Forum Klubu ROVERki.pl :: [r420 sdi 2000r] chip czy warto ???
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r420 sdi 2000r] chip czy warto ???
Autor Wiadomość
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 12, 2011 17:10   

Remi55 napisał/a:
Diesle spokojnie da rade KV6 :razz: Juz nie raz były ogłoszenia MG ZR IDT pod hasłem Porsche-Killer :mrgreen:
:hahaha: :hahaha: a sie uśmiałem
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Mar 12, 2011 17:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 12, 2011 22:05   

:fura: :glupek2:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Nie Mar 13, 2011 09:35   

Markzo napisał/a:
to czekam na lanie na zlocie

zobaczymy co da sie zrobić ;)
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 13, 2011 10:22   

jak się uda być na zlocie to będie kolejka do mnie w celu spuszczenia mi łomotu :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
nygus1986 



Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 26
Skąd: Walim



Wysłany: Pią Cze 03, 2011 18:06   

Witam ponownie.to ja zalozylem ten temat pytajac sie czy warto zchipowac SDI 105KM. A wiec w polowie marca pojechalem do firmy CTRONIC.PL (promocja 700zl) i skusilem sie na chipa po wielu testach i poprawkach ( solidny tuner na poziomie z wiedza,POLECAM) wyszlo z sweryjnych 103 KM i 217 NM na 121 KM i 255 NM turbo podkrecone o 0,1 bara aby zlikwidowac dymienie.A wiec autko nie pali wiecej jezdze do pracy codziennie 25kilometrow i nie zaobserwowalem zmiany co do spalania ( teren górzysty okolice walbrzycha i swidnicy) w trasie mysle ze spadnie chociaz jeszcze nie probowalem ale 5 bieg zrobil sie delikatniejszy i bardziej podatny na reakcje gazu w 4/5 osob jadac pod umiarkowana gorke lub przy wyprzedzaniu juz nie musze redukowac na 4 bieg oraz mniej potrzebuje operowac biegami wiec mysle ze w trasie spadnie spalanie.
TROCHE TECHNIKI--- wiecej nie mozna wycisnac mocy bo wtryski nie sa tak wydajne i zaczynaja lac, turbo podkrecone o 0.1 bara bardziej swista trzymajac silnik na 2400 obr obojetnie w ile osob i na jakim biegu nie slabnie pod gorke ale jedzie jak czolg nie meczac sie po wcisnietym gazie do podlogi doslownie do podlogi nie dymi ani krzty jak bede mial skaner wrzuce wykres z hamowni. Macie pytania piszcie to pogadamy polecam dodam ze w tej chwili przebieg autentyczny to 230 tyś kilometrow a silnik zdrow jak ryba.
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 03, 2011 21:28   

nygus1986 napisał/a:
nie meczac sie po wcisnietym gazie do podlogi doslownie do podlogi nie dymi ani krzty

to jakis wyjatek bo diesel ma to do siebie ze jak przycisniesz musi zakopcic nawet seryjny i praktycznie nowy
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
nygus1986 



Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 26
Skąd: Walim



Wysłany: Pią Cze 03, 2011 21:46   

jak przycisniesz to widac spaliny ale nie czarne, poprostu nie wiem jak to opisac ,,przezroczyste bezbarwne . nie maja zadnego koloru
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Cze 04, 2011 01:01   

nygus1986 napisał/a:
promocja 700zl


ile :shock: I to do SDI pogięło faceta :neutral: Jeszcze do IDT rozumiem taka cenne bo więcej zabawy z mapami jest ale w SDI to góra 100zl :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
nygus1986 



Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 26
Skąd: Walim



Wysłany: Sob Cze 04, 2011 14:31   

Naprawde buhaahhhaaa !! ! trzeba wyciagnac komputer, wylutowac kosc, wprowadzic nowe wartosci, zaprogramowac, wlotowac kosc , wpiac komputer i zmierzyc na hamowni i tak ze 5 razy zanim dojdzie sie do optymalnych dobrych parametrow zabawy to niema czlowieku z IDT i np silnikami VW bo sa na zlaczu OBD2 i wartosci programuje sie w locie podpinajac tylko komputer w aucie nic prostszego a i nawet taka usluga kosztuje 1000- 1500zl zalezy od tunera okolice wroclawia takie sa ceny slabsi tunerzy nawet nie robia chipa takich komputerow jak rovera z przed 2000 roku bo duzo zabawy. posledz oferty ile kosztuje chip w profesionalnym zakladzie moj znajomy zrobil u JETRONIC we wrocku AUDI B6 2004 rok 1,9 TDI 6 biegow ze 130 koni na 170 lata jak samolot spalanie akurat u niego wzroslo o 0,5 litra ale jak pisze odlot 170 koni i chyba 370 NM pali mu 6,5-7 litrow ropy przy takich osiagach, usluga kosztowala 1500zl nie wiem co ty chcesz dostac za 100 zl pomyliles sie bardzo.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Cze 04, 2011 16:32   

nygus1986 napisał/a:
pomyliles sie bardzo.


Remi troszke zanizyl te 100 zl ;) w granicy 200 zl za wgranie gotowca z innego SDi 700 zł za taki przyrost troszke lipa jak za takie parametry. 125-130 i 270 Nm bez mocnego zyłowania

Tymbardziej ze seria ma 105 i 220 nm przy bodajze 2750 obr
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
nicco_nuwai 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 172
Skąd: Władysławowo



Wysłany: Nie Cze 05, 2011 09:19   

nygus1986 napisał/a:
trzeba wyciagnac komputer, wylutowac kosc, wprowadzic nowe wartosci, zaprogramowac, wlotowac kosc , wpiac komputer i zmierzyc na hamowni i tak ze 5 razy


z calym szacunkiem, robota pod gore...

raz kompa wyciagasz, rozutowywujesz kostki, wlutowywujesz gniazdo pod eeprom, potem juz tylko wkladasz / wyjmujesz same eepromy - bez kombinowania i ryzykowania ze uszkodzisz pady lutownicze w plycie albo przegrzejesz sam eeprom.

pozdr.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Cze 05, 2011 09:30   

I pewnie tak zrobili :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
nygus1986 



Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 26
Skąd: Walim



Wysłany: Pon Cze 06, 2011 16:49   

no wlasnie Panowie gotowca a tutaj gosc pisal program indywidualnie do mojego silnika i jego stanu technicznego od 125KM wtryski juz zaczynaja lac. wiec rozsadek wziol gore i 121Km i okolo 260NM jest rozwiazaniem poprostu inteligentnym zreszta te silinki nie sa tak podatne na CHIPA jak np VW niestety seria byla 103Km i 217NM jakos tak teraz brakuje mi 6 biegu bo 5tka tak latwo sie kreci ze az brak 6 w trasie. 700zl to uczciwa cena bo inni biora 1000 - 1500zl a zreszgta on mogl mi zrobic 130KM ale co po kilkunastu tysiacach byloby z silnikiem kazdy kto ma troche oleju w glowie wie !! !
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Cze 06, 2011 18:28   

nygus1986 napisał/a:
no wlasnie Panowie gotowca a tutaj gosc pisal program indywidualnie do mojego silnika i jego stanu technicznego od 125KM wtryski juz zaczynaja lac. wiec rozsadek wziol gore i 121Km i okolo 260NM jest rozwiazaniem poprostu inteligentnym zreszta te silinki nie sa tak podatne na CHIPA jak np VW niestety seria byla 103Km i 217NM jakos tak teraz brakuje mi 6 biegu bo 5tka tak latwo sie kreci ze az brak 6 w trasie. 700zl to uczciwa cena bo inni biora 1000 - 1500zl a zreszgta on mogl mi zrobic 130KM ale co po kilkunastu tysiacach byloby z silnikiem kazdy kto ma troche oleju w glowie wie !! !


kolego nie wierz w cuda wyszło akurat tylke bo taka hamowania na innej wyszło by pewnie ciut innaczej + lub - ... masz 100% gotowca bo nikt przy tych sinikach nie kombinuje bo to strata czasu a i tak nic nowego nie wymysli...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 06, 2011 19:33   

Fajny Rym który wymysliłem " Nie lejesz , nie jedziesz" :rotfl:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
nicco_nuwai 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 172
Skąd: Władysławowo



Wysłany: Pon Cze 06, 2011 20:59   

nygus1986 napisał/a:
a tutaj gosc pisal program indywidualnie do mojego silnika


tutaj nie ma co "pisac", zapina mapy zczytane w program, pokazuje sie mu w 2 oknach parametr mapy, w formie cyfrowej kolumny ilosc paliwa/% otwarcie przepustnicy/obciazenie i w formie wizualnej 3 wymiarowa krzywa.

cale "pisanie" polega na podlaniu nieco wiekszej dawki w danym zakresie % otwarcia przepustnicy/obciazenia silnika - tyle filozofi....

dobryziom napisał/a:
masz 100% gotowca bo nikt przy tych sinikach nie kombinuje bo to strata czasu a i tak nic nowego nie wymysli...


dokladnie, tak samo przypuszczam, mozna delikatnie modyfikowac istniejace juz gotowce i/lub orginalna mape - wiecej nie wyczaruje...

nygus1986 napisał/a:
700zl to uczciwa cena bo inni biora 1000 - 1500zl


tez mam chipa w sdi i placilem znacznie mniej niz Ty kolego, a mam zrobione na podstawkach pod eeprom, w kazdej chwili moge wsadzic sobie seryjne kostki lub jakiekolwiek inne ktore mi gdzies wpadna w reke pod tego kompa.


ale nikt tu niczego nie neguje - wazne ze jestes zadowolony z zainwestowanych pieniedzy - to sie liczy :)

pozdrawiam
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 06, 2011 23:34   

hehe.. ja wiem jak wygląda chip tuning bo robię to u siebie w IDT, i tez było wyciąganie kompa, wylutowac kości, wlutować podstawki, zgrać wartości na chipa i wsadzić chipa i gotowe. Ale mi tam robota :wink:

Programator do chipów na allegro kosztuje ok 150zl :roll: Zgrać i nagrać to każdy potrafi :wink:

Ale żeby płacić więcej za lutowanie, no cóż :wink:

A z tymi mapami to nikt nie pisze indywidualnie tylko jedynie zmniena pewne wartości w obrazie mapy. Jak masz WINOLS to tam wszystko ładnie widać co gdzie i jak trzeba zmienić. I w IDT nawet widać bardzo fajnie co wystarczy pozmieniać.

Sama hamownia kosztuje tez ok 100-150zl :wink:

Za suma summarum 400zl bym się jeszcze zgodził jak w tym jest hamownia :wink: :wink:

Adrian powinien chyba otworzyć zakład Chip-Tuningu :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 07, 2011 16:13   

nicco_nuwai napisał/a:
a mam zrobione na podstawkach pod eeprom, w kazdej chwili moge wsadzic sobie seryjne kostki l



A ja mam pstryczek :mrgreen: przełącznik pomiędzy mapami :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
nygus1986 



Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 26
Skąd: Walim



Wysłany: Wto Cze 07, 2011 17:13   

Powiem tak nigdy tego nie robilem a autem jezdze codziennie do pracy kombinowac z kompem nie chcialem lepiej dolozyc pare stowek i miec gwarancje 9nie lubie zabawy i meczarnii).Zbieram kase w przyszlym roku jak nic sie nie zmieni to sprzedaje Roverka i kupie cos nowszego.Chuba ogloszenia sprzedazy na forum sa legalne??
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 07, 2011 18:44   

nygus1986, tez duzo jezdze ok 2 tys miesiecznie ;0
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Układ dolotowy-warto ingerować czy nie warto ??
Gość Tuning mechaniczny 11 Sro Kwi 04, 2007 17:51
HaDeSsS
Brak nowych postów Chip 600 ???
sebos18v Tuning mechaniczny 7 Sro Sty 13, 2010 20:18
dobryziom
Brak nowych postów chip do mg zt
cino20 Tuning mechaniczny 8 Nie Wrz 07, 2008 11:13
Tempest
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Chip do SDI 86 km...?
Szymon16 Tuning mechaniczny 1 Nie Cze 02, 2013 02:14
Adrian
Brak nowych postów Chip do 416 Si...
coona Tuning mechaniczny 33 Czw Paź 20, 2011 14:57
slax



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink