Można też tuningować silniki doładowane z gazem, właśnie dzięki instalacji gazowej. Widziałem wydruki z hamowni skody octavii RS 1 generacji, która na gazie była mocniejsza od benzyny o dobre 20KM, a żeby było jeszcze śmieszniej auto pochodzi i porusza się po terenach UK, a gaz był zakładany w PL.
[ Dodano: Sro Lut 16, 2011 18:23 ]
P.S. Wracając do tematu. Widzę, że świeci się lampka SRS. Standard w tym modelu, nawet nie zawracaj sobie głowy w próbę podpięcia auta do kompa w celu skasowania tej kontrolki.
Z ABS powinno być łatwiej.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 16, 2011 18:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zobaczcie na alledrogo ile t.benzyniaków jest zagazowanych, głównie vw/audi, volvo, saab. Dla mnie żadna kich tylko czysta ekonomia. Oczywiście jeśli ktoś kupuje turbo benzynę z myślą o modzeniu (jak Ty dobryziom) montaż LPG mija się z celem.
no właśnie o to chodzi jak chcesz LPG to po jakiego kupować samochód turbodoładowany... ja rozumiem ekonomiczny sens LPG i go pochwalam ale do tego celu lepiej sobie kupić zwykłe NA.
Odnośnie zagazowanych EVO, Porsche jako reklama oki wszystko się da tylko po co...
po jakiego kupować samochód turbodoładowany... ja rozumiem ekonomiczny sens LPG i go pochwalam ale do tego celu lepiej sobie kupić zwykłe NA
Dla mnie właśnie z racji umiarkowanego spalania i dużej mocy.
Wiem, że to może nie ma dużego odzwierciedlenia w rzeczywistości, ale jeśli porównać spalanie katalogowe np w R600 hondowskiego F20Z1 o mocy 131KM, a powertraina T-series 200KM to mniejsze ma silnik turbo. Miało by to sens. Większy moment od niższych obrotów=niższe obroty użyteczne=mniejsze spalanie (no i można jeszcze do tego LPG założyć). A jak wiadomo generalnie jeździ się i wyprzedza głównie momentem.
Wracając do tematu. Widzę, że świeci się lampka SRS. Standard w tym modelu, nawet nie zawracaj sobie głowy w próbę podpięcia auta do kompa w celu skasowania tej kontrolki.
Z ABS powinno być łatwiej.
Z ABS to wszystko wiem co robic, pewnie czujnik obluzowany, albo do wymiany, a co zrobic z SRS, bo wiem ze problem w 800, ale co zrobic, zeby bylo ok?
dobryziom napisał/a:
hmmm żeby moim jechać ekonomicznie trasę musiałbym trzymać 80-90km na piątce...
Po trasie jadac kolo 100 spalil mi 8 litrow, wiec nie jest zle.
_papa_ napisał/a:
A jak wiadomo generalnie jeździ się i wyprzedza głównie momentem.
Porownaj sobie 2.0Ti i 2.0 SDI moment ten sam, ale przyspieszenie to zupelnie inna bajka. Przyspiesza sie moca, moment sluzy to pociagniecia towaru
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Gratuluje. Nie wiem czy dobrze pamiętam ale niedawno pisałeś, że kupiłeś BMW 5 na blachach ZWA (zachodnio pomorskie) a teraz widze znowu w naszych stronach byłeś ZST Stargard Szczeciński. Aj widze, że ciągnie Cie w nasze strony . Naprawde fajny "Galeon".
Lata mi brakuje, a lato sie kojazy, wiesz plaza, morze
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Te 2 godzinki do Ciebie tym razem było. Kiedys bylem w Miedzyzdrojach, a to w sumie niedaleko. Zobaczymy, moze w wakacje jakiegos spota styramy.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Porownaj sobie 2.0Ti i 2.0 SDI moment ten sam, ale przyspieszenie to zupelnie inna bajka. Przyspiesza sie moca, moment sluzy to pociagniecia towaru
Bo moc i moment są ze sobą powiązane. No Ja bym nawet nie porównywał tych dwóch silników, bo w t-serii moment jest płaski jak deska w przeciwieństwie do małej górki w l-serii.
Perez będę miał teraz większą motywację aby na wa-wski spot wpaść, by zobaczyć na własne oczy Twój pocisk......
Perez, w tym temacie opisałem dokładnie na czym polegają problemy z SRS w tym modelu i mój patent na rozwiązanie ich na dobre.
[ Dodano: Czw Lut 17, 2011 10:31 ]
W 827 jest taki sam komp SRS jak i w 820, dopiero po 96r był inny w wersjach z dwoma poduszkami i dwoma napinaczami.
Yog-Sothoth, bo troche sie jej balem, wiesz czesci itd. Tomi mnie troszke nastraszyl, poza tym pytales sie czy bym nie wzial Twojej, a ja sedana nie chcialem.
faecd, Dokladnie do Biesiekierzy jechalem. BMW wiecej nie kupie, nie dosc, ze sypala sie elektryka na potege to do tego 4x w miesiacu mialem przeszukanie auta. Dramat i porazka.
[ Dodano: Czw Lut 17, 2011 11:09 ] _papa_, wlasnie moglbys wpadac czasem na spota, bo wbrew pozorom nie masz tak daleko.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Niee swojego nie oddam Pytałem ogólnie czy nie chcesz kupić 800tki. Też chciałem coupe, niestety wtedy kiedy kupowałem nie było za bardzo z czego wybierać, także brałem co jest. Ciebie Tomi nastraszył a ja u niego brałem tanie części
Btw. wersja 197KM?
Co mnie denerwuje w moim - skrzypienie plastików i innych ustrojstw (coś brzęczy w gałce zmiany biegów), wykonanie kokpitu - odkształca się w cholerę, już bym chyba wolał twarde plastiki, no i kiepskie wyciszenie wnętrza. Poza tym jak tylko wsiadam do niego po zrobieniu xx km w Berlingo to od razu poprawia mi się nastrój
wtedy kiedy kupowałem nie było za bardzo z czego wybierać, także brałem co jest.
Dlatego ja czekalem i czekalem....
Yog-Sothoth napisał/a:
wersja 197KM?
Moj to wersja 180, ale silnik bd zmienial, wiec bedzie 197KM
Yog-Sothoth napisał/a:
skrzypienie plastików i innych ustrojstw (coś brzęczy w gałce zmiany biegów), wykonanie kokpitu - odkształca się w cholerę
U mnie wlasnie sie odksztalcilo tak, zeodstaje mocno przy zegarach, widac na zdjeciu na pierwszej stronie tego tematu. Zastanawiam sie jak to poprawic.
Yog-Sothoth napisał/a:
kiepskie wyciszenie wnętrza
Tak jak 600 tego rowniez bede wygluszal W 600 to normalnie wariacji dostalem z tym wyciszaniem i pakowalem gdzie sie dalo.
Yog-Sothoth napisał/a:
Poza tym jak tylko wsiadam do niego po zrobieniu xx km w Berlingo to od razu poprawia mi się nastrój
Ja na mojego wystarczy, ze zerknę, ale jak zrobie silnik to bede mial pewnie te same odczucia co Ty
[ Dodano: Czw Lut 17, 2011 11:45 ]
Jezeli chodzi o radio w drewnie pasujacym do reszty to na allegro teraz jest 827coupe i tez ma radio w takim samym drewnie, tylko Blaupunkta.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
To radio na 100% nie jest fabryczne. Oryginalnie montowano radia Philips (podobne jak w renault) w kolorze szaro-grafitowym (takim jak np przycisk do awaryjnych), które mogły posiadać sterowanie z kierownicy i zmieniarkę.
Odklejająca się deska to standard w tym modelu. Jedynie w anglikach jest to mniej widoczne, ale to pewnie dlatego, że tam nie ma wielu słonecznych, upalnych dni.
Kleiłem to osobiście w trzech egzemplarzach (za każdym razem klejem do szyb) i w każdym po czasie znów odeszło, jednak w znacznie mniejszym stopniu. Co ciekawe klej wytrzymał, została na nim cienka warstwa deski rozdzielczej a reszta odlazła do góry.
Nie wiem czy nie lepiej by było to jakimiś śrubami na wylot przykręcić, główki z góry dobrać płaskie + ewentualnie zamalować - i tak lepiej będzie IMO wyglądało niż odstając Poza tym przy kratkach też się deformuje ten materiał, może złożymy się na odlew z czegoś normalnego?
Ja mam cały czas problem z zimnym silnikiem, czuć że nie chodzi na wszystkie gary bo trzęsie budą jak diesel (+ dymek), po rozgrzaniu już ok. Wymieniałem komplet kopułka + palec + kable + świece + czujnik temp płynu (oba), teraz jeszcze myślę nad wymianą cewki zapłonowej ale nie mogę znaleźć u nas takiej narazie.
Z wyciszaniem też chcę coś zrobić w tym roku, ale chyba nie sam, tylko dam komuś kto to zrobi lepiej i profesjonalniej, sam coś robiłem ale niewiele to dało.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum