak to wygląda
Jak nam nie wierzysz to zajrzyj tu http://lpg-forum.pl/
Powiedzą Ci całą prawde o instalacji
PS. a co czujnikiem cisnienia gazu
memphisto, ale poszedles na calego. Zacytowales im moje slowa...heh...kurcze ja sie gazem zajmuje kilka tygodni na powaznie a Ci ludzie latami...wiec troche mi glupio...
Moze i teoria ze valteki do 8V bardziej odpowiedniejsze jest prawdziwa...ale skoro cena byla umowiona na MJ-ach to ja bym chcial obnizke o 50zl (o tyle sa drozsze MJ od valtek 3ohm)
PS przepuscili Ci przewody lpg pod rura od dolotu? Tak bys mogl spokojnie wymienic filtr powietrza?
hudy23_1985 napisał/a:
valteków to pracują one stabilnie od 4 ms a wolne obroty rover ma na poziomie 2.7 ms
hudy23_1985, moze faktycznie 8V ma inne czasy wtryskow niz silniki 16 zaworowe
PS a ja mam czasy wtrysku na wolnych ~3,3 ms
[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 02:42 ]
sobrus napisał/a:
Listwa Valtek na oko jest większa niz MJ moze dlatego nie dało sie jej upchać?
nie wiem nie ja to robilem...kupie MJ to wepchne "za silnik" przy kolektorze
[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 02:52 ]
memphisto napisał/a:
Ogólnie po pokazaniu kartki wydrukowanej od kolegi faced po kolei każdy z nich jak to doczytał wyglądał jakby liścia dostał xD
kurcze mialem isc spac ale az mi humor poprawiles...
PS nie jestem faced tylko faecd! Geneza nicku scisle tajna ale prosze o poprawnosc
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie bardzo czaje czemu wolniejsze wtryski mają być lepsze od szybszych, przeciez szybsze mają niższy czas MINIMALNY i bez problemu powinny udawać te wolniejsze w razie potrzeby... (chyba że ja czegoś nie rozumiem).
Nie bardzo czaje czemu wolniejsze wtryski mają być lepsze od szybszych, przeciez szybsze mają niższy czas MINIMALNY i bez problemu powinny udawać te wolniejsze w razie potrzeby... (chyba że ja czegoś nie rozumiem).
Dobrze rozumujesz. Dla mnie tłumaczenie panów specjalistów brzmi jak ściema na odczepnego.
Ewentualnie pod rozwagę można wziąć jeszcze jedną kwestię: spotkałem się z informacją na innym forum, że są 2 wersja MJ, z których tylko jedna ma rzeczywiście czas ~2ms
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum