Chce ci się płacić za przesyłkę Nie masz gdzieś w pobliżu jakiegoś sklepu z częściami
No wiesz teściu przybył do mnie w czwartek po południu i postawił zadanie a ja się podjąłem . Człowiek w sile wieku , tam gdzie mieszka to inni na nim zarabiają więc dlatego ja sie zobowiązałem . Osobiście mam passata w dizelku i takie wymianki robię sam . A tu dodatkowy stres aby coś nie z krzanić a o cenach będę może myslał dopiero po niedzieli.
Dzięki
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Lis 15, 2011 22:32
CO jak co ale filtry warto brać firmowe. Nawet polski Filtron jest pewniejszy niż DECKERMANN - mam mały uraz do tej firmy i chyba nie bez podstawy. Kolega z sklepu z częściami i tak zawsze daje mi filtry KNECHT niewiele droższy ale jego zdaniem najlepszy
Wracając jeszcze do oleju to czasami mam wrażenie że na cenę niektórych składa się tak mniej więcej 10% za produkt a reszta za marketing. Nie wiem czy wiecie ale w okolicach 2000r gdy po raz pierwszy wymienialiśmy olej w Roverze to wybraliśmy lotos ze względu na to że na naklejce było napisane że spełnia wymagania firmy ROVER... (była tam jeszcze specyfikacja marek mercedes i vw)
Lalem CASTROL MAGNATEC 10W/40 bylem bardzo zadowolony, aktualnie mam zalany VALVOLINE MAXLIFE 10W40. U mnie zmiescilo sie 4,5 litra i na bagnecie jest 3/4 poziomu
Lalem CASTROL MAGNATEC 10W/40 bylem bardzo zadowolony, aktualnie mam zalany VALVOLINE MAXLIFE 10W40. U mnie zmiescilo sie 4,5 litra i na bagnecie jest 3/4 poziomu
A ja dziś zalewam Mobilem 2000 i o Kupiłem 4l, zobaczę jaki będzie stan i wtedy ewentualnie dokupię
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Panowie, zabieram się za wymianę oleju. Od kupna parę miesięcy temu jeszcze tego nie zrobiłem. I tu pytanie: poprzednik jeździł na oleju 15w40. Lepiej kontynuować na tym samym, czy zmienić na 10w40. I czy wogóle mogę sobie tak "po prostu" wymienić na inny???
Co myślicie?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Naczytałem się w necie, że zmiana z oleju mineralnego na półsyntetyk może prowadzić do rozszczelnienia silnika i teraz mam wątpliwości.. Problem w tym, że nie wiem jak długo było wcześniej jeżdżone na mineralnym i tymbardziej się obawiam...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Koledzy dobrze radzą, zmieniaj na 10w40
Ze swej strony polecam liqui moly, a wybór należy do Ciebie(jeśli chodzi o markę oczywiście), bo co do parametrów to jak napisano wcześniej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum