Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Utrata mocy - CDT/CDTi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Utrata mocy - CDT/CDTi
Autor Wiadomość
dario040
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lut 07, 2012 10:01   [R75] Utrata mocy - CDT/CDTi
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam dziś wcześnie rano odpaliłem auto po kilku dniach postoju na dworze ,nawet bez problemu po podwójnym podgrzaniu świec żarowych załapał i niby wszystko ok,silnik normalnie pracuje na biegu jałowym wszystko w porządku,problem pojawia się poruszeniu ,samochód jakby nie miał mocy strasznie mułowato reaguje na pedał gazu,nie wchodzi na obroty,da się jechać,myślałem że zastany od mrozu,ale jeżdziłem dość długo po mieście(męczarnia) i dalej to samo,tak jak pisałem na luzie na obroty wkręca się bez problemu(sprzęgło nie ślizga!wymieniany komplet sprzęgła wraz z pompką 8 m. temu)z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez apples Wto Lut 07, 2012 14:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 07, 2012 10:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
gustav.pl 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 337
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lut 07, 2012 10:35   Re: [R75] SŁABY SILNIK

dario040 napisał/a:
ale jeżdziłem dość długo po mieście(męczarnia) i dalej to samo,

To, że jeździłeś długo nie musi oznaczać, że silnik się rozgrzał. Jeżdżąc, a właściwie stojąc w korkach(może jeszcze z włączonym nawiewem) potrzeba bardzo dużo czasu, a właściwie przejechanych kilometrów, na rozgrzanie silnika.
_________________
rover forever
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Wto Lut 07, 2012 10:39   

może paliwko w filtrze przyłapało?? jak masz możliwość to wstaw do ciepłego garażu i zobacz co sie bedzie działo
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
dario040
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lut 07, 2012 10:49   

no tak,ale jak pisałem,dziwne mi się wydaje żę na luzie reakcja na gaz jest prawidłowa,dziękuję za odp.
 
 
piotrek1000 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 253

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 07, 2012 13:09   

Może to być układ paliwowy -niesprawna pompa niskiego ciśnienia, czujnik na pompie CR. U znajomego takie objawy tez były jak mu turbo padło, autem powyżej 80 nie dało się rozpędzić a i obroty nie wchodziły powyżmej 2500 na jałowym
_________________
Był: Mercedes W124 300CE, Rover 75, 45,Jest Lexus ES330, Mitsubishi Pajero Pinin, Volvo V
50 t5
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Lut 07, 2012 14:33   

piotrek1000 napisał/a:
niesprawna pompa niskiego ciśnienia
Dokładnie. Pompa niskiego ciśnienia przy akumulatorze nie ma wydajności.


dario040, wciśnij gaz w dechę na postoju i zobacz co będzie się dziać. Jeśli nie wejdzie na maksymalne obroty to zrób tak jak napisałem http://forum.roverki.eu/v...p=603297#603297
 
 
dario040
[Usunięty]






Wysłany: Sro Lut 08, 2012 11:39   [R75] Utrata mocy

piotrek1000 napisał/a:
Może to być układ paliwowy -niesprawna pompa niskiego ciśnienia, czujnik na pompie CR. U znajomego takie objawy tez były jak mu turbo padło, autem powyżej 80 nie dało się rozpędzić a i obroty nie wchodziły powyżmej 2500 na jałowym

No tak jak pisałem ,na luzie silnik wkręca się na obroty bez problemu ,to chyba nie turbo...

[ Dodano: Sro Lut 08, 2012 11:39 ]
Witam ,no więc moja sprawa wygląda tak,bieg jałowy - obroty dochodzą do 5000 (ciut powyżej),w trakcie jazdy - mułowaty, maksymalnie udało mi się osiągnąć 110km\ h, :roll:
Mam nadzieję ,że jak już pisałem to nie turbo,ale czy
można jakoś sprawdzić turbosprężarkę ,domowym sposobem,
 
 
dario040
[Usunięty]






Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 18:37   [R75] czujnik ciśnienia paliwa
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

witam ,moje autko w dalszym ciągu słabe,powymieniane i wyczyszczone chyba wszystko
(sprawdzona przepływka,powymieniane filtry,sprawdzona pompa paliwa)najprawdopodobniej wlnięty czujnik ciśnienia paliwa cr,czy jakoś tak,gdyż po podłączeniu do komputera diagnostycznego pokazuje zupełny brak ciśnienia w każdym zakresie obrotów silnika(wiązki do czujnika,ok)cena nowego czujnika u mechanika 650pln,chciałbym kupić używke(nowy czujnik do 12 letniego auta za taką cenę!?nie bardzo się kalkuluje :roll: )który to czujnik i jak wygląda mile widziany jakiś link z allegro,z góry dzięki za odpowiedz !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Nagla utrata mocy
alexam18 Rover serii 75, MG ZT 3 Pon Lis 28, 2011 17:45
dafit
Brak nowych postów [R75] Utrata mocy podczas jazdy
bg2007 Rover serii 75, MG ZT 17 Wto Sty 06, 2009 20:28
Rowan
Brak nowych postów [r75] szarpanie i utrata mocy przy 3tys obrotów
slim Rover serii 75, MG ZT 1 Nie Maj 15, 2016 14:49
MaReK
Brak nowych postów [R75] Brak mocy - CDT/CDTi
keda Rover serii 75, MG ZT 4 Czw Kwi 26, 2012 22:34
keda
Brak nowych postów [MG ZT CDTI 2.0 ]PODNIESIENIE MOCY PROGRAMEM TOAF TOOL
88Belfegor Rover serii 75, MG ZT 1 Czw Sty 27, 2022 22:12
MaReK



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink