Kozik, to Ty te wszystkie mody jako bezrobotny zrobiłeś to co to dopiero będzie teraz jak zaczniesz zarabiać
hehe nie aż tak, do końca tamtego roku pracowałem a dopiero od 1 stycznia byłem bezrobotny, trochę oszczędności miałem więc jakoś przeżyłem na bezrobociu
teraz muszę się odkuć bo miałem w planach być max 3 miesiące na bezrobociu
mody jak się robi własnymi rencami to nie wychodzą wcale tak drogo
myślę, że VVC będę sprzedawał tak mniej więcej za miesiąc lub dwa a pod machę jeszcze nie wiem co pójdzie, może jakieś 3.0 z alfy
Zegary:
1. lakier do paznokci czerwony
2. farbka fluorescencyjna zółta
3. farbka fluorescencyjna pomarańczowa
4. folia do przyciemniania szyb
Zegarek vacuum:
1. drukarka laserowa
2. maszynka do laminowania
[ Dodano: Wto Maj 01, 2012 11:02 ]
no i przedni zderzak nie jest już taki piękny i nowy młoda kierowniczka w Roverze 25 wycofała mi w niego na stacji benzynowej
ten weekend nie należy do najszczęśliwszych dla mojego portfela, robiłem uszczelkę pod głowicą w sobotę
czas operacyjny
7-9 - głowica na wierzchu
9-11 dojazdy, planowanie głowicy
11-14 docieranie zaworów, składanie itp
14-18 grill
18-24 kończenie roboty
leszczu, ja prt założyłem dopiero coś koło listopada, wcześniej go nie miałem, mój kuzyn powiedział że jakbym nie miał tego termostatu to uszczelka padłaby szybciej
leszczu, ja jej nie zakładałem ale była podwójna, kupiłem silnik i nic praktycznie w nim nie robiłem tylko jeździłem, zrobiłem na tym silniku 32tys km i uszczelka się wysrała, ale teraz jest zrobione super,
wymieniłem wszystkie uszczelki które były rozbierane, uszczelniacze zaworowe, dotarte idealnie zawory itd
Markzo, teraz to nie wiem kiedy będę w domu także z rolkami też kiepsko, nie wiem czy to lipa czy prawda ale wydaje mi się że mi się spalanie zmniejszyło nie wiem czy docieranie zaworów miałoby aż taki wpływ?
Zobaczymy na dłuższym dystansie
[ Dodano: Sro Maj 02, 2012 13:38 ]
aaa i jeszcze jedna rzecz, sprawdzałem ciśnienie na cylindrach wychodziło mi na wszystkich 4 garach między 13,2-13,5 czy to dobrze? bo sam nie wiem, w sumie to ciśnienie powinienem mieć w dupie bo motor jest bardzo mocny jak na swój wiek ale ciekawi mnie to
flapjck1, hehe na Ciebie zawsze można liczyć, miałem dzwonić z tym pytaniem ale nie chciałem Ci głowy pierdołami zawracać jeszcze raz dzięki za help desk przez telefon
Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 138 Skąd: Grodzisk WLKP.
Wysłany: Wto Cze 19, 2012 19:46
Markzo napisał/a:
2 parowniki daja po 1,6 bara chyba i na bank sa wydajniejsze niz 1
Ciśnienie można wyregulować, poza tym ciśnienie 1,6 bara nie jest na pewno zdrowe dla wtrysków.
Zwykły AC-r01 katalogowo do 150km w praktyce do 180km :
http://allegro.pl/redukto...2427795724.html
AC-r01 czerwony katalogowo do 250km :
http://allegro.pl/r49-red...2420457249.html
2 alaski ogarną moc do 150km, dla mnie 2 reduktory do 90km to strata miejsca pod maska oraz więcej płynu chłodniczego.
Kozik jakie masz spadki ciśnienia przy max bucie?
[ Dodano: Wto Cze 19, 2012 19:46 ]
Kozik napisał/a:
teraz prawie 1,9bara
Kolega wie że węże PARKERA wytrzymują do 2.0 bara? Tu nie chodzi o to żeby mieć jak najwyższe ciśnienie tylko aby ciśnienie przy max bucie nie spadało. Np. ciśnienie 1.2 bara przy max bucie nie może spaść do 0,8 ponieważ zacznie się robić uboga mieszanka gazu a co za tym idzie w przypadku silników serii K przyśpiesza HGF.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum