pgrad, mam Ci wykres z hamowni wkleić czy sam uwierzysz?
Przy odpiętej max moment 181 NM.
Masz i nie myśl, że pozjadałeś rozumy, jak inni sprawdzali i weryfikowali
A na przypiętej dobrej przepływce na seryjnych mapach 101KM przy 4k rpm ma jakieś 100KM.
Miasto miastu nierowne, trasa trasie, mieszkam pod warszawa i jezdze- czasem to za duze slowo- po tych ulicach O_o
Krzysi3k napisał/a:
A w trasie to przy wyprzedzaniu tirów non stop 4,3 litra ostatnio ciągle mi wychodziło.
IMHO nierealne O_o ja przy super spokojnej jezdzie do 130 bezprzerwy po autostradzie do wloch spalalem kolo 6 L. Tylko ja mam na lato 17 /205 a to juz walec .
Nie wiem jakie roznice moga byc inne, masa ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
maniaq, właśnie u mnie waży 1220 kg po wygłuszaniach wszystkich, audio i innych modach.
W sumie po Białym na pewno mniej spali niż po Wa-wie.
Wcześniej w trasie palił mi koło 5,5 litra, dopiero po chipie spadło mocno spalanie w trasie.
czujnik w 98% tej listy sie zgadza,ale jest tego sporo bo kolega posiadający alfe 147 poszukiwał tego samego czujnika co ja i lista została sporządzona z katalogu w sklepie,a w 98% dlatego że w 2-3 przypadkach są czujniki bodajże 4 pin.
Byl dziś gość u mnie co kupił sobie nowego Pierburg (Nr. 7.22701.05.0) MAF bo jego Bosch MAf padł i auto nie ciągło od spodu jak trzeba Ale jakoś ten Pierburg dziadostwo robi Od dołu nie ciągnie jak trzeba mul jak coś i od 2500rpm dopiero ciągnie ładnie Bo kilku próbach taki wynik uzyskaliśmy:
• Brak MAF -> ładnie sie zbiera od dołu, odcinka przy 4000rpm
• nowy Pierburg MAF(7.22701.05.0) -> mul od dołu, od 2500rpm dopiero kopa dostaje
• zepsuty Bosch MAF umyty -> trochę mniejszy mul od dołu jak Pierburg ale od góry słabszy od tamtego
• zepsuty Bosch MAF + MAFAM -> trochę lepiej od dołu i od góry niż Pierburg ale żadna rewelacja
• Bosch MAF od Opla, trochę zabrudzony już po pol roku -> ładnie się zbiera w całym zakresie jak trzeba ale jeszcze nie do końca jest super
• Bosch MAF od Opla + MAFAM -> banan na buzi i auto jedzie jak szalone na serii
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Trochę mnie dziwią te wyniki. Tego nowego Pierburga na UK forum zachwalają. Że niby nie ma różnicy z MAFAMEM i bez. Ale p/n on ma inny ---> 722 701 090
Wczoraj testowałem nowego Bosha od Astry. Bo mój QAP z 2008 strasznie już mulił na niskich.
Myślę sobie ale ładnie idzie, typowa charakterystyka Boshówki. (miałem porównanie QAP + DIGI oraz starego Bosha)
Ale że normalnie nie byłem wcześniej przyzwyczajony do wciskania pedału w podłogę to tak teraz zaczałem robić. Efekt: mała responsywność w niektórych przedziałach obrotów . Tak by go coś przez chwilke trzymało i po chwili dopiero reagował (wrażenie przelewania, bądź małej ilości paliwa do powietrza) Ten charakterystyczny kop około 2100 zaznaczony choć jeszcze nie tak bardzo jak na lekko zabrudzonej (ze względu na lepszy dół).
No to podpiąłem Digimaf na ustawieniach średnich do bosha i osłupiałem . To jest zupełnie inny samochód. Zbiera się równo od dołu i nie ma takich "martwych spotów" na pedale.
Teoretycznie mafam ma "naprawiać" słabą przepływke wiec spodziewać by sie mogło charakterystyki fabrycznej. Tak jednak nie jest. Charakterystyka jest zdecydowanie bardziej liniowa i znacznie wpływa na przyjemność z jazdy.
Reasumując:
Nowy bosh: dość przyjemna jazda. ladnie na wysokich. Dół jednak ciągle kapryśny.
Bez przepływki wiadomo: super od dołu, słabszy od góry.
2008 QAP W ogóle nie jedzie od dołu. Od góry się nawet rozkręca ale gorzej jak bosh. Bardziej wrażliwy na zmiany temp powietrza.
QAP + DIGI na ustawieniach dla bardzo słabego bosha. Mój pierwszy kontak z mafamem. Ponieważ wcześniej jeździłem na odpiętej to wrażenie od dołu było podobne. Jednak to nie jest to samo,dzwiek silnika trochę inny, czułem jakby go trochę bardziej przelewało(albo inaczej: nie czułem zmiany na +). Góra zdecydowanie lepsza.
Ogólne wrażenie zdecydowanie pozytywne. Można było spokojnie jezdzic nie przejmując się mankamentami przepływki.
Na ustawieniach mocnych, było jeszcze lepiej (subiektywnie) a czarnej chmury nie widziałem.
Nowy Bosh + Digi + ustawienia średnie. Czysta frajda z jazdy. Czuć że samochód się wyrywa do przodu nawet przy delikatnym dotknięciu pedału. Najlepsza kombinacja z powyższych
Jak będę miał czas i osobę do pomocy chciałbym te rezultaty jakoś odzwierciedlić w postaci pomiarów.
Wczoraj wyciągałem przeplywke bo kolega mój miał znów problem ze z nowym Boschem ma molowaty dol
Co ciekawe moja przeplywka z Astry ma środek BOSCH F 00C 2g2 025 a nie jak oryginalna: F 00C 2g2 030
Nie wiem czemu ale na jego nowym Boschie bez MAFAM moja 45 jedzie normalnie u niego jak wsadzi jest mul od dołu
Z MAFAM na jego nowym Boschu w jego autku on znów ma kopa
Wie ktoś może z czego jest F 00C 2g2 025 Tak samo pracuje jak nowy F 00C 2g2 030. Ale co gorsze moja przeplywka w środku jest cala czarna i będzie miała kąpiel za niedługo bo to winna głupiej odmy
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Witam! Pisze ponieważ nic na temat nie znalazłem czy wie ktoś jaki zamiennik zastosować do przepływomierza BOSCH 0281002120 jest to ten na 4 styki. Występuje on w rover 400 2.0tdi i jak niektórzy piszą 2.0 sdi
o to ciekawe to bardzo dziękuje za odpowiedz pozdrawiam
[ Dodano: Nie Lip 03, 2011 01:14 ]
a czy wie ktoś może jakie mają być napięcia w kostce od przepływki bo chyba mam coś nie tak z instalacja i chce dojść co i gdzie bo ostatnio u mnie cuda się dzieją z tym wszystkim
Remi55,
Okazuje się, że nie do końca. Trzeba porównać liczbę pinów. U mnie jest 5, a w drugiej aukcji 4. W pierwszej nie widać, więc muszę podzwonić.
[ Dodano: Pon Wrz 12, 2011 14:49 ]
BINGO!
Opłaciło się wszystko dokładnie sprawdzić. Zamówiłem już przepływkę z wkładem takim samym jak u mnie (5 pinów) - 189 zł już z wysyłką
P.S. Zamówiłem części łącznie za 915 zł:
186 zł - podnośnik szyby + klamka zewn.,
425 zł - rozrząd kpl. (pompę udało się "odmówić", bo podobno zbędna!)
115 zł - 4 filtry
189 zł - przepływka
---> i pewnie w piątek jadę do warsztatu...
(Bo R45 mam od 1 sierpnia, więc go jeszcze ogarniam)
_________________ Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
U mnie przepływka z Opla smigała do zeszłego tygodnia,teraz pojazd stoi u elektromechanika,zwarcie tu zwarcie tam,przepływke spaliło,potem jeszcze 3 poszły,zwarcie w instalacji.instalacja wymieniona ale tym razem czekam na oryginał bo fachman powiedział że albo oryginał albo tego nie robi.
Ale na wkładce z opla dawał rade disel, spalanie w trasie 5.8,po miescie 7,a noga waży,prędk. książkowa a jeszcze by sie turlał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum