Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200]problem z obrotami silnika diesel
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200]problem z obrotami silnika diesel
Autor Wiadomość
awers66 



Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 15
Skąd: murowana goślina



  Wysłany: Pon Lut 13, 2012 12:06   [R200]problem z obrotami silnika diesel
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam pomocy mam problem z obrotami w moim dieslu.Auto odpala i najpierw ma 1000 obrotów a po chwili bardzo powoli obniża do o kolo 800-820.W czasie jazdy jest zrywny ale jak odpuszczę nogę z gazu czuć szarpniecie i coś w rodzaju mocnego hamowania silnikiem,a gdy wrzucam luz obroty falują od o kolo 850-900 do1000. Auto nie kopci ,mam taki problem od kilku dni co może być tego przyczyna i z jakim wydatkiem się wiąże.Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez awers66 Pon Lut 13, 2012 12:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 13, 2012 12:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mentos 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 130
Skąd: Elbląg



Wysłany: Pon Lut 13, 2012 13:58   

Te 1000 obrotów i spadanie przy rozgrzewaniu to całkiem normalne.

Ja mam tak w sumie od zawsze z tym hamowaniem silnika. Czasami wraca do normy i przy okazji jest dużo cichszy. Przyjemniej się jeździ. Czasami mam wrażenie, ze pomaga odkręcenie korka baku i wpuszczenie powietrza, bo rurkę odpowietrzającą mam chyba zapchana.

Sprawdziłem bardzo dużo rzeczy do tej pory i nie znalazłem rozwiązania nigdzie indziej. Testbook by się przydał ale mieszkam w roverowej pustce :(
_________________
Pozdrawiam
Artur
 
 
 
awers66 



Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 15
Skąd: murowana goślina



Wysłany: Pon Lut 13, 2012 14:43   

Znajomy mechanik mówił bym pojechał na komputer może on coś wykaże.Szukałem w necie i znalazłem na jakimś forum chyba VW,że to może być problem pompy i dawki paliwa , ale to były zapisy z 2005 roku
 
 
 
mentos 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 130
Skąd: Elbląg



Wysłany: Pon Lut 13, 2012 15:13   

Jak nie będzie to testbook to szkoda Twojej kasy. Spróbuj sam odczytać według tej instrukcji http://www.roverki.pl/zro...urbodiesel.html
Ja niestety mam idt i nie mogę tak odczytać.
_________________
Pozdrawiam
Artur
 
 
 
awers66 



Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 15
Skąd: murowana goślina



Wysłany: Pon Lut 13, 2012 15:41   

Więc powiedz mi czy testbookiem może zmienić coś w ustawieniach pompy np.dawke paliwa czy od razu mam szukać jakiegoś pompiarza ?
 
 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pon Lut 13, 2012 18:35   

awers66, zacznij od wybłyskania błędów, a to falowanie masz na rozgrzanym czy zimnym silniku??
 
 
 
awers66 



Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 15
Skąd: murowana goślina



Wysłany: Pon Lut 13, 2012 21:07   

jutro wybłyskam te błędy.Obroty falują na zimnym i na ciepłym podczas jazdy gdy wrzucę na luz .Dziś miałem trochę jeżdżenia na krótkich odcinkach i raz zachowywał się jak dawniej a za chwile znów na luzie falował na obrotach .Na postoju na rozgrzanym silniku mam 800-820 obrotów dodam lekko gazu opada do 1000 a potem powoli powoli znów do 800-820 wcześniej tak nie było
 
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 13, 2012 22:13   

Ja bym najpierw wybłyskał błędy, potem sprawdził wiązkę silnika (szczególnie przy kostce pod wężami od IC), no i filtry.
 
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 14, 2012 08:56   

A może to cos z potencjometrem gazu i dlatego to falowanie. Ewentualnie odłącz przepływke i zobacz czy tez faluje.
 
 
awers66 



Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 15
Skąd: murowana goślina



Wysłany: Wto Lut 14, 2012 17:28   

sprawdziłem przepływke jest oki potencjometr gazu oki sprawdziłem błędy i wyszło mi 34 - Cewka czasu wtrysku paliwa - Przerwa w obwodzie, brak zasilania, uszkodzenie ECM . Skasowałem błąd i ponownie sprawdziłem po krótkiej trasie błędów nie ma ale falowanie jak jadę na luzie nadal jest miedzy 1000 a 900-850 ustaje dopiero jak wciskam hamulec wtedy obroty staja na 900-850 i dopiero po zatrzymaniu opadają dalej do 800-820
 
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 16, 2012 00:10   

Wiązka silnika. Sprawdź ten temat: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=56397
 
 
 
awers66 



Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 15
Skąd: murowana goślina



Wysłany: Czw Lut 16, 2012 09:32   

wiązke silnika sprawdziłem nie mam żadnych problemow martwi mnie to falowanie obawiam się czy nie uszkodzona jest pompa i ile mnie wyniesie naprawa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [r200] problem z pokrywą bagażnika i obrotami silnika
refio Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Wrz 24, 2017 13:45
seraph
Brak nowych postów [r214] Problem z obrotami silnika
olof1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pon Mar 07, 2011 18:22
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [ R25 1.4 2001r ] problem z obrotami, gasniecie silnika
kubi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Cze 26, 2008 12:43
kubi
Brak nowych postów [R220sdi 105hp] Problem z obrotami silnika
Piotrek90xd Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Maj 10, 2011 10:00
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink