Forum Klubu ROVERki.pl :: [620ti] dławienie silnika podczas dodawania gazu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Adrian
Nie Kwi 01, 2012 11:02
[620ti] dławienie silnika podczas dodawania gazu
Autor Wiadomość
jakubrutkowski 



Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 6
Skąd: GDAŃSK



  Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 10:21   [620ti] dławienie silnika podczas dodawania gazu
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam. Mam problem ze swoim roverkiem. Silnik na obrotach jałowych pracuje normalnie. podczas powolnego otwierania przepustnicy wkręca się normalnie. Natomiast gdy gwałtowniej dodam gazu zaczyna się dławić. a jeśli otworzę przepustnice od razu na maksa to zaduszę silnik. niestety nie da się nim jeździć. Ma ktoś jakiś pomysł??
Ostatnio zmieniony przez jakubrutkowski Nie Kwi 01, 2012 10:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 10:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 11:20   

sprawdź dolot , najprawdopodobniej masz dziurę i takie mogą być objawy , sprawdź tez filtry
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
jakubrutkowski 



Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 6
Skąd: GDAŃSK



Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 11:29   

sprawdzałem dolot, filtry, świece przewody cewke. podejrzewam że to czujnik położenia przepustnicy albo sonda
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 21:43   

tez może byc taka opcja , zobacz też czujnik doładowania czy sie nie wypiął
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
jakubrutkowski 



Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 6
Skąd: GDAŃSK



Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 21:52   

okazało sie po diagnostyce że jest uszkodzony czujnik położenia wału. mimo że daje impuls to jego oporność jest zbyt duża bo aż 4500Ω. a powinien mieć 1400Ω. szok że wogóle odpala. na prace silnika miał wpływ zawór przy turbinie. jego membranka była lekko pęknięta przez co łapał lewe powietrze. sprawdziłem ten zawór turbiny ale nie do końca jestem pewny czy sam w sobie jest sprawny. nie mogę też znaleźć informacji na temat jak go zdiagnozować.
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 19:00   

wstaw sobie blov offa i po kłopocie
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
jakubrutkowski 



Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 6
Skąd: GDAŃSK



Wysłany: Czw Kwi 05, 2012 06:44   

już brak mi słów. znowu to samo. jeden dzień było dobrze i wszystkie objawy wróciły. niby na wolnych obrotach chodzi równo ale jak troche bardziej zaczne przyspieszać to zaczyna go dusić. Może ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić??
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Kwi 12, 2012 23:58   

coś się w temacie wyjaśniło ??
 
 
 
EE9 



Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 19
Skąd: 034



Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 16:55   

Witam widzę że temat podobny do mojego może komuś sie to przyda na przyszłość a w szczególności mnie na pewno a więc u mnie jest taki problem...

Że nie mogę zlokalizować gdzie idzie wężyk sterujący ciśnieniem doładowania dziś wyjąłem dolot pozdejmowałem rury które przeszkadzały i po poszukiwaniach nie widać otworu na wężyk (westgate) a muszę to podpiąć bo auto idzie tylko na obciążeniu do 4tyś obr i rozłącza Turbo i jest klapa do tego jeżdząc tak zauważyłem że kopci na niebiesko konkretnie czasami być może właśnie przegrzewam turbo i przepala olej? , druga sprawa gdzie w roverze Ti tym po lifcie jest umiejscowiony termostat bo auta po przejechaniu kilkunastu km wręcz sie pali pod maska choć wentylatory sie załączają i temp na wskażniku maxymalnie do połowy pokazuje ,poniżej foto tego wężyka jak widać wyrwany jest z tym plastikiem który gdzieś powinien być włożony dopiero póżniej wężyk powinien sie trzymać na opasce





Czekam na info bo dopiero co skończyłem z remontem skrzyni a teraz widze większe problemy sie szykują
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 21:53   

podpinasz ten przewód pod przepustnice tam masz taki króciec , nie wolno tak jeździć zajeździsz silnik .

pod przepustnicą masz króciec taki w pionie ma około 3 cm długości
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
EE9 



Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 19
Skąd: 034



Wysłany: Pią Maj 04, 2012 15:23   

davidlive napisał/a:
podpinasz ten przewód pod przepustnice tam masz taki króciec , nie wolno tak jeździć zajeździsz silnik .

pod przepustnicą masz króciec taki w pionie ma około 3 cm długości


Niestety szukałem pod przepustnicą macałem i jest tam już podpięty inny wężyk ktory schodzi w okolice filtra powietrza (nawet jeśli by było tam miejsce to cieżko by było go podłączyć bo nie jest za długi a jednak gdzieś musi być podpięty...) mam prośbe czy mógłby ktoś wstawić zdjęcie komory silnika TI serii 600 z tamtych okolic może tak uda sie zobaczyć gdzie idzie ten wężyk, chyba że ktoś ma inny pomysł.

pozdr

[ Dodano: Pią Maj 04, 2012 15:23 ]
EE9 napisał/a:
davidlive napisał/a:
podpinasz ten przewód pod przepustnice tam masz taki króciec , nie wolno tak jeździć zajeździsz silnik .

pod przepustnicą masz króciec taki w pionie ma około 3 cm długości


Niestety szukałem pod przepustnicą macałem i jest tam już podpięty inny wężyk ktory schodzi w okolice filtra powietrza (nawet jeśli by było tam miejsce to cieżko by było go podłączyć bo nie jest za długi a jednak gdzieś musi być podpięty...) mam prośbe czy mógłby ktoś wstawić zdjęcie komory silnika TI serii 600 z tamtych okolic może tak uda sie zobaczyć gdzie idzie ten wężyk, chyba że ktoś ma inny pomysł.

pozdr


Dobra już wszystko jasne dziś udało się podpiąć ten wężyk od westgeta do trojnika w którym jest wężyk idący od przepustnicy i filtra powietrza( był nieżle schowany, auto zaczęło normalnie jeżdzić jak dawniej ale teraz jak stoje w korku kopci na niebiesko więc albo jeżdząc bez tego podpiętego westgeta wykończyłem turbo( choć teraz wkręca sie rewelecyjnie ) ale może puszczać olej bo widze że jest w wężu od przepustnicy albo coś innego np uszczelniacze na zaworach ma ktoś jakieś pomysły? lub spotkało go to samo?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Accord] Dławienie silnika
iroman Rover serii 600, Honda Accord 4 Wto Cze 23, 2015 10:57
R.E.D.
Brak nowych postów [R620] Pomocy!!!Dławienie silnika
Sacred Rover serii 600, Honda Accord 14 Pon Maj 12, 2008 10:46
Chester
Brak nowych postów [R620] Drgania dławienie się pracy silnika
batman1021 Rover serii 600, Honda Accord 11 Pią Lis 26, 2010 18:22
sammer21
Brak nowych postów [620 sdi] Szarpanie podczas naciskania gazu, przeyśpieszania
mariuszlol23 Rover serii 600, Honda Accord 7 Czw Mar 01, 2012 18:06
mariuszlol23
Brak nowych postów [R620] Gaśnie podczas dodania gazu / później nie odpala
Lynx Rover serii 600, Honda Accord 3 Czw Lip 01, 2010 22:42
zuber84cool



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink