maciej, Specjalnie nie chcialem 827, bo dla mnie to za skomplikowane urzadzenie i za duzo jest tam rzeczy pod maska
Nie wiem ,co jest bardziej skomplikowane w 2.7 - przecież właśnie tam nie ma turbiny, a w Twoim jest
I V6 dobrze LPG znosi.
Perez napisał/a:
Poza tym pytanie czy ktos wie jak silniki turbo znosza LPG?
Pogadaj z panem Markiem z Migaz-S (to ten warsztat, który robił mi 416) - sądzę, że doradzi Ci coś sensownego.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 16, 2011 12:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
System podcisnieniowy, fakt, ze nie da sie dokladnie ustawic wszystkiego, zeby chodzilo sensownie, poza tym wszystko strasznie drogie. Komplet poduszek silnika to juz kilka tysiecy zlotych. W Ti jedyne co moze sie specjalnie sypac to wlasnie turbo.
maciej napisał/a:
Pogadaj z panem Markiem z Migaz-S (to ten warsztat, który robił mi 416) - sądzę, że doradzi Ci coś sensownego
Wlasnie mialem zamiar to zrobic, ale najpierw musze ogarnac silnik.
[ Dodano: Sro Lut 16, 2011 12:48 ]
Poza tym Rover z silnikiem Rovera to prawidziwy Rover, a nie Honda
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
System podcisnieniowy, fakt, ze nie da sie dokladnie ustawic wszystkiego, zeby chodzilo sensownie, poza tym wszystko strasznie drogie.
Ale jak to?
Ja miałem 2 gen. Mój mechanik ma II gen. i wszystko hula.
A pewnie zakładałbyś IV gen. to już nie wiem z czym miałbyś tam mieć problem...
Perez napisał/a:
Komplet poduszek silnika to juz kilka tysiecy zlotych.
O takiej awarii w tym modelu też nie słyszałem...
Cytat:
Wlasnie mialem zamiar to zrobic, ale najpierw musze ogarnac silnik.
To zdecydowanie - on każe przyjechać wcześniej, podpiąć analizator, żeby sprawdzić jak jest ze spalaniem - jeśli wyniki są złe, to on nie podejmuje się roboty.
Cytat:
Poza tym Rover z silnikiem Rovera to prawidziwy Rover, a nie Honda
W budzie Hondy?
Toś sobie teorię dorobił.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Ale jak to?
Ja miałem 2 gen. Mój mechanik ma II gen. i wszystko hula.
Pamietasz 827 mojej kolezanki na spocie? Wlasnie chodzi mi o to co powiedziales wtedy, ze nie pomoze na dlugi nawet regulacja zaworow. Mowie tutaj o silniku bez LPG, bo tam tez nie bylo LPG. Wiadomo, ze przed zalozeniem LPG trzeba miec wszystko cacy na benzynie. Oczywiscie zakladalbym juz sekwencje, bo mysle, ze sa juz na tyle dobrze rozezanane, ze nie ma sensu zakladac cokolwiek innego. Jezeli bede zakladal LPG to juz dobrze doinwestowana instalacje, zeby nie widziec roznicy w mocy.
maciej napisał/a:
Perez napisał/a:
Komplet poduszek silnika to juz kilka tysiecy zlotych.
O takiej awarii w tym modelu też nie słyszałem...
Tutaj akurat mnie Tomi nastraszyl jak kiedys chcialem kupic 827.
maciej napisał/a:
Cytat:
Poza tym Rover z silnikiem Rovera to prawidziwy Rover, a nie Honda
W budzie Hondy?
Toś sobie teorię dorobił.
To taki zarcik, stad emotek na koncu
Poza tym jakos zaczynaja mi sie podobac silniki Rovera. Seria T to ponoc udany silnik i moze wyda sie to glupie, ale nawet pokrywa zaworow mi sie podoba.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Wlasnie chodzi mi o to co powiedziales wtedy, ze nie pomoze na dlugi nawet regulacja zaworow.
Ale to jest bez problemów do ogarnięcia - sprawdzasz tylko szczelność rurek i podciśnienie w kolektorze i wszystko jasne.
Poza tym znów - nie słyszałem, żeby 827 to się zdarzało - w R600 to częste, ale w R800 raczej nie.
Chyba źle mnie zrozumiałeś.
Perez napisał/a:
Tutaj akurat mnie Tomi nastraszyl jak kiedys chcialem kupic 827.
A powiedział Ci ile osób pytało o te poduszki?
Bo do 2.0 ti pewnie też znajdziesz kilka kosmicznie drogich części, tylko nikt ich nigdy nie potrzebował.
Perez napisał/a:
To taki zarcik, stad emotek na koncu
A mój nie?
Dałem więcej emotek od Ciebie.
Perez napisał/a:
Poza tym jakos zaczynaja mi sie podobac silniki Rovera. Seria T to ponoc udany silnik i moze wyda sie to glupie, ale nawet pokrywa zaworow mi sie podoba.
Hehe... No mojej serii K to po prostu 30 KM brakuje do tej budy i nic tego nie zmieni.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
hvil, to nie jest seria K tylko seria T i jest bardziej odporna na wszelkie przeróbki .... o ile wiem, to chyba marrkus ma 620ti z gazem i to już dość długo ... moze coś wiecej by powiedział jak się sprawuje auto
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
zle znosza, mi proponuje znajomy gazownik u którego już lata wóz robię instalację BRC całą do 1.8T <podobno jakaś tam wersja, co 1.8T grupy vag na tym jeździ i bardzo dobrze jest> ale po przeanalizowaniu wielu wypowiedzi w necie, mechaników i swoich doświadczeń śmiem twierdzić że gaz przy turbo to średnia sprawa
Ja bym nie generalizował. Problemem nie jest sam podtlenek a fachowcy. Znam osobiście zagazowane 1.8t z grupy vag i nie słyszałem, aby były z nim problemy.
Co do turbiny to jest tak samo jak t.dieslach trzeba się nauczyć jak takim autem jeździć. A wyższa temperatura to to będzie jak instalacja zostanie źle zamontowana (czyt. po taniości).
Perez nie bój się LPG bo to czysta ekonomia, jeśli ktoś umie liczyć.
Mój R600 ma ok 150k natrzaskane na gazie z czego połowa na II gen. a reszta na IV gen i żebym miał w nim jakieś problemy z gazem? Żadnych.
No i gratuluje zakupu. Sam się na takiego "czaje" od kiedy kupiłem R600 najlepiej w dwóch furtkach, no ale mi teraz plany się zmieniają i kombi potrzeba....
Perez nie bój się LPG bo to czysta ekonomia, jeśli ktoś umie liczyć.
Mój R600 ma ok 150k natrzaskane na gazie z czego połowa na II gen. a reszta na IV gen i żebym miał w nim jakieś problemy z gazem? Żadnych.
Ja sie gazu nie boje, bo sam mialem 600 z gazem i kilka innych aut tez. Ogolnie prawdziwy ze mnie "gaziarz", tylko slyszalem, ze silnikow turbo nie powinno sie gazowac.
Musze sobie jeszcze przeliczyc ile jezdze teraz, bo ostatnio zaczalem jezdzic mniej i zobaczymy, czy wogule sie zwroci. Na pewno nie bede oszczedzal, bo ja nie oszczedzam na autach. Do 600 kupowalem nawet filtr powietrza w oryginale, a u Tomiego to powinienem miec karte stalego klienta
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sro Lut 16, 2011 14:09
no ja tez tak słyszałem a podobno to wpływa głownie na życie turbawki bo reszta elementów jest podobnej konstrukcji jak bez suszarki:)
p.s. mi za to brc instalacje jak w 1.8T vaga chcą 3100zł z wlewem w klapce.
P.s. jak zalozysz to moze za pol roku ja sie skusze.:-)
Ja bym naszych silników serii T czy K nie porównywał do vaga, to całkiem inna budowa:)
hvil, no wlasnie o to mi chodzi, bo nie chcialbym zmieniac smigielka.
Jak zaloze to na pewno po pewnym czasie sie podziele doswiadczeniem jak zawsze z reszta
BRC bym nie chcial, bo w Warszawie jest problem z jej serwisowaniem, bo malo kto ma program. Ja bym raczej szedl w Staga, ale i tak instalacja raczej mieszana. Tylko, ze duze wtryski, i zakladalbym od razu instalacje na silniki pod 300KM, bo wtedy nie ma takich strat mocy. W 623 byla instalacja na 160KM, a silnik ma 158KM i czuc bylo malutki spadek mocy.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
kasjopea, dokladnie tak
hvil, A co to za roznica jaki komputer? Roznica tylko w tym czy mozna go podpiac pod kompa i jak latwo sie reguluje.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Do tego silnika zasadniczo można założyć golasa (czyli I albo II generacja), ale wiąże się to z zamontowaniem malutkiego mikserka, no i babranina w kompensacje. Efekt będzie taki, że auto będzie słabe na benzynie i jeszcze słabsze na gazie. Można sie bawić w BLOSa, ale tu też będą problemy z wysysaniem gazu. Do turbo najlepiej montować sekwencje. Nawet najgorsza sekwencja będzie lepsza od najlepszego golasa. Zenita na valtekach założysz już za mniej niż 2000, a za golasa będą wołać od 1500 do 1800. Nie warto. Nie sądzę, aby gaz negatywnie wpływał na turbosprężarkę.
Silniki 2,0turbo serii T mają tą podstawową wadę, że ciężko jest znaleźć egzemplarz w dobrym stanie. Te silniki nie lubią dużych przebiegów, dlatego właśnie do R800 najbardziej polecanym silnikiem jest 2,7 który jest idiotoodporny, a przy tym praktycznie niezniszczalny. W R800 ten silnik montowany był głównie z przekładnią automatyczną, co dla niektórych może być wadą.
P.S. Jakbyś był chętny to posiadam dół do takiego silnika 10km (dosłownie) po remoncie.
Ja widziałem ferrari, hummera H3 i Lancera EVO 7 albo 8, wszystkie w gazie, nawet wiem kto je gazował. Oczywiście nie chodziło o oszczędność tylko o zasadę, a dokładniej to o reklamę firmy montującej instalacje.
to już nie chodzi czy stać czy nie tylko trochę kicha... widziałeś kiedyś porsche w gazie?
Tak widziałem porsche cayenne zagazowane. Ma je znajomy właściciel stacji LPG. Jakoś nie uważam, żeby to była kicha. Jak już mówiłem:
Cytat:
Punkt patrzenia zależy od punktu siedzenia.
Zobaczcie na alledrogo ile t.benzyniaków jest zagazowanych, głównie vw/audi, volvo, saab. Dla mnie żadna kich tylko czysta ekonomia. Oczywiście jeśli ktoś kupuje turbo benzynę z myślą o modzeniu (jak Ty dobryziom) montaż LPG mija się z celem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum