Forum Klubu ROVERki.pl :: chip, sdi gdzie w Wielkopolsce
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
chip, sdi gdzie w Wielkopolsce
Autor Wiadomość
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 16, 2011 22:13   

goodhope napisał/a:
by uniknąć komentarzy w stylu :
Henio opornikiem zrobił tyle samo koni co ja programem, a ten naciągacz skroił mnie na grubą kasę.

:ok:

mówiłem ze goodhope to konkretny facet!! (goodhope,przepraszam za takie walenie nazwa firmy ale mimo tego ze bylem u ciebie na rolkach to nie wiem jak masz na imie)

goodhope, przy dalszych upieraniach się do chipa pola, zrób ten chip za 1k zl a za ten "gratis" z kolegi strony zamontuj na chwile "powerbatoa" shamuj a później zrób chip
a na koniec ty lub pola opisze to na forum i już każdy będzie wiedział czy warto czy nie:D
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 16, 2011 22:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
goodhope 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 68
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Lut 16, 2011 23:33   

Mariusz


Tu nie chodzi o to by robić coś komuś na odczepne, ale o to że mam najszczersze intencje, które, jak widać czasami obracają się przeciwko mnie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
berserker8888 



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Jedrzejów



Wysłany: Sro Lut 16, 2011 23:39   

A ja mam takie pytanie. Jakie sa konsekwencje jezdzenia na power butonie?. Co moze sie posypac, na co zwracac szczegolna uwage?? Mialem pare razy taki przypadek, ze przy wyprzedzaniu na wlaczonym turbo pare razy poczulem takie szarpniecie autem
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 10:41   

trzeba uwazac zeby nie przecholować z dawką bo zacznie nierówno chodzic
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 17:37   

goodhope, nie mowie ze na odczepne tylko w celach naukowych:D klient zadowolony i uzytkownicy forum w szczegolnosci ci aut sdi
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
petru23 



Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 10
Skąd: Kielce



Wysłany: Pią Lut 25, 2011 19:44   

czyli reasumując
Wirusa nie opłaca się wpuszczać gdyz za wiele, ale to wiele mniej osiągniemy taki sam przyrost mocy dzięki "boxowi". Rozumiem, iż silnik bez problemu wytrzyma dodatkowe qnie, bez obaw o jego kondycję?
Pytam, gdyż za niedługo nabędę 220 SDI (czekam już na niego) a do tej pory miałem 100KM Zetec-s (troszkę słaby :/ ) a następnie BP05 114KM (tu zdecydowanie lepiej). Jak w pierwszy przypadku było to toczydło, gdzie katalogowe przyspieszenie miało się nijak do odczuwalnego, tym bardziej na trasie tak w przypadku drugiego w pełni mnie zadowalało (poniżej 10s do 100km/h ale trzeba było do 7k/rpm dochodzić, elastyczność przy wyprzedzaniu takie jak trza. Redukcja na 3 i do czerwonego, potem 4 i nie wiesz kiedy 160km/h :grin: oj tak, więcej było zbędne.)
A jak jest z SDI 105KM? Bawić się w ciptjuningi, jakiś boxy, druciaki? Czy jednak R220 SDI lata jak trzeba i nie trzeba nic kombinować?
po zakupie R zostanie mi troszkę gotówki i chciałbym go dopieścić. Fele będa, audio również, zapowiada sie bez większego wkładu "pozakupowego" także niezdrowo zaczynam mysleć o dołożeniu mu troszkę do stada (wiem wiem, dzielenie skóry na niedźwiedziu) ale po prostu nie mogę się doczekać nowego nabytku i troszkę mi się oczka zaczęły świecić jak trafiłem na niektóre posty :roll:
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Lut 25, 2011 21:52   

goodhope napisał/a:
Co innego z R25 na vp44.


To do 25-ki była pakowana vp-44 ?? :hm: Myślałem, że w 25-ce były montowane tylko VP-30.

[ Dodano: Pią Lut 25, 2011 21:52 ]
goodhope napisał/a:
Jeśli ktoś jest pomimo tego wszystkiego zdecydowany na modyfikację oprogramowania, zapraszam serdecznie.


Rozmawialiśmy parę tygodni temu, i w przyszłości się spotkamy :ok:
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 25, 2011 22:07   

Na chipa się wybierasz Jugol? :mrgreen:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Lut 25, 2011 22:10   

Pływak napisał/a:
Na chipa się wybierasz Jugol? :mrgreen:


Jak M.B. Pięniężna pozwoli, to jak najbardziej :ok:
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 25, 2011 22:20   

Hehe jeszcze nie dawno pisałeś, ze nie będziesz robił ani chipa ani nawet pomiaru na hamowni bo box Cię zadowala w 100% :mrgreen:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Lut 25, 2011 22:22   

Pływak napisał/a:
Hehe jeszcze nie dawno pisałeś, ze nie będziesz robił ani chipa ani nawet pomiaru na hamowni bo box Cię zadowala w 100% :mrgreen:


Jak czytasz, nie tylko kobieta zmienną jest ;) , a te ok.130 KM jest kuszące :mniam:
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 25, 2011 22:27   

Zrób u goodhope'a pomiar na tym boxie ciekaw jestem ile faktycznie to daje...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Lut 25, 2011 22:29   

Pływak napisał/a:
Zrób u goodhope'a pomiar na tym boxie ciekaw jestem ile faktycznie to daje...

Jak już tam będę, to na bank przed viruskiem to zrobię, jak oczywiście goodhope się zgodzi :ok:
 
 
petru23 



Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 10
Skąd: Kielce



Wysłany: Pią Lut 25, 2011 22:39   

widzę ze mój post tylko odkopał temat, ale odpowiedzi spodziewać się nie mogę?
Wnioski jako tako już wyciągnąłem z lektury innych, odpowiednich postów, ale chciałbym uzyskać jednoznaczną odpowiedź abym mógł ją skonfrontować ją z moimi wyobrażeniami odnośnie zadanego przeze mnie wcześniej pytania
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Lut 25, 2011 22:45   

petru23 napisał/a:
widzę ze mój post tylko odkopał temat, ale odpowiedzi spodziewać się nie mogę?
Wnioski jako tako już wyciągnąłem z lektury innych, odpowiednich postów, ale chciałbym uzyskać jednoznaczną odpowiedź abym mógł ją skonfrontować ją z moimi wyobrażeniami odnośnie zadanego przeze mnie wcześniej pytania


To dziwne, bo ja na Twoje pytanie znalazłem odpowiedź powyżej. Dobra rada- tuning za 7pln, poczujesz prawdziwą MOC, i to najmniejszym nakładem kosztów :ok:
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 25, 2011 22:46   

Jugol PRAWDZIWĄ moc poczujesz na Chipie a nie na batonie ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Lut 25, 2011 22:52   

Raptile napisał/a:
Jugol PRAWDZIWĄ moc poczujesz na Chipie a nie na batonie ;)


Ale to Twoje zdanie :spoko:

[ Dodano: Pią Lut 25, 2011 22:52 ]
goodhope napisał/a:
Nie mam sumienia naciągać właścicieli tych jak by nie było już tanich aut, na robotę (która musi kosztować ze względu na wkład czynności i czasu jaki trzeba poświęcić) jaka daje nie wiele więcej od szybkiego druciarstwa za kilka groszy.


Fachowcy mają podobne zdanie w tej kwestii :taa:
 
 
goodhope 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 68
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Mar 01, 2011 16:13   

Zgadza się VP30 (jak w transicie czy focusie :mrgreen: ) .
Podobny rodziną sterownik DDE3.0 obsługuje VP44 w BMW, stąd omyłkowy skrót myślowy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 01, 2011 16:33   

Raptile napisał/a:
PRAWDZIWĄ moc poczujesz na Chipie a nie na batonie
Jak skreślisz literkę "h" to się z Tobą zgodzę :d
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 01, 2011 20:06   

tronsek, masz C"h"ipa ze go tak strasznie odradzasz ;) ? Skoro nawet na na maxa rozkreconym batonie sprzeglo sie nie slizgało a na czipie sie slizga to cos w tym musi byc ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR diesel] Kraków, gdzie chip tuning?
more power
rdesto Tuning mechaniczny 11 Czw Lut 14, 2008 17:46
przemciooo
Brak nowych postów Chip 600 ???
sebos18v Tuning mechaniczny 7 Sro Sty 13, 2010 20:18
dobryziom
Brak nowych postów chip do mg zt
cino20 Tuning mechaniczny 8 Nie Wrz 07, 2008 11:13
Tempest
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Chip do SDI 86 km...?
Szymon16 Tuning mechaniczny 1 Nie Cze 02, 2013 02:14
Adrian
Brak nowych postów Chip do 416 Si...
coona Tuning mechaniczny 33 Czw Paź 20, 2011 14:57
slax



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink