MaTiX_lama, A jakieś daty produkcji są te zegary nowe? gdzie powinna być naklejka z nr i roku plastiku
Wygląda mi to trochę na to ze zegary są z Roverku po koniec 2004 roku jak taki układ jedno elementowy jest.
Wczoraj oglądałem te zegary i na tej naklejce była data 05.10.02, także no nie wiem...
[ Dodano: Czw Lut 11, 2010 09:43 ]
W końcu się uporałem z tą kontrolką z ABSu Faktycznie mój pomysł okazał się dobry:
MaTiX_lama napisał/a:
Wpadłem dzisiaj na taki pomysł, żeby może po prostu dołożyć układ obrotomierza ze starego licznika do nowego i odpowiednio to połączyć. Tak, żeby za obroty był odpowiedzialny układ z nowego, a za ABS ten ze starego Trochę z tym będzie zabawy, ale może zadziała
Wziąłem więc ten układ ze starego licznika i podłączyłem; wiadomo plus do plusa, minus do minusa. ABS-In podpiąłem do tego kabelka którym wchodzi sygnał ABS do licznika (patrząc na licznik od tyłu - kostka po prawej stronie, pierwszy pin od środka (przy zaczepie) w stronę dołu), natomiast ABS-Out bezpośrednio do kontrolki ABSu. Oczywiście z nowym liczniku trzeba było przeciąć ścieżkę odpowiedzialną za sygnał ABS Teraz kontrolka zachowuje się tak jak dawnej (gaśnie na chwilę po przekręceniu kluczyka) Może trochę kombinacji z tym było, ale w końcu działa
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 11, 2010 09:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam, odnowie temat tyle, że ja mam pytanie dotyczące wejść.
Na zdjęciach opisałem które są w mojej 200 a których brakuje.
Pytanie jest takie: Czy wejście zaznaczone kolorem zielonym na zdjęciu starego licznika musi być żeby działał ten z 25? I czy te kable które idą do wyświetlacza to muszą być z końcówki czy można jakoś samemu je zrobić?
_________________ Czasami piszę z telefonu, wybaczcie mi wtedy brak PL znaków:)
Ja nie mam ABS u siebie więc to nie problem z tą żarówka. Chodzi mi głownie o wejście, które jest zarówno w moim liczniku jak i w liczniku z 25 (te z zielona linią na zdjęciu starego licznika). Do czego ono jest?
_________________ Czasami piszę z telefonu, wybaczcie mi wtedy brak PL znaków:)
Odświeżę starego kotleta, bo mam pytanko.
Chcę sobie zmienić licznik na te od ZR. Z tego co czytałem w tym temacie to od R25 podejdą bez problemu do R200, więc od ZR też pewnie podejdzie.
No i tera mam dwa pytanie:
1.Licznik prędkości w ZR kończy się na 240km/h, a w R200 i R25 przy 220km/h. No i teraz czy taki licznik od ZR, może przekłamywać prędkość
2.Chodzi o ogólne przejechane kilometry. Czy da się to jakoś zmienić Na te co mam teraz najechane
Odświeżam, poniewaz mam taki problem zrobiłem obydwa mody zeby chodziły zegary od 25 w r 200 i jest tak, że chodzi obrotomierz tylko, pali sie stan licznika ale nie chodzi prędkościomierz. Zrobiłem wszystko jak we wczesniejszych modach i nic. Dodam tylko, że przy prędkości ok 130-140k/h (4 tys obrotów na 5 biegu) delikatnie wychyla sie predkosciomierz na ok 10 km/h. Spotklał sie ktos kiedys z takim czymś? Dodam ze mam Roverka z 98 roku.
VincentVega, może masz zegary od r25 1.8,tam jest inna skrzynia a co za tym idzie pewnie inny impulsator. Zdaje się kolega Camaro17 miał podobny problem tyle że w r400, jemu też zegary od ZS'a 1.8 nie chciały śmigać .
[ Dodano: Sob Lip 02, 2011 22:38 ]
leszczu napisał/a:
1.Licznik prędkości w ZR kończy się na 240km/h, a w R200 i R25 przy 220km/h. No i teraz czy taki licznik od ZR, może przekłamywać prędkość
Na pewni nie! Ja mam tak samo u siebie przeszczepiałem zegary od r45 i am też jest skala do 240, a u mnie oryginalnie była do 220,wskazania są prawidłowe, po prostu do skali jest dołożone 240km/h
[ Dodano: Sob Lip 02, 2011 22:38 ]
leszczu napisał/a:
1.Licznik prędkości w ZR kończy się na 240km/h, a w R200 i R25 przy 220km/h. No i teraz czy taki licznik od ZR, może przekłamywać prędkość
Na pewni nie! Ja mam tak samo u siebie przeszczepiałem zegary od r45 i am też jest skala do 240, a u mnie oryginalnie była do 220,wskazania są prawidłowe, po prostu do skali jest dołożone 240km/h
Slax Nie mam pojęcia od jakiej wersji silnikowej są te zegary, są one z białymi tarczami prawdopodobnie są to zegary od Streetwise'a ? jest jakiś haczyk żeby to ruszyło?
Oj VincentVega. Kupiłeś zegary od R25 po liftingu i to jeszcze od diesla, a w opisie masz że masz benzynkę. A nawet jakbyś je podłączył i działały to i tak by liczyły w milach.
Oj VincentVega. Kupiłeś zegary od R25 po liftingu i to jeszcze od diesla, a w opisie masz że masz benzynkę. A nawet jakbyś je podłączył i działały to i tak by liczyły w milach.
gdzie od dizla? przecież obrotomierz jest wyskalowany do 8 tyś, w przypadku dizla było by to mniej
[ Dodano: Nie Lip 03, 2011 20:54 ] VincentVega, jest jeszcze taki myk, że w nowszych roverkach zdaję się dane do licznika prędkości brane są z ABS'u a w starszych z impulsatora w skrzyni biegów, gdzieś chyba też, zdaję sie w temacie Remiego55, ktoś pisał że w nowszych roverkach były inne impulsatory
leszczu napisał/a:
Oj VincentVega. Kupiłeś zegary od R25 po liftingu i to jeszcze od diesla, a w opisie masz że masz benzynkę. A nawet jakbyś je podłączył i działały to i tak by liczyły w milach.
gdzie od dizla? przecież obrotomierz jest wyskalowany do 8 tyś, w przypadku dizla było by to mniej
Rzeczywiście. Sorry za wprowadzenia w błąd.
VincentVega napisał/a:
Czyli siłą rzeczy te zegary do mojego Roverka nie podejdą?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum