Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Nie chce palic na wszystkie gary
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Nie chce palic na wszystkie gary
Autor Wiadomość
maveric.npton 



Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: Legnica



  Wysłany: Nie Wrz 21, 2008 14:45   [R200] Nie chce palic na wszystkie gary
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999

Witam!!
Kupilem Rover 214 z uszkodzona uszczelka pod glowica...podczas wymiany zobaczylem ze tlok byl juz wczesniej przez kogos wymieniany (pierwszy od strony kopulki badz skrzyni biegow jak kto woli;p) ale jakos nie "myslalem" o tym. wymienilem uszczelke skrecilem silnik i chcialem odpalic auto...Odpalilem ale mialem z tym problemy bo musialem go troche popilowac...kiedy odpalil zauwazylem ze cos nie rowno chodzi. oazalo sie ze silnik nie pali na ten gar co byl wymieniany tlok. jak odczepilem przedow od swiecy nie bylo zadnej roznicy, po wyciagnieciu nast kabla roznica juz byla duza... sprawdzilem iskre- bardzo dobra, wtryskiwacz podaje paliwo, kompresja ma ponad 10 atmosfer. myslalem ze moze ktos popieprzyl rozdzad jak wymienial ten tlok wiec ustawilem na nowo i okazalo sie ze byl przestawiony o zabek teraz auto jakos lepiej odpala ale dalej nie pali na ten gar...jezeli ktos ma jakies pomysly z tym zwiazane prosze o pomoc bo moje juz sie skonczyly...:(((
Dzieki i Pozdrawiam

[ Dodano: Nie Wrz 21, 2008 14:46 ]
zapomnialem dodac ze jest to silnik osmio zaworowy
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Kwi 25, 2011 11:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Wrz 21, 2008 14:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
McGAJveR 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 294
Skąd: Norraby - Konin

Rover 600

Wysłany: Nie Wrz 21, 2008 14:59   

Spróbuj zamienić świece w cylindrach.
Wykluczysz w ten sposób (lub potwierdzisz) w ten sposób uszkodzenie świecy.
Czasem świeca pod ciśnieniem atmosferycznym (czyli "na zewnątrz") iskrzy normalnie , natomiast pod ciśnieniem może mieć problem.
Przełóż ją więc z czwartego cyl. do np drugiego...
No chyba , że wymieniłeś już cały komplet świec...
Wtedy pomyślimy co dalej!

P.S. Cylindry liczymy począwszy od koła pasowego w kierunku skrzyni biegów.
_________________
http://e-stacja-rna.pl
Tylko muzyka Niezależnych Artystów.
 
 
 
maveric.npton 



Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Wrz 23, 2008 13:12   

wsadzilem komplet nowych swiec i dalej to samo...problem z zapaleniem a jak juz zapali to chodzi ch***wo... jakies inne pomysly??
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Wrz 23, 2008 13:50   

swiece są mokre ? , może padły wtryskiwacze?
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
maveric.npton 



Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Wrz 24, 2008 00:06   

swiece sa mokre a po wykreceniu wtryskiwaczy i probie odpalenia silnika widzialem jak podaja one paliwo...mozliwe ze glownica jest jeb***eta??
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10888
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Wrz 24, 2008 18:40   

skoro świece są mokre to raczej nie ma iskry...
cewka, czujnik położenia wału, palec, kopulka.... cos jeszcze? :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Wrz 24, 2008 23:54   

sTERYD napisał/a:
skoro świece są mokre to raczej nie ma iskry...


no ale przeciez kolega pisze ze da sie go odpalic i chodzi wtedy na 3 garki
wiec iskra musi byc

cisnienie 10 atm nie jest za mocne, ale powinien spokojnie palic,
iskra jest to musi gadac,
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
maveric.npton 



Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 00:08   

zamontowalem dzisiaj nowa kopulke z palcem nowe kable iskra jest 100razy lepsza a mimo to dalej nie chodzi prawidlowo...a jak sie nim przejechalem to na 2, 3 biegu jakos tak dziwnie chodzi jakby troche szarpal/nie mial mocy ale to pewnie ze chodzi na 3 cylindrach...;/
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10888
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 00:11   

jakbyś miał możliwość sprawdzenia oscyloskopem czy iskra jest wtedy kiedy trzeba to byś wyeliminował złe koło zamachowe.... jeśli to jest ok to zostaje tylko cewka i kabelkologia.... :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
maveric.npton 



Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 01:36   

hmm dziwne bo na normalnym akumulatorze nie chce mi za bardzo odpalic...ale jak wsadzilem baterie od diesla to odpalil raczej lepiej...jutro jade po nowa cewke...jezeli nie zadziala to po drodze kupie 5l paliwka zapalki powinny sie znalesc w domu a park niedaleko;))
 
 
McGAJveR 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 294
Skąd: Norraby - Konin

Rover 600

Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 09:46   

Pozostaje mi jeszcze dodać , że może być to nieszczelność któregoś z zaworków w "pechowym" cylindrze... Bądź to uszczelniacz, bądź sam grzybek zaworu...
Nic innego mi w tej chwili do głowy nie przychodzi...
_________________
http://e-stacja-rna.pl
Tylko muzyka Niezależnych Artystów.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 16:26   

maveric.npton napisał/a:
hmm dziwne bo na normalnym akumulatorze nie chce mi za bardzo odpalic...ale jak wsadzilem baterie od diesla to odpalil raczej lepiej

Sprawdź w takim razie podłączenie rozrusznika...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
McGAJveR 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 294
Skąd: Norraby - Konin

Rover 600

Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 16:32   

Jeśli połączenia el rozrusznika będą ok - to będzie to mogło oznaczać , że zespół "szczotki- komutator" niedomagają , bądź siada Ci wirnik na tulejkach i haczy o stojan - co powoduje większe opory samego rozrusznika i w konsekwencji "zastosowanie" mocniejszego akumulatora...
Znam to z autopsji.
_________________
http://e-stacja-rna.pl
Tylko muzyka Niezależnych Artystów.
 
 
 
maveric.npton 



Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 12:41   

I wszystko jasne!!
sprawdzilem jeszcze raz cisnienie na 4cylindrze...tym razem na bardzo goracym silniku i pokazalo mi 4atmosfery:( sciagnelem glowice i okazalo sie ze zawor ssacy jest lekko obkruszony (widac pod lupa) zaraz sie zabieram za wymiane go i mam nadzieje ze bedzie wszystko OK
tak czy owak BARDZO dziekuje za wszystkie posty bo kazdy z osobna uczy cos nowego...
pozdrawiam wszystkich zainteresowanych
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10888
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 12:48   

cóż, takie rzeczy raczej trudno przewidzieć :/
już sie kiedyś zdażyło, że komuś paproch po planowaniu głowicy podszedł, ale od razu miał niskie ciśnienie :roll:
szkoda tylko, że przez dłobiazg jest od nowa ta sama robota :sad:
oby już wszystko było ok :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
maniek122 



Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 4
Skąd: kłodzko

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 25, 2011 11:19   

ja miałem podobna sytuacje okazało sie ze zapłon był przestawiony i wszystko a tez nie pracował mi 1 wtrysk
 
 
tomi83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 186
Skąd: Dmosin



Wysłany: Pon Kwi 25, 2011 11:33   

Przykra sprawa, ktoś wymienił tłok, bo pewnie dostał strzała po zaworach :( Sprawdź wszystkie zawory zanim złożysz głowice... Miałem tak kiedyś w astrze, tłoki uderzyły w zawory, połamały się wszystkie krzywki na kompensatorach :( Niby zawory proste ale jak zrobiłem próbę naftą to leciała na wszystkich :(
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 1,6 97r] Znów nie chce palić
dziki Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Sty 09, 2010 21:05
BayHarborButche
Brak nowych postów [R200]potrzebuje pomocy nie chce palic
ryba1947 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Lis 30, 2010 16:11
ryba1947
Brak nowych postów [r200 1,4 16v] Pali na dwa Gary
bula21 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 17 Sro Wrz 22, 2010 14:52
bula21
Brak nowych postów [MG ZR 1.4] Pali jak na trzy gary
mirussieek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sob Sty 05, 2019 15:18
Saaphyri



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink