Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220] Odpalanie po nocy w niskiej temperaturze, obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220] Odpalanie po nocy w niskiej temperaturze, obroty
Autor Wiadomość
gismo 



Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 42
Skąd: łódzkie



Wysłany: Nie Lis 28, 2010 10:11   

Remi55 napisał/a:
No to dobrze zrobiłeś :D Czemu jak nie masz Intercoolera "jeszcze" to dostęp jest tam całkiem ok do dawki paliwa :wink: Pewno temat jak podkręcić śrubkę znalazłeś :razz:


No masz rację :wink: , szukając trochę o tych obrotach na zimnym silniku znalazłem ten temat o podwyższaniu dawki paliwa i mówie, a co tam podkręcimy i zobaczymy, czy coś się zmieni :grin: Do tej śruby z boku jest trudny dostęp z tego względu, że przeszkadza mi ten jeden grubszy wężyk od paliwa, muszę najpierw kupić krótszy kluczyk, żeby było lepsze dojście.

Remi55 napisał/a:
Jak byś potrzebował cały zestaw do przeróbki żeby mieć Intercooler to pisz do mnie bo mam to jeszcze na sprzedasz z mojej 220 :wink:


Okej, jakbym się zdecydował na taką przeróbkę to na pewno dam znać :wink:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 28, 2010 10:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 28, 2010 13:53   

gismo, aha :wink: Ja z tym dojściem problemu nie miałem trzeba mieć kleszcze płaskie i maly klucz oczkowy 7 i się ładnie śrubkę łapie. tylko ta czarna osłonę trzeba ściągnąć.

Moze mylisz śrubki:

Da dolna śrubka "fuel screw" jest od paliwa ta górna jest do czegoś innego. :wink:

Z SD można spokojnie 120koni wyciągnąć.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
gismo 



Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 42
Skąd: łódzkie



Wysłany: Nie Lis 28, 2010 15:43   

Remi55 napisał/a:
Moze mylisz śrubki:


No właśnie o tą śrubkę chodzi, kwestia tylko mniejszego klucza do odkręcenia nakrętki bo ja mam same duże :wink:

A te dwie pozostałe do czego służą ? Ja kręciłem jeszcze tą inną co od góry jest :wink:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 28, 2010 16:28   

ta po lewej na górze jest od obrotów biegu jałowego, ta na górze po prawej nie wiem, a ta na dole jest od dawki paliwa jak napisał Remi55 :wink:
 
 
gismo 



Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 42
Skąd: łódzkie



Wysłany: Nie Lis 28, 2010 16:35   

szoso420 napisał/a:
ta po lewej na górze jest od obrotów biegu jałowego, ta na górze po prawej nie wiem, a ta na dole jest od dawki paliwa jak napisał Remi55 :wink:


Czyli ta śruba "idle speed" działa tak samo, jakbym przykładowo podciągnął trochę linkę od gazu tak ? :wink:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 28, 2010 16:39   

gismo napisał/a:
Czyli ta śruba "idle speed" działa tak samo, jakbym przykładowo podciągnął trochę linkę od gazu tak ? :wink:

tak, jeśli są za niskie obroty to można je tą śrubą zwiększyć
 
 
gismo 



Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 42
Skąd: łódzkie



Wysłany: Nie Lis 28, 2010 16:43   

Aha, dzięki :mrgreen:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 28, 2010 17:05   

gismo, Ty kręciłeś ta "smoke screew"


I ona daje kopa zanim Turbo pełną moc rozwija.

Jeżeli dobrze znasz angielski sobie to poczytaj:
http://www.roverdiesel.co...-sd-tuning.html

Tam jest wszystko ładnie wytłumaczone.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
cirek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 177
Skąd: Brzeg

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 28, 2010 17:20   

gismo,

Ja też mam r200 SD i mam w aucie akumulator Centry futury 72A o mocy rozruchowej 720
i jakoś mieści się na tej podkładce
 
 
 
gismo 



Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 42
Skąd: łódzkie



Wysłany: Nie Lis 28, 2010 18:26   

Remi55 napisał/a:
Ty kręciłeś ta "smoke screew"

http://www.roverdiesel.co...-sd-tuning.html

Tam jest wszystko ładnie wytłumaczone.


Tak właśnie tą śrubą :wink: Poczytałem trochę na tej stronce o tuningu pompy wtryskowej - wszystko bardzo fajnie wytłumaczone :grin:

Podkręciłem ją na razie o 1,5 obrotu i jest widoczny efekt :grin:

[ Dodano: Nie Lis 28, 2010 18:26 ]
cirek napisał/a:
Ja też mam r200 SD i mam w aucie akumulator Centry futury 72A o mocy rozruchowej 720 i jakoś mieści się na tej podkładce


Zobaczę w najbliższych (zimnych) dniach jak będzie odpalał jeżeli będzie słabo to może spróbuję coś takiego:

http://allegro.pl/akumula...1325107595.html

akumulatory te nie są drogie, a słyszałem wiele pochlebnych opinii o nich, no i prąd 750A.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 28, 2010 19:15   

gismo, No i bardzo dobrze robisz :D

Zaslep EGR, odlacz odme, podkręć jeszcze dawkę paliwa oraz "smoke screw" (wyreguluj te obie śrubki tak żebyś był na graniczy przed czarna chmura z tylu), załóż Interccoler :wink: podkręć sobie Turbinkę na 1,2bara (choć pewno już może masz przy 1,5 obrotu), wstaw stożek i się można w tedy cieszyć mocą ok 100-120KM :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
gismo 



Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 42
Skąd: łódzkie



Wysłany: Nie Lis 28, 2010 20:08   

Remi55 napisał/a:
Zaslep EGR, odlacz odme


Zaślepić EGR próbowałem kiedyś, cholera ciężka sprawa odkręcić te zapieczone śruby żeby wstawić zaślepkę, a innaczej chyba się nie da :/ Ze śrubkami się jeszcze pobawię jak tylko zima nie da o sobie znać na dobre :razz: No i podstawa coś z tą świeczką jedną zrobić :???:

A jak odłączyć odme i co daje wstawienie filtra stożkowego :?:

Rozumiem, że odma to jest to zaznaczone strzałką :?:

 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 28, 2010 20:20   

gismo, Aha no tak bo ty masz jeszcze bez IC dolot :wink: To ciężka sprawa bo kiepskie dojście jest.

Wpadnij do Strzyżowa kiedyś to przerobimy twoja furke na more power :wink: Z tym filtrem stożkowym to zrób dopiero jak podkręcisz wszystko na maxa i dołożysz IC żeby można była większa powierzchnia zaciągania powietrza.

Tak to jest odma, wyciągasz ten czarny grzybek i go wywalasz, otwór w tej grubej rurze co idzie do Turbo wkładasz korek 3/4" i zaciągasz opaska, a ten gumowy waz od silnika przedłużać jak najgłębiej pod auto i gotowe. :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
gismo 



Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 42
Skąd: łódzkie



Wysłany: Pon Lis 29, 2010 10:26   

Remi55 napisał/a:
Tak to jest odma, wyciągasz ten czarny grzybek i go wywalasz, otwór w tej grubej rurze co idzie do Turbo wkładasz korek 3/4" i zaciągasz opaska, a ten gumowy waz od silnika przedłużać jak najgłębiej pod auto i gotowe.


A czy ten korek na zaślepkę może być obojętnie jaki np. taki mosiężny od hydrauliki :?: Rozumiem, że tą rurę od silnika co idzie już niczym nie zaślepiać tylko pod silnik ją włożyć tak :?: :wink:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 29, 2010 10:39   

gismo napisał/a:
Rozumiem, że tą rurę od silnika co idzie już niczym nie zaślepiać tylko pod silnik ją włożyć tak :?: :wink:

to jest przecież odpowietrzenie skrzyni korbowej, jakbyś to zaślepił to by było nie wesoło
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Odpalanie i obroty
Skwarson Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Lut 01, 2011 18:43
Adrian
Brak nowych postów [R220 Sdi 97'] odpalanie ciag dalszy
a jednak to nie czujnik polozenia walu
sokol8811 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pon Maj 12, 2008 15:29
Ukasz
Brak nowych postów [r220 diesel 98r] problemy z odpalanie i elektryka
browar814 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Wto Wrz 08, 2009 23:22
thef
Brak nowych postów [R25 2.0 IDT 2000] odpalanie - ciężko wchodzi na obroty
paulin Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Pon Paź 18, 2010 14:04
bociannielot
Brak nowych postów [r220 sdi] poranne odpalanie poraz 100tny - nietypowe!
szukalem, takiego cuda nie ma na forum...
nicco_nuwai Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 28 Pon Lis 16, 2009 15:00
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink