Forum Klubu ROVERki.pl :: [r420 Sdi] skrzynia
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:39
[r420 Sdi] skrzynia
Autor Wiadomość
GREG. 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 73
Skąd: ZKA



  Wysłany: Pią Maj 07, 2010 13:04   [r420 Sdi] skrzynia

CZY JEST ROZNICA POMEDZY SKRZYNIAMI BIEGOW W SD A SDI?
_________________
FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Maj 07, 2010 13:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Maj 07, 2010 13:19   

jest SD ma 215mm wielkie sprzęgło które wjedzie do skrzyni a w sdi masz 228mm wielkie sprzęgło. :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kapussta23 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 109
Skąd: Białe Błota



Wysłany: Pią Maj 07, 2010 19:44   

Koledze napewno chodziło o typ skrzyni.nie o sprzęgło.skrzynia jest taka sama.co do sprzęgła to nie bede sie spierał bo nie wiem ale sądze ze te 13 mm wielkiej rożnicy by nie robiło.ale pewnie trzeba było by przełożyc też docisk i koło zamachowe
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Maj 07, 2010 19:51   

Kapussta23, Sama konstrukcja jest taka sama ale nie wmontujesz skrzyni od Sd do SDI bo jest mniejsze :???:

SD i SDi maja PG1 :wink:

[ Dodano: Pią Maj 07, 2010 19:51 ]
aha a nie wspominając jeszcze o to ze od SDI jest to skrzynia upgrade czyli więcej mocy wytrzymuje. Jak masz SD do lepiej kupić od SDI a jak masz SDI to szkoda wkładać skrzyni od SD :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kapussta23 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 109
Skąd: Białe Błota



Wysłany: Pią Maj 07, 2010 19:56   

Remi55 napisał/a:
SDI jest to skrzynia upgrade czyli więcej mocy wytrzymuje


cały upgrade polega na tym ze docisk i tarcza są większe.reszta pozostaje bez zmian.nawet przełożenia są takie same
 
 
 
Chris83 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Grudziądz

Rover 25

Wysłany: Pią Maj 07, 2010 21:55   

Podejrzewam, (nie powołując się na żadne wykresy fizyczno - matematyczne :wink: ) że te 13 mm na promieniu zewnętrznym sprzęgła może mieć znaczący wpływ na jego trwałość.
_________________
Pozdrawiam!
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Maj 07, 2010 22:00   

Kapussta23, Przełożenia są takie same czemu by miały być inne. :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
GREG. 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 73
Skąd: ZKA



Wysłany: Sob Maj 08, 2010 00:19   

DZIKI WIELKIE.TEMAT UWAZAM ZA ZAMKNIETY :wink:
_________________
FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
 
 
 
mi_sza1 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 287
Skąd: Terespol



Wysłany: Sob Maj 08, 2010 10:24   

Remi55 napisał/a:
Przełożenia są takie same czemu by miały być inne.

Przełożenie w R 600 Sdi jest inne od przełożeń R 400 SDi a skrzynia taka sama, wiec i powyższym przypadku może być podobnie.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Maj 08, 2010 10:49   

mi_sza1, Przełożenia w 600 i 420 SDI są takie same :roll: Z kad takie pomysł ze jest inaczej.

Jedynie mała różnica jest jednak w SD i SDI :mrgreen: :razz: bo sprawdziłem :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
mi_sza1 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 287
Skąd: Terespol



Wysłany: Sob Maj 08, 2010 11:12   

No tak masz racje przełożenia są takie same, ale znalazłełem w archiwumtakie coś;

"W Rave przeglądałem R200, R400 i R600 z silnikami diesla i przełożeń skrzyni biegów. Faktycznie w tych trzech modelach, skrzynie mają takie same przełożenia na wszystkich biegach. Ale za to, różne są przełożenia przekładni głównej (FINAL DRIVE RATIO). W R200 i R400 wynosi ono 3,938:1, natomiast w R600 już 4,200:1."

A to już chyba nie skrzynia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] skrzynia
b.j Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Lut 17, 2017 14:08
Markzo
Brak nowych postów [r420] skrzynia
b.j Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Wto Cze 02, 2015 09:56
dudek2006
Brak nowych postów [r420]SKRZYNIA BIEGOW
help!!!!
manuell Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Gru 31, 2009 11:01
manuell
Brak nowych postów [R420] Problem ze skrzynią biegów
kamil89 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Lip 16, 2015 21:11
Kobi84
Brak nowych postów [R420 2,0 D 98r]Problem ze skrzynią biegów
Problem z biegami
Robert Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Kwi 19, 2010 18:48
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink