Forum Klubu ROVERki.pl :: [All R 2.0iDT] Tani ale nowy oryginalny przeplywomierz BOSCH
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:58
[All R 2.0iDT] Tani ale nowy oryginalny przeplywomierz BOSCH
Autor Wiadomość
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 15:22   

marcinZG, mnie też to ciekawi, ale na razie jakoś nie mam czasu i pieniędzy ;) Teraz muszę olej, OC, przegląd, płyn hamulcowy wymienić, jechać na diagnostykę komputerową, bo mi się zapalają kontroli powyżej 130 km/h, ale na wakacje na pewno skoczę :D
Markzo, u mnie wystarczyłoby więc wymienić silnik? No i hamulce rzecz jasna ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 15:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 17:01   

a nie? hamulce od ZR160/ZS180 lub od H Legend ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 17:50   

Problemem byłaby kasa ;)
Oraz wydatki na paliwo... jednak taka bestia żre benzyny, a tankowanie po 4,70 zł/litr trochę mnie przeraża :mrgreen:
Sprzedać silnik potem nie tak łatwo :P
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 21:27   

Od Opla Astra II G 1.7D jest tez identyczny zastępca Boscha czyli Pierburg który trwalej działa niż Boscha.

o Numerze Pierburg 7.22701.05.0

http://shop2.autotechnik2...f30aea12bf53b43
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Gru 19, 2010 14:04   

i ktoś wymyślił jak rozwiązać problem z przeplywka??
dziś byłem na t4 i prawdopodobnie przeplywka jest już walnięta bo jakiś współczynnik był nie tak ale jowi jeszcze polecił przeczyścić egr-a choć nie wiem czy cos da to

wiec znalazłem przeplywke z wysyłka za 280zl org. boscha od ASTRY
jak cos to brać od astry czy lepiej szukać tego zamiennika PIERBURG.
najlepsze byłoby cos co oszukuje komputer i "podaje Sie" za sprawna przeplywke ale raczej lipa jowi'ego pytałem i niestety nie da się tak zrobić

[ Dodano: Sob Gru 18, 2010 17:51 ]
przeplywka może być trochę padnięta??
czyli nie ma koncha przy 4tys itp ale jest trochę mulasty
jeszcze musze odpiąć i pojeździć tyle ze kiedyś już tak patrzyłem i widziałem mała różnice dołu na + bez przeplywki i duża stratę w górnych obrotach bez przeplywki zobaczymy jak teraz

[ Dodano: Nie Gru 19, 2010 13:43 ]
dziś zrobiłem pomiary na nie do końca suchej ale zawsze czarniutkiej drodze
a wiec mało dokładne ale ilustrujące problem
0-100km/h
odpięta przeplywka 23,3s.
z przeplywka 17,5s.

żeby było miarodajnie bo wiadomo ze z przeplywka prawie do 5tys jechał
zrobiłem jeszcze elastyczność
60-100km/h na 4biegu
odpięta przeplywka 15,9s.
z przeplywka 11,9s.

wynik sądziłbym bardzo kiepski zważywszy na brak kata i wtryski z sdi.
czy przy takich pomiarach można podejrzewać przeplywke??
czy czyścić tego egra i czy on może mięć taki wpływ
wkurza mnie to bo w pewnym momencie jeździł jak przecinak robił nawet a4 125KM na tych wtryskach ale ze to były w czasie jak mi zaczęła turbina olej walić choć pierwsza diagnoza była na wtryski i moje grzebanie to były wtryski sprawdzane regulowane i dopiero stwierdzenie ze w turbo wypchło uszczelniacz czy cos tam i regeneracja (turbo na bank oki bo mierzone manometrem ze przed pompowała 0,9-1,0 bara i teraz to samo) wiec podejrzewałem ze koleś zj..al wtryski wiec te od sdi wyciągam wkładam oryginalne idt no i to dopiero mul
z wtryskami do innego fachowca sprawdzanie i wszystkie mieszczą sie w granicy 190-195barow wiec place za sprawdzenie i do domu
na testbooku jowi stwierdził ze albo ten egr zabrudzony albo przeplywka siada
musze przy czasie wyczyścić tego egra i zobaczymy co innego może być

może ktoś z was ma jakieś pomysły??
z tego co mogę dodać to na 99% układ turbo-silnik jest szczelny
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Gru 19, 2010 15:08   

Zostaw przepływke w spokoju na razie, jest ok.
Odpięcie przepływki strasznie zmiejsza moc silnika, chociaż po odpięciu czy zwalonej czuje się co innego. Przy odpięciu sprawnej czuć, że silnik słabszy jest, a po dodaniu mocy, gdy się odepnie dobrą przepływkę to różnica jest wtedy kolosalna. Przy nietkniętym silniku na odpiętek przepływce mi pokazało 70 KM na hamowni, ale był fajny wykres z dołu, co zresztą można samemu wyczuć.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Gru 19, 2010 16:11   

to co czyscic egr-a?? czy zupelnie wywalic??
jesli przeplywka raczej dobra to jade na hamownie do goodhope zobacze co za wykres wypluje i bedzei dochodzenie co jest nie tak zeby bylo te co najmniej 110+ bo w koncu wtryski i brak kata cos musi dac a jak bedzie 110+ to rozmowa z szpecem na przyszlosc i po zimie na mape
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sob Mar 05, 2011 12:32   

Potwierdzam, ze przepływka z Opla BOSCH 0 281 002 180 podpasowala do IDT , po przelozeniu wkladu, wyszyczszeniu obudowy, smiga jak wsciekly. Spalanie dodam jak zmierze, narazie minimalnie mniejsze sie wydaje, niz na starej, badz odpietej.

Moja refleksja jest taka, ze na nowej przeplywce jedzie lepiej niz na odpietej , co stoi w sprzecznosci, z opiniami z forum, ze przeplywka jest zbedna, ze bez jezdzi super. Moje doswiadczenie pokazuje ze jezdzi z odpietam lepiej niz z zepsuta, ale gorzej niz z nowa, sprawna.

:)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Mar 05, 2011 14:54   

maniaq, czyli potwierdziłeś moje słowa :)
Bez sensu jeździć na odpiętej, bo mimo pozornego kopa z dołu mocy nie ma wcale...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Nie Mar 20, 2011 12:54   

spalanie na dystansie 600 km 6,5 L co uwazam za bdb wynik, bo pierwsze pol baku sprawdzalem jak auto jezdzi :D od dolu do odciecia nieraz ;) drugie pol juz spokojniej, ale dojazdy do pracy po kilkanasice- gora 30 km i gaszenie auta.

Moja po czyszczeniu nie ozyla ;( wiec IMHO nie ma co kombinowac tylko lepiej kupic nowa przeplywke :) jezeli chodzi o IDT ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Mar 20, 2011 14:45   

maniaq, najpierw wyczyścić trzeba, a potem jak coś kupować nowy jak nie pomoże ;)
Mi pomogło jak mi przepływke w oleju z filtra ubabrało.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 28, 2011 22:30   

ja kupiłem tą do Vectry w tamtym roku, do dnia dzisiejszego jeszcze jej nawet nei czyściłem, a autko jak wtedy nabrało chęci do jazdy tak teraz śmiga aż ładnie :)

więc potwierdźmy raz jeszcze - przepływka do Vectry 1.7D pasuje do iTD !! :)
p.s. ja kupiłem u kumpla z hurtowni za 220 pln :D
_________________
Driving is believing !
 
 
 
dzord 




Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 13
Skąd: Pawłowice

MG ZR

Wysłany: Sob Kwi 02, 2011 22:24   

Panowie , w przepływomierzu jest wkład o nr f 00c 2g2 030 i takowy wkład występuje w następujących przepływomierzach:


Bosch 0 280 217 531
Bosch 0 280 218 001
Bosch 0 280 218 004
Bosch 0 280 218 019
Bosch 0 280 218 045
Bosch 0 280 218 108
Bosch 0 281 002 182
Bosch 0 281 002 199
Bosch 0 281 002 207
Bosch 0 281 002 208
Bosch 0 281 002 308
Bosch 0 281 002 309

i jeszcze tu:

OPEL CORSA silniki 1,0 1,2
OPEL silniki DTL
ALFA ROVER FIAT F00C2G2030

no i jeszcze to:

46447503 ALFA ROMEO
46469917 ALFA ROMEO
46533308 ALFA ROMEO
46541253 ALFA ROMEO
46559804 ALFA ROMEO
60814852 ALFA ROMEO
0 280 217 123 BOSCH
0 280 218 001 BOSCH
0 280 218 004 BOSCH
0 280 218 012 BOSCH
0 280 218 019 BOSCH
0 280 218 031 BOSCH
0 280 218 045 BOSCH
0 280 218 051 BOSCH
0 280 218 088 BOSCH
0 280 218 089 BOSCH
0 280 218 108 BOSCH
0 280 218 113 BOSCH
0 280 218 119 BOSCH
0 280 218 120 BOSCH
0 281 002 176 BOSCH
0 281 002 180 BOSCH
0 281 002 184 BOSCH
0 281 002 199 BOSCH
0 281 002 207 BOSCH
0 281 002 208 BOSCH
0 281 002 212 BOSCH
0 281 002 308 BOSCH
0 281 002 309 BOSCH
0 281 002 428 BOSCH
0 281 002 443 BOSCH
0 281 002 447 BOSCH
0 281 002 448 BOSCH
0 281 002 549 BOSCH
0 281 002 554 BOSCH
0 281 002 555 BOSCH
0 281 002 579 BOSCH
0 281 002 598 BOSCH
0 281 002 613 BOSCH
1192 W5 CITROËN
171707 FERRARI
13243690 FIAT
1324369080 FIAT
46447503 FIAT
46447508 FIAT
46469917 FIAT
46472182 FIAT
46533308 FIAT
46541253 FIAT
46559804 FIAT
4655982 FIAT
46784582 FIAT
46811122 FIAT
46811312 FIAT
46824377 FIAT
51774531 FIAT
55187718 FIAT
55193048 FIAT
60802028 FIAT
60814852 FIAT
60816137 FIAT
6081644 FIAT
717359980 FIAT
16400PDDX00 HONDA
28164 4A000 HYUNDAI
500332364 IVECO
504051082 IVECO
28164 4A000 KIA
46447503 LANCIA
46469917 LANCIA
46533308 LANCIA
46541253 LANCIA
46559804 LANCIA
60814852 LANCIA
A116E6059F LOTUS
86009 MEAT & DORIA
22680 7F400 NISSAN
22680 7F425 NISSAN
8 36 584 OPEL
8 36 585 OPEL
8 36 586 OPEL
8 36 588 OPEL
8 36 591 OPEL
8 36 592 OPEL
8 36 593 OPEL
8 36 627 OPEL
8 36 628 OPEL
8 36 629 OPEL
8 36 631 OPEL
8 36 635 OPEL
8 36 644 OPEL
90529673 OPEL
90543282 OPEL
90543463 OPEL
9193149 OPEL
9193533 OPEL
9195729 OPEL
9201425 OPEL
93171355 OPEL
93171356 OPEL
93171760 OPEL
93174129 OPEL
93177718 OPEL
93179927 OPEL
1192 W5 PEUGEOT
7420 774 5 RENAULT
7420 774 533 RENAULT
MHK 101070 ROVER
90543282 SAAB
93171356 SAAB
4662888 SCANIA
5166541 SCANIA
5167879 SCANIA
8 36 584 VAUXHALL
8 36 585 VAUXHALL
8 36 586 VAUXHALL
8 36 588 VAUXHALL
8 36 591 VAUXHALL
8 36 592 VAUXHALL
8 36 593 VAUXHALL
8 36 627 VAUXHALL
8 36 628 VAUXHALL
8 36 629 VAUXHALL
8 36 631 VAUXHALL
8 36 635 VAUXHALL
8 36 644 VAUXHALL
90529673 VAUXHALL
90543282 VAUXHALL
90543463 VAUXHALL
9193149 VAUXHALL
9193533 VAUXHALL
9195729 VAUXHALL
9201425 VAUXHALL
93171355 VAUXHALL
93171356 VAUXHALL
93171760 VAUXHALL
93174129 VAUXHALL
93177718 VAUXHALL
93179927 VAUXHALL
20774533 VOLVO
8627296 VOLVO
8627297 VOLVO
8670112 VOLVO
8670114 VOLVO
8670115 VOLVO
8670263 VOLVO
8670398 VOLVO
9445148 VOLVO
9470640 VOLVO
9545148 VOLVO


w ostatniej liscie nie dam sobie ręki uciąć że jest taki wkład w każdej,ale zapytajcie sprzedawcy bo na tyle przepływek wkłady w nich rozróżniamy tylko 4

F00C2G2030 F002C2G013 F002G2044 F002C2G033 (F002C2044-starszy model wkładu -F00C2G2030)


Obudowa natomiast musi spełniać org rozmiar
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 03, 2011 11:33   

dzord napisał/a:
Panowie , w przepływomierzu jest wkład o nr f 00c 2g2 030 i takowy wkład występuje w następujących przepływomierzach:


a to na pewno sprawdzone dane? bo jeśli tak... to extra :) jest więc wybór duży ! będzie dla potomnych.
_________________
Driving is believing !
 
 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Nie Kwi 03, 2011 19:43   

tak napewno ostatnio znajomy na hurtowni mot. sprawdzał mi po nr przepływki i wyświetliło sie kilka innych marek autek nie tylko R 25
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Kwi 04, 2011 12:18   

update tutaj, troche OT, ale komus moze podpowie, ze nei warto czekac ze zmiana przeplywki, bo na nowej spalanie mi zeszlo do 6,28 w miesice przy b spokojnej jezdzie , + troche korkow warszawskich O_o


Trasa - 7,5 .. ale sie musialem spieszyc, wiec autostrada nadrabialem ;) , powrot spokojny - teraz widze, ze tez bedzie w okolicy 6 max 6,5 , wczesniej o takich wynikach moglem pomarzyc :) wiec warto zmienic jak sie konczy :D jazda na slabej kosztuje wiecej ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Kwi 04, 2011 14:13   

maniaq, to i tak sporo wg. mnie...
U mnie jak butuje go w mieście to mi nie spala więcej niż 6,7 litra. A przecież przylany paliwem konkretnie...
A w trasie to przy wyprzedzaniu tirów non stop 4,3 litra ostatnio ciągle mi wychodziło.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pon Kwi 04, 2011 14:58   

Cytat:
maniaq, to i tak sporo wg. mnie...
U mnie jak butuje go w mieście to mi nie spala więcej niż 6,7 litra. A przecież przylany paliwem konkretnie...
A w trasie to przy wyprzedzaniu tirów non stop 4,3 litra ostatnio ciągle mi wychodziło.


ja pierdziele.... też bym tak chciał... ostatnio na pełnym baku przelatałem 580km :( po mieście... muszę coś z tym zrobić ale nawet nie wiem za co się brać żeby sprawdzić że mi tak dużo pali...
_________________
Driving is believing !
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Kwi 04, 2011 19:51   

Spalanie w trasie mi po tuningu mechanicznym spadło o litr/100 km, a w mieście wzrosło o jakieś 0,4 litra/100 km.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 16:50   

Krzysi3k napisał/a:
Zostaw przepływke w spokoju na razie, jest ok.
Odpięcie przepływki strasznie zmiejsza moc silnika, chociaż po odpięciu czy zwalonej czuje się co innego.

Moc silnika (do 4000rpm) się na 99% nie zmniejsza. a w dolnym zakresie obrotów jest na 100% większa.

Krzysi3k napisał/a:
Przy odpięciu sprawnej czuć, że silnik słabszy jest, a po dodaniu mocy, gdy się odepnie dobrą przepływkę to różnica jest wtedy kolosalna. Przy nietkniętym silniku na odpiętek przepływce mi pokazało 70 KM na hamowni, ale był fajny wykres z dołu, co zresztą można samemu wyczuć.


A ile ma mocy ten silnik z podpiętą przepływką przy 4000rpm? Bo coś mi się wydaje, że właśnie około 70KM...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R-ALL] Bosch EsiTronic 2010 PL
zapal Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Nie Cze 06, 2010 18:40
SyntaX
Brak nowych postów [R All] Zmiana dawki paliwa od a do z, SDi pompa Bosch VP-37
kruszan Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Pią Lut 15, 2013 23:18
fuego_30
Brak nowych postów [Mg Zr 160 Nowy silnik]
Tymoteusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Czw Wrz 27, 2018 15:07
Tymoteusz
Brak nowych postów [iDT]Dobry nowy akumulator z dostępem do cel
Jordan87 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Pią Sty 02, 2015 22:47
Jordan87
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi problem z zamkiem, pomocy! nowy! [R75]
svn Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Pią Paź 11, 2013 20:29
longer86



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink