Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Problem z dynamiką
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Problem z dynamiką
Autor Wiadomość
firewerk79 



Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 9
Skąd: szczecin / warzymice



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 13:54   [R400] Problem z dynamiką
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

Witam serdecznie . Mój problem polega na tym że autko przy przyśpieszaniu traci moc i zaczyna strzelac (przepraszam ale nie mam ci) .dzieje sie sie tak od jakiś dwóch tygodni i nie wiem co robic. Byłem już u kilku mechaników , u diagnosty i skrzyniarza i nic nie mogli ustalic ,albo ich przypuszczenia mocno sie różniły . Najpierw że to wina wybitych poduszek pod silnikiem..(są troszkę zużyte) i wina przegubu ale ten nie dawał oznak zużycia i nadal nie daje. Silnik pracuje na wolnych obrotach w miarę stabilnie ..od czasu do czasu zatrzęsie się , sonda wskazuje wszystko w porzo , katalizator przeczyszczony , wymieniłem palec i kopułke...i choroba nie wiem co mam dalej robic...zaznaczam że autem jeżdżę na benzynie bo gaz mi strzela jak chol....a. po jakimś tam wystrzale pół roku temu wywaliło mi obudowe filtra powietrza i mechanik zamienił na filtr stożkowy i przez te pół roku jeżdził jak tralala...i na gazie i na benzynie. może ktoś sie już spotkał z taką usterką...strzelaniem i dławieniem.
pozdrawiam i dziękuje
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 18, 2011 23:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 12, 2008 13:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10896
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 14:38   

zzmierz sprezanie w cylindrach... może już zawory nie teges.. :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
firewerk79 



Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 9
Skąd: szczecin / warzymice



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 15:49   

jak sie sprawdza sprężanie w cylindrach....chodzi mi o jakiej wielkości moga to byc koszty..i czym sie odnosci do tego sprężania ?? ;)
 
 
lamer 



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 423
Skąd: Zachodniopomorskie



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 16:18   

Panowie mechanicy jakieś dziwne historie opowiadają... Co mają poduszki silnika do strzelania w filtr???
Spróbował bym podmienić cewkę zapłonową ewentualnie kable wysokiego napięcia na początek...
Strzelanie i dławienie to często objaw niewłaściwie ustawionego zapłonu. Oczywiście w nowych silnika nie ostawia się go ręcznie lecz za kąt wyprzedzenia odpowiada komputer. Można więc zgadywać, że dostaje on niewłaściwe dane z czujników. Odpowiedzialny może być czujnik podciśnienia (wężyk podpięty do puszki komputera) albo np. czujnik położenia przepustnicy.
Podobne objawy są przy źle ustawionym rozrządzie (o jeden ząbek na pasku). Czy nie miałeś wymienianego paska?

EDIT:
Teraz doczytałem, że to automat... Skoro tak to tam chyba nie jest silnik K? Niech mnie ktoś poprawi ale czy to nie jest silnik Hondy? No i wg danych na stronie klubowej ma ręcznie ustawiane zawory... Może tu tkwi problem?
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10896
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Sie 12, 2008 22:00   

tak, to silnik serii D i ma ręcznie ustawiane zawory.
ciśnienie w cylindrach sprawdza się mocując specjalny ciśnieniomierz w gniazdo świecy i kręcąc rozrusznikiem przy otwartej na max przepustnicy... koszt myślę, że nie wiecej niż 50 plnów :cool:
i jeśli zawory będą miały skrajnie małe luzy, to sprężanie też będzie do :dupa:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
firewerk79 



Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 9
Skąd: szczecin / warzymice



Wysłany: Sro Sie 13, 2008 08:40   

nie miałem wymienianego rozrządu i jest to silnik K ...bo tak jest na nim napisane...chociaz sam juz nie wiem..bo tyle rzeczy ostatnio odkryłem że ola boga...
po południu przesle zdjęcie z pod machy.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10896
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Sie 13, 2008 09:30   

normalnie dziwy... seria K w automacie.... :hm:
swoją drogą to na silnikach K jest napisane tylko "twin cam 16 valve" i "ROVER" :hm:
nic czekamy na zdjęcie :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Problem z dynamiką
glowa88 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Mar 21, 2008 20:56
Brt
Brak nowych postów [R45] Problem z dynamiką, plus kilka innych usterek
avonhouse Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Lis 21, 2008 08:23
avonhouse
Brak nowych postów [R 416 si] Dynamika Jazdy ?
Dr.Stein Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Wto Cze 18, 2013 20:34
Dr.Stein
Brak nowych postów [R45iDT] Przepływka, spalanie, dynamika.
Ameba Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Lip 26, 2010 10:29
Krzysi3k
Brak nowych postów [R400] problem z LPG
klik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Lip 09, 2013 23:32
klik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink