Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45iDT] Przepływka, spalanie, dynamika.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45iDT] Przepływka, spalanie, dynamika.
Autor Wiadomość
Ameba 



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 40
Skąd: Stalowa Wola



Wysłany: Sob Lip 24, 2010 09:04   [R45iDT] Przepływka, spalanie, dynamika.

Witam,

mam problem z roverkiem, mianowicie gdy założe sprawną na 100% przepływke boscha auta jezdzi słabo, do setki 18 sec i spalanie około 6,8L ( sprawdzone na CPN ) Natomiast gdy zamontuje przepływke nieznanej firmy auto jezdzi wysmienicie ale pali około 9 L.

Skąd się biorą te zależności i dlaczego ? Co można sprawdzić, ew. wymienic.


pozdrawiam !
_________________
^_^
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 24, 2010 09:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lip 24, 2010 10:36   

Ameba, to co piszesz wygląda jakby ta przepływka boscha nie była jednak sprawna, a ten zamiennik jakby nie był w ogóle podłączony :shock:
 
 
 
Ameba 



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 40
Skąd: Stalowa Wola



Wysłany: Sob Lip 24, 2010 12:56   

Co do przepływki, z tego co wiem w Astrze II 1.7D jest taka sama, sprawdziłem to wyjmując taka przepływke z auta kolegi, numery się zgadzają wiec zamontowałem jego przepływke u siebie. Niestety efekt był identyczny jak na mojej oryginalnej przepływce boscha.

Po zamontowaniu zamiennika auto zdecydowanie lepiej jezdzi tyle że spalanie jest wysokie.
Jeżdżę teraz na odpiętej i czuje spadek mocy.
_________________
^_^
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lip 26, 2010 09:01   

Znaczy się przełożyłeś wkład z przepływki od Astry? A masz stary wkład jeszcze? może go przeczyść i spróbuj założyć?
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Lip 26, 2010 10:29   

Z doświadczenia wiem, że zamienniki to gówno jest. Szybko się psują, dają złe odczyty. Może Twój inne odczyty daje, przez to przekłamuje komputer. Tylko, że samochód nie jest zamulony, tylko komputer daje większy wtrysk paliwa. Taki można powiedzieć efekt MAFAMu, tylko z nim chyba aż tyle nie pali.
U mnie po chipie tyle nie pali, więc to na pewno nie jest dobra sytuacja.
Jeśli chodzi Ci o to, że samochód gorzej jeździ do 2 tysięcy obrotów to to jest w tym silniku niestety normalne.
PS. MAFAM to jest angielski box, który się wpina między przepływomierz, a jego wtyczkę poprawiający charakterystykę silnika. Poprawia właśnie ten nieszczęsny słaby dół.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45IDT] EGR, pompa paliwa - pytań kilka.
Immq Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Lip 31, 2010 09:20
Immq
Brak nowych postów [r45idt] Skaczący obrotomierz, gaśniecie silnika.
bielu000 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Cze 27, 2019 12:07
bielu000
Brak nowych postów [R 416 si] Dynamika Jazdy ?
Dr.Stein Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Wto Cze 18, 2013 20:34
Dr.Stein
Brak nowych postów [R400] Problem z dynamiką
firewerk79 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Sie 13, 2008 09:30
sTERYD
Brak nowych postów [R420] Problem z dynamiką
glowa88 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Mar 21, 2008 20:56
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink