Własny polerowaniem to można czasem więcej zaszkodzić niż zrobić...
Tak polerka też musi być wykonana dobrze nie "najtaniej". Koszt wypolerowania takiego autka to mnie więcej 200-300zł zależy od zakładu. Im ciemniejszy kolor tym trudniej go wypolerować ale jak to zrobisz to musisz później dbać i regularnie go woskować swoim środkami bo w jakiś stopniu zdarta jest wierzchnia warstwa lakieru i może szybciej zacząć matowieć ale efekt cud miód i orzeszki. Ostatnio widziałem jak mój kumpel odebrał a6 od polerowania to błyszczała się w słoneczku że aż palce lizać. Nigdy takiego efektu nie uzyskasz samemu polerując jakimiś środkami z marketów.
Własny polerowaniem to można czasem więcej zaszkodzić niż zrobić...
Tak polerka też musi być wykonana dobrze nie "najtaniej". Koszt wypolerowania takiego autka to mnie więcej 200-300zł zależy od zakładu. Im ciemniejszy kolor tym trudniej go wypolerować ale jak to zrobisz to musisz później dbać i regularnie go woskować swoim środkami bo w jakiś stopniu zdarta jest wierzchnia warstwa lakieru i może szybciej zacząć matowieć ale efekt cud miód i orzeszki. Ostatnio widziałem jak mój kumpel odebrał a6 od polerowania to błyszczała się w słoneczku że aż palce lizać. Nigdy takiego efektu nie uzyskasz samemu polerując jakimiś środkami z marketów.
środkami z marketów nie uzyskasz ale np. Turtle Waxem już tak.
Polerka u lakiernika to ostateczność bo oni ścierają klar (ta warstwe bezbarwnego) i po takim zabiegu po paru miesiącach potrafi cały sie złuszczyć bez wyraźnej przyczyny. Znam już 3 takie auta złuszcone i każdy polerował gdzie indziej a jak pytałem lakiernika (po sąsiedzku mam) to mi odradzał polerke bo jak to ujął cholera wie ile razy to już było tarte w Germanii
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
To chyba dopiero wtedy, gdy lakier jest stary i matowy i woskowanie nic nie daje. Póki można to lepiej wosk nakładać niż polerować lakier.
święta racja matowego domowym sposobem nie przywrócisz do stanu świetności wtedy tylko lakiernik ale może sie skończyć tak jak u znajomego polerka a potem malowanie bezbarwnym hehe nie było już czego polerować. Wyjątek stanowi czerwony lakier na samochodach lakiernik mówił ze czasem robi się taki malinowy i wtedy nie ma siły trza dac do polerowania
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
testowaliśmy na Hondzie kolegi fakt ze cały proces od mycia po nakładanie polerowanie trwał prawie 5 godzin ale efekt powalał i utrzymywał się dobre 3 miesiące
Nie dość, że pięknie strzela z migawki, to i obróbkę ma w malutkim palcu
Tak naprawdę thef, to wystarczy dobrze opanować sztukę operowania dwoma filtrami: wyostrzeniem i rozmyciem. Wtedy z badziewia można zrobić cudo. W mojej galerii też są dzieła głównie made by PS - chociaż nie aż tak sztuczne, że lakier to lustro...
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Polecam (z całą odpowiedzialnością) Nu-Finish - Once A Year Car Polish. Wystarczy nawoskować auto góra 2 razy w roku (przed zimą i na wiosnę). Butelka starcza spokojnie na parę lat. Po woskowaniu na wiosnę, jeszcze jesienią, podczas mycia charakterystycznie sklejały się krople wody, czyli wosk był.
Teraz minusy. Wosk dostępny na terenie USA i UK. Ja dosyć długo go szukałem, aż trafiłem na alledrogo 2 butelki i kupiłem
Nie moge znalesc w UK mozesz podeslac jakis link ze sklepu lub e-bay?
_________________ --== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
heh, przyjedź na giełdę samochodwą razem z handlarzynami to zobaczysz jak jadą plakami itp po lakierach efekt jestsuper, do pierwszego umycia dla mnie to w ogole bez sens, bo za cene takiego srodka jak plack czy pronto lub niewiele większą można kupić paste + wosk
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ja kiedyś polerowałem swoją starą mazdę 323. Poszło ręcznie zwykłą pastą TEMPO. ewekt utrzymywał się rok, pewnie mógbły dłużej ale nie pilnowałem częstego mycia i woskowania. Załączam fotki robione niestety komórą ale efekt jest widoczny i na prawdę robił wrażenie.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja polecam do ciemnych aut zestaw Meguiar's Gold Class + Poorboy's World Black Hole + Collinite 476s efekt na czarnym lakierze miażdży. Do wnętrza używam Poorboy’s World Natural Look i powiemtylko, że nigdy więcej żadnego plaka!
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum