Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Sro Paź 27, 2010 20:34
Lepszy jest Torsen A, tylko jest dużo trudniejszy do znalexienia od Torsena B.Otwarty dyfer do tego silnika się nie nadaje, będziesz więcej dymił oponami niż przyspieszał.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 27, 2010 20:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Skrzynia już zamontowana. Nie znalazłem nigdzie skrzyni z Torsenem i wsadziłem egzemplarz ze zwykłym dyferencjałem. Zregenerowałem przy okazji sprzęgło i muszę przyznać, że różnica jest spora. Pewnie głównie za sprawą tego, że poprzednia pod koniec żywota była w rozsypce, ale to najmniej ważne. Dyferencjał okazał się mniej znaczący niż myślałem- nie czuję żadnej różnicy, a jeździłem dzisiaj testowo dosyć ostro. Dlatego tym razem nie mogę zgodzić się z opinią Konixa.
Jedynym minusem jest, tak jak podejrzewałem, błędne wskazanie prędkościomierza. Tutaj spore rozczarowanie, przekłamanie to wynosi średnio ok. 30km/h! Jadąc ok. 40 na liczniku widzę 70. Dwójka kończy się przy ok. 140km/h. Stąd też moje ostatnie już pytanie w tym temacie: co zrobić żeby wskazania były dobre?
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Pią Paź 29, 2010 21:43
borkovski napisał/a:
Stąd też moje ostatnie już pytanie w tym temacie: co zrobić żeby wskazania były dobre?
Wyciągnąć skrzynię, rozebrać i wymienić napęd impulsatora.
borkovski napisał/a:
Dyferencjał okazał się mniej znaczący niż myślałem- nie czuję żadnej różnicy, a jeździłem dzisiaj testowo dosyć ostro. Dlatego tym razem nie mogę zgodzić się z opinią Konixa.
borkovski, jakie sprzeglo zalozyles. Markus wspominal ze nationala moze byc. Okazuje sie ze chyba mam sprzeglo do wymiany i zastanawiam sie na jakie bo cena nationala jest bardzo atrakcyjna.
A tak btw to opisze swoja sytuacje.
Od jakiegos czasu mialem problem ze sprzeglem tzn z wysprzeglaniem. Biegi wchodzily z ponad normalnym oporem. No i tak sobie jezdzilem az sie dojezdzilem. Dzisiaj na parkingu zaczelo mi cos strasznie rzęzić w skrzyni. Nie moglem wsadzic zadnego biegu. Przy kazdej probie widac bylo ze samochod sie lekko buja do przodu. Na luzie cisza. Po kilku probach dziwne dzwieki ustaly i bez problemu moglem wrzucac biegi. Mysle sobie - zrobie test. Ruszylem i wszystkei biegi wchodzily jak w maslo tzn bardzo dobrze. Po jakis 500m jazdy znowu pojawil sie problem, ale tylko przy maksymalnym wcisnieciu pedalu do podlogi. Pojawia sie ten sam dzwiek jak by ktos tarł puszką o blache. O dziwo lekkie odpuszczenie pedalu likwiduje problem i biegi wchodza. Jak wcisne opor to nie wchodza. Co to moze byc? Skrzynia chyba ok.
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
hehe ja kupilem sprzeglo zamiennik SRL - dostepny w lokalnej siedzibie Polcar'a za 370pln i to do turbo poprzednie sprzeglo bylo lyse - pierwszy montaz 1995, zjechane do zera i dopiero jak sie zalaczalo turbo przy okolo 3tys rpm to sie robily uslizgi
ZTCW to National na allegro tez chodzi cos okolo 350-400
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum