Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420 D 1997r.] Szarpanie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 11:38
[R420 D 1997r.] Szarpanie
Autor Wiadomość
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 22, 2010 08:45   [R420 D 1997r.] Szarpanie

Witam.\
Może ktoś mnie oświeci. Podczas zmiany biegu z 1 na 2 lub 2 na 3, po puszczeniu sprzęgła samochód ma takie szarpnięcia, które po dodaniu gazu znikają. Nie wiem, może coś źle robie podczas zmiany biegów (to mój pierwszy diesel). Jak spróbowałem zmieniac biegi tak by obroty nie spadły poniżej 1800 obr jest ok.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 22, 2010 08:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Czw Lip 22, 2010 13:34   

Silnik 86KM?
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 22, 2010 14:12   

praktis napisał/a:
Silnik 86KM?

Tak, a to jakaś wada?
 
 
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Czw Lip 22, 2010 19:29   

Nie wada.. po prostu koledze praktis pewnie chodziło o to że mocy mało i przy niskich obrotach po prostu się dusi..
_________________
ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Czw Lip 22, 2010 22:07   

Ewentualnie może sprzęgło niedomagać, trudno stwierdzić z opisu.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 23, 2010 09:24   

Sprzegło jest ok, a efekt jest taki jakby sie dusił, to pewnie trzeba troche wyżej go krecic przy zmianie biegów.
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Pią Lip 23, 2010 10:38   

Filtry (powietrza, paliwa) kiedy wymieniałeś?
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 23, 2010 11:53   

Paliwa wymieniałem w lutym a powietrza miesiąc temu razem z olejem.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Lip 23, 2010 12:02   

Dokładnie kręć go deczko wyżej niż benzin :ok:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lip 23, 2010 12:52   

etam nic nie trzeba .... można jeździć w dowolnym zakresie np. 1500 - 2000 obr i ma nie szarpać ... a kolego sprzęgło przy zmianie biegów puszczasz łagodnie czy tak po prostu "zdejmujesz nogę" ... jeśli łagodnie i szarpie to moze być już luz na "sprężynkach" na tarczy sprzęgła i będzie lekko szarpał. Generalnie to .... musiałby ktos inny sie przejechać Twoim autem, lub Ty spróbować innym R, żeby stwierdzić na 100% jakąś wadę sprzęgła.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Lip 23, 2010 14:25   

...1500- 2000 ok. zgadzam się, ale może kolega w okolicach 1000obr. się kręci i wtedy jest już lipnie :taa:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lip 23, 2010 14:33   

nie no tak nisko, to już za nisko ... ja się staram poniżej 1500 obr nie schodzić ... i zawsze było ok :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 23, 2010 14:41   

A wiecie, że czasami mi sie zdarza, że kręcę go ok. 1200 i w tym chyba problem. Przyzwyczajenia z Toyotki benzynowej. Dzięki wszystkim.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 Di 1997r.] czy mam ABS?????
mirwin Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Pią Sty 29, 2010 14:47
grisza144
Brak nowych postów [R420 Di 1997r] SRS pulsuje
mirwin Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Pią Mar 26, 2010 14:19
sobrus
Brak nowych postów [R420 Di 1997r.] Klimatyzacja
brak zasilania.
mirwin Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Mar 22, 2010 20:52
mirwin
Brak nowych postów [R420 D 1997r.] Check Engine!
mirwin Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 22 Pon Wrz 13, 2010 11:28
mirwin
Brak nowych postów [R420 D 1997r.] Duże spalanie?
mirwin Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Maj 09, 2011 19:31
Koju



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink