Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] 2 pytania - rozrząd i obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 08:57
[R620] 2 pytania - rozrząd i obroty
Autor Wiadomość
Gaara 



Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 6
Skąd: Głogów



  Wysłany: Pon Lis 15, 2010 13:06   [R620] 2 pytania - rozrząd i obroty
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam serdecznie!

Kupiłem ok. 2 miesiące temu Rovera 620Si w okazyjnej cenie i sobie go tak powoli naprawiam.
Jeszcze do naprawy zostało mi: wymiana rozrządu, pozbycie się małego wycieku oleju, uszczelnienie tylnej szyby i zrobienie czegoś z nieutrzymywaniem obrotów.

I tu moje pytania:

Nie chcę na to wydawać za dużo, a u mechanika rozrząd jest za 600zł + wymiana 200zł
http://allegro.pl/rozrzad...1318810012.html
Czy ten rozrząd będzie dobry?

I drugie pytanie - Nie zawsze, ale czasami, kiedy się zatrzymam i stoję na biegu jałowym, auto nie utrzymuje mi obrotów, lata wskaźnik pomiędzy 800 a 900 obrotów. Jak otworzyłem maskę to zobaczyłem, że silnik się tak "przydusza" i nagle odskakuje. Już nawet nie patrząc na to, że jest to pewnie niezbyt oszczędne i niezbyt komfortowe (cały samochód szarpie, dodaję wtedy lekko gazu do 1000 obrotów i wszystko działa jak należy), to pewnie może być też niebezpieczne dla silnika.
Czym to może być spowodowane? Liczę na to, że jest to jakaś ogólna wada Roverów ;)

Z góry dziękuję za odpowiedzi! :)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lut 25, 2011 20:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 15, 2010 13:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Lis 15, 2010 13:33   

Gaara, dlaczego masz wpisane w profilu 620 TDi?
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Gaara 



Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 6
Skąd: Głogów



Wysłany: Pon Lis 15, 2010 13:57   

W sumie nie wiem. W dowodzie mam napisane 620Di, na Wikipedii z Diesli jest tylko 620TD, a w rozrządach jest napisane 620Si... To jakaś różnica? Chyba Diesla tylko jeden model z serii 600 był, ale nie wiem :)
 
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pon Lis 15, 2010 15:07   

Gaara napisał/a:
W dowodzie mam napisane 620Di, na Wikipedii z Diesli jest tylko 620TD, a w rozrządach jest napisane 620Si... To jakaś różnica?
Nie, żadnej. :grin:
SDI to diesel
SI to benzyna.
Ale kto by się takim drobiazgami przejmował. :razz:

Masz w końcu benzyne, czy diesla?

Komplet, który chcesz kupić jest do diesla i jeśli takowego masz to pasuje.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
Dario 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 28
Skąd: Wołów



Wysłany: Pon Lis 15, 2010 15:28   

A co do przyduszania to sprawdź wiązkę kabli które idą po lewej stronie obok silnika czy nie ma tam jakiegoś przerwanego. Ja miałem kabel przerwany i też falowały obroty. Jak połączyłem kabel falowanie zniknęło i do dzisiaj mam z tym spokój.
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Lis 15, 2010 18:33   

Gaara napisał/a:
To jakaś różnica?
Zasadnicza, jak to marthinez opisał :wink: .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Gaara 



Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 6
Skąd: Głogów



Wysłany: Pon Lis 15, 2010 18:58   

No w dowodzie mam wpisane DI :P turbodiesla mam ;) Ok, rozrząd zakupiłem, jutro sprawdzę te kabelki, dzięki za info :)
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Lis 15, 2010 19:06   

...Di, to raczej diesla . Chyba, że masz SDi, to masz turbawkę ;)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 15, 2010 19:14   

Jugol napisał/a:
...Di, to raczej diesla

następny znowu :wink:
Jugol Di i Sdi to samo jest :smile:
z resztą wszystkie diesle mają turbo w R
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Lis 15, 2010 19:21   

...coś mnie się pomięszało :głupek2: Szoso masz rację :taa:
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Lis 16, 2010 04:07   

S to wersja wyposażenia chyba bo było jeszcze GSDi...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R620] Dwa pytania
Balas87 Rover serii 600, Honda Accord 7 Wto Gru 28, 2010 21:29
Balas87
Brak nowych postów [R620] Pytania początkującego
Sqell Rover serii 600, Honda Accord 7 Sro Sie 05, 2009 21:02
Brt
Brak nowych postów [R620] Reset komputera, pytania
mariuszlol23 Rover serii 600, Honda Accord 8 Pią Wrz 03, 2010 20:27
KRYS
Brak nowych postów [R620] Pytania dotyczące olejów?
mariuszlol23 Rover serii 600, Honda Accord 4 Czw Maj 21, 2009 20:52
mariuszlol23
Brak nowych postów [R620] Dwa pytania, układ hamulcowy i przegub
kurtki Rover serii 600, Honda Accord 10 Nie Lut 08, 2009 16:07
maciej



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink