Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214i] Obroty silnika przy zmianie biegów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214i] Obroty silnika przy zmianie biegów
Autor Wiadomość
tomi83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 186
Skąd: Dmosin



  Wysłany: Wto Kwi 19, 2011 22:27   [R214i] Obroty silnika przy zmianie biegów
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997

Witam, zauważyłem, że czasem a nawet dość często ostatnio obroty nie spadają od razu kiedy wciskam sprzęgło i wrzucam inny bieg. Przez chwilę od puszczenia gazu i wciśnięcia sprzęła stoją w miejscu i dopiero po chwili opadają :cry: Co może być przyczyna??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez tomi83 Wto Kwi 19, 2011 23:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 19, 2011 22:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 19, 2011 22:31   

Zacinająca się linka gazu. Nasmaruj ją i lekko popuść przy przepustnicy. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
tomi83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 186
Skąd: Dmosin



Wysłany: Wto Kwi 19, 2011 22:51   

leszczu19901 napisał/a:
Zacinająca się linka gazu. Nasmaruj ją i lekko popuść przy przepustnicy. :wink:


Mhmm, a silniczek krokowy może mieć na to jakiś wpływ czy tylko steruje obrotami biegu jałowego??

Jak mam ją nasmarować??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Kwi 20, 2011 21:53   

Wg to tak ma być.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
tomi83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 186
Skąd: Dmosin



Wysłany: Sro Kwi 20, 2011 23:34   

des napisał/a:
Wg to tak ma być.


Co tak ma być?? NIe rozumiem odpowiedzi :)

Linka nie zacina się na 100%, dziś sprawdzałem, dodam, że pomimo puszczenia gazu, wciśnięcia sprzęgła obrotu nie spadają od razu, idą jakieś 250 rpm w górę i dopiero opadają...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pistolet 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 335
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Kwi 20, 2011 23:42   

To silnik krokowy się zacina :) Też tak mam. Nie mam nerwów, żeby z tym robić samemu ani czasu nawet jechać do mechanika.
_________________
http://www.autocentrum.pl...ydatki-paliwowe
 
 
tomi83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 186
Skąd: Dmosin



Wysłany: Sro Kwi 20, 2011 23:57   

pistolet napisał/a:
To silnik krokowy się zacina :) Też tak mam. Nie mam nerwów, żeby z tym robić samemu ani czasu nawet jechać do mechanika.


Rozumiem, ze rozkręcałeś go, czyściłeś ale nie pomogło?? Brać się za to samemu??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pistolet 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 335
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 00:09   

Właśnie nie rozbierałem go, bo nie mam do tego cierpliwości, a nie chcę rzucać mięsem jak go nie będę mógł poskładać...

[ Dodano: Czw Kwi 21, 2011 00:09 ]
Ale ADI ładnie napisał jak się zająć silnikiem krokowym tu:
http://forum.roverki.eu/v...ik+krokowy+r200
Jak to zrobisz to podziel się refleksjami :P
_________________
http://www.autocentrum.pl...ydatki-paliwowe
 
 
tomi83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 186
Skąd: Dmosin



Wysłany: Sob Kwi 23, 2011 17:54   

pistolet napisał/a:
Właśnie nie rozbierałem go, bo nie mam do tego cierpliwości, a nie chcę rzucać mięsem jak go nie będę mógł poskładać...

[ Dodano: Czw Kwi 21, 2011 00:09 ]
Ale ADI ładnie napisał jak się zająć silnikiem krokowym tu:
http://forum.roverki.eu/v...ik+krokowy+r200
Jak to zrobisz to podziel się refleksjami :P


Dziś wymontowałem silniczek do wyczyszczenia, w środku dużo czarnego "czegoś", niby sadza, niby kurz, zbite w twardą masę... Wszystko potraktowałem benzyną ekstrakcyjną, domyłem do czysta i poskładałem :) Złożenie silniczka to bardzo prosta czynność, najlepiej jak dwie osoby to robią, jedna trzyma silniczek i trzpień a druga włącza zapłon [wystarczą dwa takie włączenia], nie trzeba odłączać nic od czujnika temperatury :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 200 1.4 '98] Wysokie obroty przy zmianie biegów
Mr_Fredek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sro Lut 16, 2011 16:55
leszczu
Brak nowych postów [R 200 1.4]Spadające obroty,szarpie przy zmianie biegów
rovik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Lut 02, 2011 14:22
leszczu
Brak nowych postów [R25] Stuk przy zmianie biegów
qrpkk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sob Maj 26, 2012 14:59
qrpkk
Brak nowych postów [R25] Opór przy zmianie biegów
Yadziah Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Nie Lis 06, 2011 22:01
Pawell
Brak nowych postów [r200] szarpanie przy zmianie biegow
rudealis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Lut 02, 2013 14:18
kruszan



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink